Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu „CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-27-cz. III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu „CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-27-cz. III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf0ef3b-fa1d-4a5b-a6e4-2e8a9ddfcc27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Specjalistyczne szkolenia w ramach projektu pn. CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie cyberprzestępczości’’ dofinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: monika.gluch@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu (postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego):
Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa.Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednaknie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 52/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Specjalistyczne certyfikowane szkolenie producenckie Magnet Axiom Forensic z zaawansowanej informatyki śledczej dla 7 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ
Wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
kryterium cena (C) – 100 %:
CN
C = -------- x 100 pkt
CO
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena
CN – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert podlegających ocenie
CO – cena oferty ocenianej (brutto)
Powód zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert
Zgodnie z art. 246 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320) Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2, oraz ich związki, mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Określenie wymagań jakościowych głównych elementów przedmiotu zamówienia wskazuje na ramy, w których co do jakości przedmiotu zamówienia będą poruszali się wykonawcy realizujący umowę. Zamawiający określił w OPZ szczegółowo skonkretyzował wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia, tym samym miał prawo zastosować kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
Certyfikowane specjalistyczne szkolenie online (ISC)² CISSP (Certified Information Systems Security) dla 7 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ
Wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1.Przy wyborze Oferty Zamawiający będzie się kierował w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a. cena oferty brutto – 60 %
b. doświadczenie trenera - liczba oficjalnych edycji CISSP przez wskazanego trenera (ISC)2 w ciągu ostatnich 3 lat – 40 %
Przy dokonywaniu oceny Komisja Przetargowa posłuży się następującymi wzorami:
a) dla kryterium cena – 60 %:
C min
C = -------- x 60 pkt
C oferty
gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C oferty – cena oferty ocenianej (brutto)
b) dla kryterium doświadczenie trenera - ilość przeprowadzonych szkoleń z zakresu (ISC)2 CISSP w ciągu ostatnich 3 lat – 40 %:
E oferty
E = -------- x 40 pkt
E max
gdzie:
E – liczba punktów w kryterium doświadczenie trenera
E oferty – doświadczenie trenera oferty ocenianej
E max – największe doświadczenie trenera spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
W przypadku wskazania w ofercie jednego trenera, który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat mniej niż 3 edycje kursu CISSP, oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
Natomiast w przypadku wskazania kilku trenerów, z których jeden przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat mniej niż 3 edycji kursu CISSP, doświadczenie tego trenera nie będzie brane do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji w kryterium doświadczenie trenera/trenerów.
W przypadku wskazania więcej niż jednego trenera, do wyliczenia punktów za kryterium doświadczenie trenera w przeprowadzaniu edycji kursu CISSP zamawiający przyjmie średnią arytmetyczną będącą ilorazem sumy przeprowadzonych edycji kursów i ilości trenerów. Z powyższych wyliczeń do oceny zamawiający przyjmie wartość całkowitą (pełne szkolenie).
Trener, który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat mniej niż 3 edycji kursu CISSP nie może brać udziału w szkoleniu realizowanym dla zamawiającego.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszy stosunek ceny i doświadczenia trenerów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6
Specjalistyczne szkolenie producenckie z analizy danych urządzeń mobilnych – Mobile Forensics dla 5 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ
Wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
kryterium cena (C) – 100 %:
CN
C = -------- x 100 pkt
CO
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena
CN – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert podlegających ocenie
CO – cena oferty ocenianej (brutto)
Powód zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert
Zgodnie z art. 246 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320) Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2, oraz ich związki, mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Określenie wymagań jakościowych głównych elementów przedmiotu zamówienia wskazuje na ramy, w których co do jakości przedmiotu zamówienia będą poruszali się wykonawcy realizujący umowę. Zamawiający określił w OPZ szczegółowo skonkretyzował wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia, tym samym miał prawo zastosować kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7
Specjalistyczne szkolenie producenckie z pozyskiwania i ekstrakcji danych urządzeń mobilnych – Mobile Forensics dla 5 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ
Wzorze umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
kryterium cena (C) – 100 %:
CN
C = -------- x 100 pkt
CO
gdzie:
C – przyznane punkty w kryterium cena
CN – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert podlegających ocenie
CO – cena oferty ocenianej (brutto)
Powód zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert
Zgodnie z art. 246 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320) Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2, oraz ich związki, mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający stosuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Określenie wymagań jakościowych głównych elementów przedmiotu zamówienia wskazuje na ramy, w których co do jakości przedmiotu zamówienia będą poruszali się wykonawcy realizujący umowę. Zamawiający określił w OPZ szczegółowo skonkretyzował wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów zamówienia, tym samym miał prawo zastosować kryterium ceny o wadze przekraczającej 60%.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej i przedstawia najkorzystniejszą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia wymagań
w zakresie tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zmawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zmawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej –
dla ZADANIA NR 4, 6, 7 – Zmawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku;
dla ZADANIA NR 5 wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu edycji oficjalnego szkolenia CISSP (on-line lub stacjonarne) dla min. 5 uczestników każda - WYKAZ USŁUG stanowi Załącznik nr 8.5 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dopiero NA WEZWANIE zamawiającego: WYKAZ USŁUG stanowiący Załącznik nr 8.5 do SWZ.
