eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › Ochrona osób i mienia dla zakładu EKO DOLINA Sp. z o. o. w Łężycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Koleczkowo: Ochrona osób i mienia dla zakładu EKO DOLINA Sp. z o. o. w Łężycach
Numer ogłoszenia: 60726 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21756 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia dla zakładu EKO DOLINA Sp. z o. o. w Łężycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zakładu zagospodarowania odpadów Eko Dolina Sp. z o. o. w Łężycach realizowanej przez pracowników Wykonawcy (licencjonowanych agentów ochrony) całodobowo we wszystkie dni tygodnia łącznie ze świętami w liczbie dwóch pracowników, a także, dodatkowo jeden pracownik (licencjonowany agent ochrony) jako posterunek na kwaterze B1 i B2: w okresie 01 kwiecień - 31 październik: - soboty od godz. 14:00 do 22:00 (8 godz.) - w niedziele i święta od godz. 7:00 do 22:00 (15 godz.) w okresie 01 listopad - 31 marzec: - w niedziele i święta od godz. 8:00 do 16:00 (8 godz.) Zakres usługi Wykonawcy polegać będzie na: a) Ochronie ciągłej, wykonywanej całodobowo ogrodzonego (siatką ogrodzeniową, długość ogrodzenia ok. 4000 mb) terenu zakładu Eko Dolina, o powierzchni ok. 35 ha, zwanego w niniejszej specyfikacji jako strefa A. Wejście na teren strefy A realizowane jest poprzez 3 bramy z napędem elektrycznym oznakowane symbolami 1A, 1B, 2 b) Ochronie okresowej oraz doraźnej (interwencyjnej) podlegać będą również tereny nieogrodzone Eko Doliny, lecz przylegające bezpośrednio do terenu strefy A, które w niniejszej specyfikacji określać będziemy jako strefę B. Strefa B podzielona jest na 4 obszary (1,2, 3 i 4). Obszar 1 - zamknięta kwatera składowa - tzw. stare składowisko - zlokalizowane są tam studnie odgazowujące w ilości 75 szt. oraz zbiorcza stacja odgazowania SZ 4. Wejście poprzez bramy nr SK1, SK2 oraz furtkę osobową SK3. Obszar 2 - to teren zlokalizowany na północ od strefy A, wejście poprzez bramę nr B5 i nr B6. Obszar 3 - to rezerwa gruntowa pod przyszłą kwaterę składową odpadów B3, wejście na teren przez bramy nr B3 i B4. Obszar 4 - teren bezpośrednio przylegający do budynku dyrekcyjnego od strony południowej i wschodniej. Teren ogrodzony (strefa A) oraz wskazane tereny przyległe (strefa B) umownie nazywać będziemy w niniejszej specyfikacji terenem chronionym. (Strefa A oraz strefa B przedstawiona została na mapce sytuacyjnej stanowiącej załącznik graficzny do SIWZ; rysunek nr 1). Wraz z ofertą Wykonawca sporządzi na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1,2,3,5,6 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu: Instrukcję Wykonywania Ochrony Zakładu Eko Dolina, w której określi sposób wykonywania ochrony, zastosowane środki, urządzenia, itd. oraz zakres obowiązków i czynności Pracowników Ochrony oraz wzór Dziennika Ochrony Zakładu. c) Do zadań Wykonawcy będzie należało: 1. Ochrona obiektów technologicznych, budynków, maszyn, urządzeń oraz infrastruktury technicznej i drogowej wraz z ochroną pracowników spółki Eko Dolina znajdujących się na terenie chronionym oraz wypełnianie zadań wynikających z treści niniejszej specyfikacji. