Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-08-08
Ogłoszenie nr 602113-N-2018 z dnia 2018-08-08 r.
Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego: Wybór firmy prowadzącej szkolenia specjalistyczne dla administratorów w ramach projektu: "Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG" dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1. E-usługi publiczne.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego, krajowy numer identyfikacyjny
022133480, ul.
Sikorskiego
21
,
67-200
Głogów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 728 28 74, e-mail
zpwd@powiat.glogow.pl, faks
76 728 28 74.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zpwd.glogow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zpwd.bipstrona.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów; pokój 118
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór firmy prowadzącej szkolenia specjalistyczne dla administratorów w ramach projektu: "Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG"
Numer referencyjny:
ZPWD.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników 23 powiatów województwa dolnośląskiego - Partnerów Projektu. Zamówienie podzielono na 6 części. 3.2. Części zamówienia: 3.2.1. Część 1 zamówienia - szkolenia z Oracle Vm 3.2.2. Część 2 zamówienia - szkolenia z Hyper-V 3.2.3. Część 3 zamówienia - szkolenia z Emc dps 3.2.4. Część 4 zamówienia - szkolenia z Firebird 3.2.5. Część 5 zamówienia - szkolenia z Oracle 3.2.6. Część 6 zamówienia - szkolenia z MS SQL Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego jest niezbędne z punktu widzenia sprawnej realizacji przedsięwzięcia oraz funkcjonowania urzędu po zakończeniu projektu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ -SOPZ.
II.5) Główny kod CPV: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-28
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień
w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
5.2.2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie:
Dla części 1 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowaną do administratorów oraz specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymywanie infrastruktury wirtualizacji, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
Dla części 2 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowaną do administratorów oraz specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymywanie infrastruktury wirtualizacji, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto;
Dla części 3 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych danych, skierowaną do administratorów, którzy odpowiedzialni są za wykonywanie kopii zapasowych danych, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
Dla części 4 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowaną do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto.
Dla części 5 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowaną do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Dla części 6 zamówienia:
o co najmniej 1 (jedną) usługę obejmującą swoim zakresem przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowaną do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 osób, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
5.2.2.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje niżej wymienionymi osobami:
Dla części 1 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE WIRTUALIZACJI SYSTEMÓW OPERACYJNYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie wirtualizacji systemów operacyjnych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowanego do administratorów oraz specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymanie infrastruktury wirtualizacji w firmie. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowane do specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymanie infrastruktury wirtualizacji, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
Dla części 2 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE WIRTUALIZACJI SYSTEMÓW OPERACYJNYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie wirtualizacji systemów operacyjnych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowanego do administratorów oraz specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymanie infrastruktury wirtualizacji w firmie. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do wirtualizacji systemów operacyjnych, skierowane do specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za projektowanie, wdrażanie, zarządzanie i utrzymanie infrastruktury wirtualizacji, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każde.
Dla części 3 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE WYKONYWANIA KOPII ZAPASOWYCH DANYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie wykonywania kopii zapasowych danych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych danych, skierowanego do administratorów, którzy odpowiedzialni są za wykonywanie kopii zapasowych danych. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych danych, skierowanych do specjalistów IT, którzy są odpowiedzialni za wykonywanie kopii zapasowych danych, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
Dla części 4 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie zarządzania bazami danych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do specjalistów IT odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto każde.
Dla części 5 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie zarządzania bazami danych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do specjalistów IT odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.
Dla części 6 zamówienia:
Lp. Wykaz osób Kompetencje, kwalifikacje i doświadczenie
1 KIEROWNIK ZESPOŁU
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Kierownika Zespołu należy w szczególności nadzór nad przeprowadzeniem szkoleń. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, kierował pracami zespołu przy organizacji co najmniej dwóch szkoleń informatycznych i/lub teleinformatycznych, dla co najmniej 20 osób każde, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde.