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym instruktorem wyznaczonym do realizacji szkolenia, który posiada jednocześnie:
• status (ISC)² Authorized Instructor dla certyfikacji CISSP;
• certyfikat CISSP..
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dopiero NA WEZWANIE zamawiającego:
WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiący Załącznik nr 3.5 do SWZ.
Dla zadania nr 5
Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ i na podstawie WYKAZU USŁUG składanego dopiero NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego załącznik nr 8.5 do SWZ, oraz WYKAZU OSÓB składanego dopiero NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3.5 do SWZ
Warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla zadania nr 5 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna):
wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług, z których każda polegała na zorganizowaniu i przeprowadzeniu edycji oficjalnego szkolenia CISSP (on-line lub stacjonarne) dla min. 5 uczestników każda.
dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym instruktorem wyznaczonym do realizacji szkolenia, który posiada jednocześnie: status (ISC)² Authorized Instructor dla certyfikacji CISSP oraz certyfikat CISSP
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał dopiero NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Dla zadania nr 5:
a) WYKAZ OSÓB - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiący załącznik nr 3.5 do SWZ dla zadania nr 5.
b) WYKAZ USŁUG – wzór stanowi załącznik nr 8.5 do SWZ dla zadania nr 5 – wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 4: Oświadczenie Wykonawcy, że:
a) szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online (tryb self-paced), przy wykorzystaniu autoryzowanych materiałów szkoleniowych Magnet Forensics z kursu „Magnet AXIOM Examination (AX200) – Microlearning”;
b) materiały dydaktyczne będą certyfikowane przez producenta
c) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi imienny certyfikat ukończenia kursu AX200 oraz w przypadku zaliczenia egzaminu, certyfikat MCFE, wystawiany przez Magnet Forensics;
d) jest Partnerem Szkoleniowym Magnet Forensics uprawnionym do sprzedaży kursu AX200 Self-Paced Microlearning lub pisemne upoważnienie producenta do realizacji niniejszego zamówienia.
- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 5:
a) zrzut lub link z publicznej listy ATP (ISC)² lub list autoryzacyjny podpisany przez (ISC)² (wystawiony nie wcześniej niż 12 mies. przed terminem składania ofert).
b) Opis funkcjonalny lub specyfikacja platformy (np. strona „CISSP Online Instructor-Led” (ISC)²)
c) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest Oficjalnym Partnerem Szkoleniowym (ISC)² lub pisemne upoważnienie (ISC)² do realizacji kursu „Official CBK Training Seminar for CISSP.
3) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 6:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że:
zapewni uczestnikom udział w szkoleniu online CCPA Inseyets prowadzonym przez instruktora akredytowanego przez Cellebrite;
uczestnicy uzyskają certyfikaty wydane po zakończeniu szkolenia, które będą wystawione bezpośrednio przez Cellebrite i uznawane w globalnym systemie certyfikacji producenta.