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązuje się do realizacji sposobu wykonywania ochrony fizycznej wymaganej przez Zamawiającego w sposób zapewniający należyte zabezpieczenie osób i mienia; 2. konwojowanie środków pieniężnych do banku wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, na zgłoszenie zamawiającego (maks. 4 razy w miesiącu), złożone w dniu poprzedzającym; 3.posiadanie co najmniej czterech Grup Interwencyjnych, gotowych dojechać do Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 15 minut. Załoga grupy interwencyjnej to zespół licencjonowanych, umundurowanych pracowników ochrony fizycznej, składający się z co najmniej dwóch osób, wyposażony w oznakowany samochód patrolowy, niezbędne środki łączności, środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną wraz z normatywem amunicji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. zapewnienie dodatkowej obsady Pracowników Ochrony do zabezpieczenia imprez, spotkań organizowanych przez Zamawiającego na terenie zakładu i poza nim, ale w obrębie Trójmiasta (np. Dni Otwarte EKO DOLINY) - maksymalnie 6 razy w roku, każdorazowo maks. 10 dodatkowych Pracowników Ochrony. Wykonawca przy opracowaniu oferty będzie musiał uwzględnić wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury technicznej, jak np. szlaban wjazdowy, system TV przemysłowej (kilkanaście kamer stałych oraz kilka głowic regulowanych), sieć instalacji alarmowych obiektowych (ob. nr 18, 7, 14 i 15, B2), sieć sygnalizacji ppoż. dla wszystkich obiektów, oświetlenie terenu, układ dróg wewnętrznych oraz zaproponuje własne (Wykonawcy) środki i urządzenia, które ewentualnie zamierza zainstalować lub wykorzystywać w celu usprawnienia oraz wzrostu jakości świadczonej na rzecz Zamawiającego usługi. Uwaga! Uwaga! Na zastosowanie urządzeń, instalacji i pojazdów własnych Wykonawca musi uzyskać każdorazowo akceptację Zamawiającego wraz z terminem jej obowiązywania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ciągu 1 dnia roboczego uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każdorazowe żądanie Zamawiającego, wydruki z urządzeń kontrolno-pomiarowych pozwalające na kontrolę i egzekwowanie czasu pracy pracowników ochrony. Wydruki z w/w urządzeń muszą zawierać w sposób czytelny czas wykonania wydruku, czynności, datę, numer urządzenia i określenie miejsca jego zamontowania. d) Pracownicy Ochrony - Pracownicy Ochrony to osoby posiadające licencję pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia, muszą być pracownikami Wykonawcy. Pracownicy Ochrony swoje obowiązki wykonywać będą na podstawie ustalonych zasad i warunków wynikających z zapisów umowy (wraz z SIWZ) dotyczącej wykonywania ochrony fizycznej dla zakładu Eko Dolina Sp. z o. o. w Łężycach oraz zgodnie z Instrukcją Wykonywania Ochrony Zakładu (sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1,2,3,5,6 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. i zaakceptowaną przez Zamawiającego). Pracownicy Ochrony zobowiązani są do wypełniania swoich obowiązków w sposób rzetelny i uprzejmy. - Z uwagi na powierzchniowo duży, rozległy i trudny teren Pracownikami Ochrony nie mogą być osoby w wieku przekraczającym 60 lat oraz pobierające świadczenia rentowe. - Posiadać ukończony kurs pierwszej pomocy medycznej przedmedycznej. - Każdy pracownik ochrony musi posiadać znajomość podstawowej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel). - Niedopuszczalne jest pełnienie służby przez pracowników Ochrony w pomieszczeniu przy wyłączonym oświetleniu wewnętrznym w czasie od zmroku do świtu. - W sytuacjach szczególnych (np. upały) Zamawiający będzie miał uprawnienie do wydania polecenia Pracownikom Ochrony do otwarcia zaworów urządzeń zraszających zieleń - w max 5 wyznaczonych punktach na terenie chronionym. - Pracownikom Ochrony polecenia wydają ich bezpośredni zwierzchnicy, a ze strony Zamawiającego tylko uprawnione osoby podane w wykazie personalnym Zamawiającego. (Wykaz personalny zawiera imienny spis