2 SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
(co najmniej 1 osoba)
Do obowiązków Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w zakresie zarządzania bazami danych należeć będzie przeprowadzenie szkolenia z oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych. 1. Posiada wykształcenie wyższe - techniczne.
2. Posiada doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie prowadzenia minimum dwóch szkoleń specjalistycznych z zakresu oprogramowania do zarządzania bazami danych, skierowane do specjalistów IT odpowiedzialnych za administrację serwerem i zarządzanie bazami danych, dla co najmniej 20 uczestników każde, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde.
UWAGA - Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji Specjalistów ds. szkoleń specjalistycznych w ramach odrębnych części zamówienia, przy czym każda z osób może pełnić nie więcej niż dwie funkcje.
Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie funkcji Kierownika zespołu i Specjalisty ds. szkoleń specjalistycznych w ramach jednej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 5.3.1 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego :
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.3.1.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2 W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.4.1. pkt 6.2.2.1. SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - pkt 6.2.2.2. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów ich wystawienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.2.1.1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każde jego żądanie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez osoby wskazane w wykazie osób.
6.2.1.2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem wartości usług których dotyczyły, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wzór wykazu znajduje się
w Załączniku nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.3.1. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - odrębnie dla każdej części zamówienia; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu.
2. Wadium - zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
w wysokości:
dla części 1 zamówienia: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/00)
dla części 2 zamówienia: 1 110,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto dziesięć złotych 00/100)
dla części 3 zamówienia: 2 210,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziesięć złotych 00/100)
dla części 4 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
dla części 5 zamówienia: 4 400,00 (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100)
dla części 6 zamówienia: 400,00 (słownie: czterysta złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 16.2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Strona inicjująca zmianę/y występuje na piśmie wskazując zakres proponowanej zmiany, podstawę prawną i uzasadnienie. 16.3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany formy organizacyjno - prawnej, przekształcenia lub połączenia z inna firmą po stronie Wykonawcy, b) zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej, w sposób wynikający z tych zaleceń; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, a także innymi podmiotami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 - 2020, e) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi; f) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SIWZ określonych uprawnień, określonego doświadczenia. Zmiana osób może nastąpić wyłącznie po pisemnej akceptacji Zamawiającego. g) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku uzyskania zgody IZ RPO na wydłużenie okresu realizacji Projektu w związku z wystąpieniem: - siły wyższej lub klęski żywiołowej, - zawieszenia wykonywania przedmiotu Umowy przez stosowne organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - przedłużenia procedury wyboru oferty najkorzystniejszej, - zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej, finansowej lub technicznej, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, - wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, - innych okoliczności trudnych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy a istotnych z punktu realizacji Projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w powyższych przypadkach każdorazowo rozpatrywana będzie pod kątem ryzyka utraty dofinansowania, o którym mowa w § 3 ust. 4, projektu umowy. h) Zmiany sposobu fakturowania określonego w § 6 projektu umowy. 16.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych: a) zmiana adresów wskazanych w § 20 ust.1, b) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa, c) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy. 16.6. Zmiany wskazane w ust. 5 dokonywane są w drodze jednostronnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie. 16.7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian korzystnych dla Zamawiającego, w trakcie realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 zamówienia - szkolenia z Oracle Vm |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 zamówienia - szkolenia z Hyper-V |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3 zamówienia - szkolenia z Emc dps |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 zamówienia - szkolenia z Firebird |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5 zamówienia - szkolenia z Oracle |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6 zamówienia - szkolenia z MS SQL |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zespołu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Zakup lekkiego pojazdu ratowniczego z napędem terenowym typu pick-up dla Ochotniczej Straży Pożarnej oddziału Ratownictwa Wodnego w Głogowie"
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Głogowskiego szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Aktywne place zabaw w Gminie Miejskiej Głogów"- 2025
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Przebudowa drogi powiatowej relacji Borek - Wojszyn.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice"
- "Wybór organizatora kształcenia prowadzącego kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej"
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-27-cz. III
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Biłgoraj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.