Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Ustrzyki Dolne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych
Numer ogłoszenia: 60341 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, fax 013 4711073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych oraz w wyznaczonym przez Zamawiajacego terminie nieodpłatny odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych . Tablice należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 1123 ze zmianami/ i certyfikatem wydanym przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Planowana ilość tablic to: samochodowe zwyczajne jednorzędowe- 3450 kpl, samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 50 kpl, samochodowe indywidualne -6 kpl, motocyklowe - 100 szt.,motorowerowe -130 szt.,zwyczajne do przyczep jednorzędowe-190 szt.,zwyczajne do przyczep dwurzędowe-20 szt.,wtórnik pojedynczy -30 szt., zabytkowa motocyklowa - 6 szt.,zabytkowa samochodowa - 5 kpl, samochodowa tymczasowa jednorzędowa - 5 kpl, samochodowa tymczasowa dwurzędowa-5 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają aktualne certyfikaty wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie na zgodność tablic rejestracyjnych oraz materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz odpowiednie zezwolenie Wojewody, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Do przetargu może przystąpić wykonawca (oferent), który złoży ważną ofertę z dołączonymi do niej (pod rygorem odrzucenia oferty) niżej wymienionymi dokumentami lub ich kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oferty oraz oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę , które są wymagane w pkt VI niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niezależnie od spełnienia wymogów opisanych w pkt. V SIWZ, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłożyć następujące dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument wypełniony i podpisany przez pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu oryginał. 2)Podpisane oświadczenie wykonawcy: -wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - załącznik nr 2A do specyfikacji albo, -przez pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2B, 3)Parafowany przez wykonawcę formularz wzoru umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 7)Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art.75a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 8)Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych , 38-700 Ustrzyki Dolne,ul.Bełska 22, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pokój nr 19,II piętro ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych ,ul.Bełska 22, I piętro ,pokój nr 8-Sekretariat (Wydział Org.O.K.Z).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