pracowników Eko Doliny z wyszczególnieniem osób uprawnionych do wydawania poleceń pracownikom Ochrony). - Każdy pracownik ochrony musi posiadać wyposażenie niezbędne do wykonania ustalonego umową zakresu usługi ochrony osób i mienia dla zakładu Eko Dolina Sp. z o. o. - Pracownicy ochrony zobowiązani są do należytego wyglądu - czyste umundurowanie z identyfikatorem imiennym ze zdjęciem. Brak umundurowania i lub identyfikatora dyskwalifikuje możliwość pełnienia służby przez danego Pracownika. W takiej sytuacji lub innej nie pozwalającej na wykonywanie pracy przez Pracownika Ochrony, Wykonawca w ciągu jednej godziny zobowiązany jest zastąpić tego Pracownika Ochrony innym. Ubiór pracowników ochrony musi odpowiadać wymogom określonym w art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - Pracownicy Ochrony do pomieszczenia Ochrony nie wnoszą żadnych urządzeń elektronicznych niezwiązanych z wykonywaniem czynności służbowych (np. odtwarzacze MP3), odbiorników radiowych i telewizyjnych ani też informatycznych (typu laptop, notebook), jak również mebli (foteli) i innego wyposażenia oraz sprzętu. - W trakcie pełnienia służby niedopuszczalne jest także czytanie prasy, książek lub używania jakichkolwiek urządzeń nie związanych bezpośrednio z wykonywaniem czynności Ochrony zakładu Eko Dolina. - agentom Ochrony nie wolno przebywać w żadnych pomieszczeniach lub budynkach poza czasem niezbędnym do wykonania czynności służbowych. - pracownicy ochrony muszą mieć do dyspozycji przez 24h na dobę przynajmniej jeden, w pełni sprawny, dopuszczony do ruchu, gotowy do jazdy (napompowane koła, zatankowane przynajmniej pół baku paliwa, uzupełnione wszystkie płyny) wyglądający estetycznie (m.in. proste, nie pogięte blachy, nieodpadające warstwy lakieru, brak widocznych śladów rdzy itp.) oznakowany w logo Wykonawcy samochód służbowy, zaparkowany na terenie EKO DOLINA Sp. z o. o. w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym; Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania oprócz samochodu innych pojazdów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zaakceptowanych przez Zamawiającego na piśmie. e) Zakres Ochrony 1. Do zakresu ochrony strefy A należeć będzie: (1) otwieranie i zamykanie bram przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy zakładu dla obszaru strefy A, (2) otwieranie i zamykanie drzwi do obiektów ogólnodostępnych strefy A ściśle według poleceń uprawnionych osób oraz instrukcji zakładu Eko Dolina, (3) kontroli wejść i wyjść pracowników na teren zakładu (nie dotyczy budynku administracyjnego) - na podstawie identyfikatorów/przepustek, w które będą wyposażeni przez Zamawiającego, (4) całodobowa kontrola ruchu pojazdów (szlaban elektryczny) dostawców oraz klientów obiektu wagowego wraz z ich ewidencją, prowadzoną w systemie zapisu elektronicznego (Excel) wprowadzanego ręcznie przez pracowników ochrony do komputera. W przypadku braku zasilania lub awarii szlabanu wjazdowego kontrola ruchu wykonywana być musi bezpośrednio przez agenta Ochrony, (5) kontrola samochodów dostarczających odpady pod kątem stanu zabezpieczenia ładunków (siatki zabezpieczające). Brak siatki zabezpieczającej lub nieskuteczne zabezpieczenie wwożonych odpadów jest podstawą do zatrzymania samochodu i uniemożliwienie wjazdu na teren Eko Doliny - niedopuszczalne jest wywożenie przedmiotów niezgłoszonych przed wjazdem na teren EKO DOLINY. (6) kontroli ruchu pojazdów Zamawiającego zgodnie z wytycznymi i instrukcjami; (7) okresowe (co ok. 2 - 3 godziny), nieregularne obchody terenu zakładu (obiekty wraz z kwaterami, sprzęt, drogi, place, itd.) po godzinie 18:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Dokonanie każdego obchodu powinno być potwierdzane za pomocą urządzeń kontrolno - monitorujących będących własnością wykonawcy i zainstalowanych przez Wykonawcę w sposób zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi przedstawić uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od żądania przekazanego mu przez Zamawiającego w formie pisemnej (faksem, drogą elektroniczną), wydruki z urządzeń kontrolno-pomiarowych pozwalające na kontrolę i egzekwowanie czasu pracy pracowników ochrony. Wydruki z w/w urządzeń muszą zawierać w sposób czytelny czas wykonania wydruku i czynności, datę, numer urządzenia i określenie miejsca jego zamontowania. Wykonawca musi przedstawić w/w wydruki Zamawiającemu nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każdorazowe żądanie Zamawiającego. (8) fakt dokonania obchodu musi być każdorazowo wpisany do Dziennika Ochrony obiektu bezpośrednio po jego dokonaniu, (9) kontrola stanu ogrodzenia strefy A z częstotliwością raz na dobę. Dokonany obchód potwierdzany jest imiennym wpisem agenta dokonującej tego obchodu do Dziennika Ochrony, (10) monitorowanie na bieżąco dostępnych z kamer systemu CCTV terenów strefy A oraz strefy B, (11) bieżąca obserwacja i kontrola zainstalowanych w pomieszczeniu ochrony zwizualizowanych systemów nadzoru technologicznego, ppoż. i ochrony obiektów (szczególnie po zakończeniu pracy zakładu oraz w dni wolne od pracy), (12) obligatoryjna codzienna (przed rozpoczęciem zmiany dziennej) kontrola stanu kontenerowej stacji zbiorczej biogazu SZ4 na obszarze 1 strefy B. Obchód musi być potwierdzony imiennym wpisem agenta dokonującego tej kontroli do Dziennika Ochrony zakładu, (13) kontrola pojazdów wjeżdżających i opuszczających zakład w zakresie sprawdzania zawartości bagażników, skrzyń ładunkowych i schowków, poza pojazdami wjeżdżającymi na parking przed budynkiem administracyjnym, (14) sprawdzanie, czy osoby przebywające na terenie Zakładu po godzinach pracy są do tego upoważnione, (15) wzywanie do opuszczenia terenu chronionego, ujmowanie i usuwanie osób, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionym lub stwierdzenia zakłócania przez nie porządku, a w uzasadnionych przypadkach, po powiadomieniu Policji zatrzymanie do czasu przybycia przedstawiciela Zakładu lub patrolu Policji, (16) przyjmowanie i wydawanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego kluczy do pomieszczeń Zakładu, (17) ochronie podlegają środki pieniężne (np. z obiektu wagowego) zgodnie z zakładową instrukcją Eko Doliny, (18) w przypadku stwierdzenia zmian od poprzedniego obchodu wokół granicy strefy A zakładu np. uszkodzenie ogrodzenia, urządzeń, naruszenia drzwi lub innej nieprawidłowości należy dokonać odpowiedniego wpisu do Dziennika Ochrony, z jednoczesnym bezzwłocznym przekazaniem informacji o zaistniałym zdarzeniu upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, (19) Obowiązkowe prowadzenie Dziennika ochrony (ostemplowanego i z ponumerowanymi stronami przez Wykonawcę), który musi być każdorazowo przedstawiany do kontroli upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, (20) Dziennik Ochrony jest dokumentem podstawowym dotyczącym wykonywania oraz rozliczania czynności związanych z usługą ochrony i powinien zawierać: - imienny skład osobowy każdej zmiany Ochrony. Fakt objęcia służby winien być wpisany w momencie jej rozpoczęcia tj. po dokonaniu wspólnego obchodu (budynki, obiekty, sprzęt) przez zmianę zdającą i przejmującą służbę, - odnotowywanie wszelkich zdarzeń odbiegających od stanów normalnych, - wszelkiego rodzaju pisemne informacje, uwagi Wykonawcy i Zamawiającego w tym uwagi do wykonywania obowiązków przez Pracowników ochrony stwierdzane przez Zamawiającego, - pozostałe wymagane wpisy, (21) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wypadkach, zagrożeniach, awariach itp. (kontakt telefoniczny z wskazanymi przedstawicielami Zamawiającego), (22) archiwizowanie wszelkiej dokumentacji (np. Dzienników Ochrony), powstałej na skutek realizacji usługi ochrony osób i mienia dla zakładu Eko Dolina Sp. z o. o. przez okres 5 lat od wygaśnięcia umowy. (23) w przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających prawidłowemu funkcjonowaniu Zakładu, mieniu lub zdrowiu pracowników stosowanie się pracowników Ochrony do obowiązujących w danym zakresie na terenie Eko Doliny instrukcji i regulaminów, (24) w sytuacjach nie przewidzianych postępowanie pracowników Ochrony musi być zgodne z ogólnymi zasadami postępowania np. w sytuacji wypadku, pożaru lub innego zagrożenia powiadomienie wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego itp), oraz udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej, (25) fizyczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia (np. kradzieży), aby do czasu przybycia Policji, Straży Pożarnej i/lub innych specjalistycznych służb nie dopuścić do zwiększenia powstałych skutków lub zatarcia śladów niezbędnych do ustalenia okoliczności i przyczyn zaistniałego zdarzenia, (26) Wykonawca musi posiadać w odwodzie własne co najmniej cztery 2 osobowe Grupy Interwencyjne, z których przynajmniej jedna, w przypadku wezwania przez dyżurujących Pracowników ochrony dojedzie w czasie nie przekraczającym 15 minut, w celu udzielenia wsparcia osobowego obsłudze Ochrony, (27) Grupa Interwencyjna lub mobilny patrol przynajmniej dwa razy na dobę jest zobowiązany dokonać kontroli pracy pracowników ochrony danej zmiany, a fakt dokonania kontroli odnotowuje w Dzienniku Ochrony. (28) Każda Zmiana pracowników ochrony musi być wyposażona przynajmniej w: sprawne latarki, pałkę i kajdanki oraz posiadać na stanie przynajmniej jeden sprawny aparat cyfrowy (jako osobne urządzenie - nie w telefonie komórkowym) z możliwością zgrania zapisu z tego aparatu do komputera PC na miejscu u Zamawiającego, (29) Obligatoryjne jest posiadanie niezależnej całodobowej łączności teletechnicznej na koszt Wykonawcy (musi być przynajmniej jeden telefon komórkowy), umożliwiającej łączność Ochrony na zewnątrz oraz możliwość kontaktu z Ochroną z zewnątrz, (30) Wykonawca musi zapewnić łączność pomiędzy pracownikami danej zmiany ochrony oraz kierownictwem Wykonawcy i Grupą interwencyjną, (31) Wykonawca w trakcie realizacji umowy ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy na zasadach wynikających z zapisów umowy oraz z Kodeksu cywilnego, (32) Ujawniony lub udokumentowany monitoringiem brak wykonywania przez Pracowników Ochrony wymaganych czynności z zakresu obowiązków, będzie skutkował odmową zapłaty za dany okres (godziny niewykonywania), a w przypadkach rażącego naruszenia wymagań Zamawiającego co może skutkować zagrożeniem dla zdrowia ludzi i/lub mienia Zamawiającego może być podstawą do rozwiązania umowy. Zakres ochrony strefy B polegać będzie na: a. codziennej kontroli stanu kontenerowej stacji zbiorczej biogazu SZ4 (w obszarze 1), b. okresowo (raz/tydzień) przegląd stanu tzw. ogrodzeń leśnych na obszarach 2 i 3, c. doraźnych interwencjach w przypadku zauważenia naruszenia tych obszarów przez osoby nieuprawnione, d. otwieranie i zamykanie bram dla obszarów strefy B ściśle według poleceń uprawnionych osób oraz instrukcji zakładu Eko Dolina. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy: 1. Wykonawca zawrze na własny koszt i utrzyma w mocy przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu realizacji umowy gdzie: 1) ubezpieczony: Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, 2) okres ubezpieczenia: okres trwania umowy. Ubezpieczenie winno obejmować wszelkie szkody powstałe w okresie ubezpieczenia bez względu na termin ich ujawnienia z uwzględnieniem okresów przedawnienia wynikających z uregulowań w Kodeksie cywilnym. 3) Minimalny zakres ubezpieczenia: Odpowiedzialność cywilna deliktowa i kontraktowa w związku z prowadzeniem działalności oraz posiadaniem i/lub wykorzystywaniem mienia, za szkody rzeczowe i osobowe obejmująca stratę rzeczywistą [damnum emergens] oraz utracone korzyści [lucrum cessans] w związku z realizacją umowy jakich mogą doznać osoby trzecie lub Zamawiający. 4) Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej winno obejmować ponadto klauzule dodatkowe: - czyste straty finansowe, - szkody w mieniu kontrolowanym lub chronionym z uwzględnieniem użytkowanej przez Wykonawcę przy wykonywaniu umowy, należącej do Zamawiającego infrastruktury technicznej, jak np. szlaban wjazdowy, system TV przemysłowej (kilkanaście kamer stałych oraz kilka głowic regulowanych), sieć instalacji alarmowych obiektowych [ob. nr 18, 7, 14 i 15], sieć sygnalizacji p.poż dla wszystkich obiektów, - szkody w przewożonych środkach pieniężnych. W żadnym przypadku ubezpieczenie nie może wykluczać ochrony za szkody spowodowane rażącym niedbalstwem. 5) Suma gwarancyjna i limity dodatkowe w PLN Nie mniejsza niż 1.000.000 na jedno i wszystkie zdarzenia. Sublimit dla czystych strat finansowych nie mniej niż 200.000 Sublimit dla szkód w mieniu kontrolowanym, chronionym lub użytkowanym nie mniej niż 200.000 Sublimit dla strat w wartościach pieniężnych nie mniej niż 20.000 6) Franszyza redukcyjna a) nie więcej niż 500 zł w szkodach rzeczowych b0 nie więcej niż 10% szkody w klauzulach dodatkowych. 2. W terminie nie późniejszym niż 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisy lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia wraz z dowodami opłacenia składki. W przypadku rozłożenia zapłaty składki na raty Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dowodów opłaty kolejnych rat w terminie 7 dni od daty ich wymagalności. 3. Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla ubezpieczyciela i proponowanej przez niego polisy. 4. Jeżeli Wykonawca nie zawrze lub nie utrzyma w mocy zawartej umowy ubezpieczenia, lub nie przedstawi w wymaganym terminie dowodu zapłaty składki Zamawiający będzie upoważniony do zawarcia na koszt Wykonawcy stosownego ubezpieczenia i/lub opłacenia wymaganej raty składki. Poniesione z tego tytułu wydatki Zamawiający może pokryć z udzielonego zabezpieczenia lub - wg. własnego wyboru - potrącić z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 5. Postanowienia niniejszych zapisów (pkt. 1. i 2. - dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy) nie umniejszają obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z umowy lub ogólnie obowiązującego prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKING Agencja Ochrony Mienia i Konwoje Witold Stochmiałek, ul. Krzywoustego 8, 81-035 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 549737,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 623313,32

  • Oferta z najniższą ceną: 623313,32 / Oferta z najwyższą ceną: 623313,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.