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy lub pisemne zaświadczenie Cellebrite, że szkolenie jest oficjalnym kursem producenckim, realizowanym zgodnie z aktualnym programem, sylabusem i procedurą certyfikacyjną opracowaną przez Cellebrite w ramach programu szkoleniowego Cellebrite (Cellebrite Training Division)
4) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 7:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że:
zapewni uczestnikom udział w szkoleniu online CCPA Inseyets prowadzonym przez instruktora akredytowanego przez Cellebrite;
uczestnicy uzyskają certyfikaty wydane po zakończeniu szkolenia, które będą wystawione bezpośrednio przez Cellebrite i uznawane w globalnym systemie certyfikacji producenta.
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy, że jest Partnerem Szkoleniowym Cellebrite uprawnionym do sprzedaży kursu Cellebrite Certified Operator (CCO Inseyets) lub posiada upoważnienie producenta do realizacji niniejszego zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 4: Oświadczenie Wykonawcy, że:a) szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online (tryb self-paced), przy wykorzystaniu autoryzowanych materiałów szkoleniowych Magnet Forensics z kursu „Magnet AXIOM Examination (AX200) – Microlearning”;
b) materiały dydaktyczne będą certyfikowane przez producenta
c) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi imienny certyfikat ukończenia kursu AX200 oraz w przypadku zaliczenia egzaminu, certyfikat MCFE, wystawiany przez Magnet Forensics;
d) jest Partnerem Szkoleniowym Magnet Forensics uprawnionym do sprzedaży kursu AX200 Self-Paced Microlearning lub pisemne upoważnienie producenta do realizacji niniejszego zamówienia.
- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 5:
a) zrzut lub link z publicznej listy ATP (ISC)² lub list autoryzacyjny podpisany przez (ISC)² (wystawiony nie wcześniej niż 12 mies. przed terminem składania ofert).
b) Opis funkcjonalny lub specyfikacja platformy (np. strona „CISSP Online Instructor-Led” (ISC)²)
c) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest Oficjalnym Partnerem Szkoleniowym (ISC)² lub pisemne upoważnienie (ISC)² do realizacji kursu „Official CBK Training Seminar for CISSP.
3) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 6:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że:
zapewni uczestnikom udział w szkoleniu online CCPA Inseyets prowadzonym przez instruktora akredytowanego przez Cellebrite;
uczestnicy uzyskają certyfikaty wydane po zakończeniu szkolenia, które będą wystawione bezpośrednio przez Cellebrite i uznawane w globalnym systemie certyfikacji producenta.
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy lub pisemne zaświadczenie Cellebrite, że szkolenie jest oficjalnym kursem producenckim, realizowanym zgodnie z aktualnym programem, sylabusem i procedurą certyfikacyjną opracowaną przez Cellebrite w ramach programu szkoleniowego Cellebrite (Cellebrite Training Division)
4) w przypadku złożenia oferty na ZADANIE NR 7:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że:
zapewni uczestnikom udział w szkoleniu online CCPA Inseyets prowadzonym przez instruktora akredytowanego przez Cellebrite;
uczestnicy uzyskają certyfikaty wydane po zakończeniu szkolenia, które będą wystawione bezpośrednio przez Cellebrite i uznawane w globalnym systemie certyfikacji producenta.
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ
b) Oświadczenie Wykonawcy, że jest Partnerem Szkoleniowym Cellebrite uprawnionym do sprzedaży kursu Cellebrite Certified Operator (CCO Inseyets) lub posiada upoważnienie producenta do realizacji niniejszego zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Formularz ofertowy dla zadania nr 4-7 wypełniony we wszystkich pozycjach zgodny ze składaną ofertą częściową (wzór stanowią załączniki 4.4 – 4.7 do SWZ)
2) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdz. V.2 SWZ.
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby podpisane przez podmiot udostępniający zasoby.
6) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (dla zadania nr 5) – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby podpisane przez podmiot udostępniający zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie składne dla zadania nr 5.
Oświadczenie składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ustanowiony pełnomocnik.
8) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie składne dla zadania nr 5
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.
3) Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (dla zadania nr 5) – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
4) Do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie składne dla zadania nr 5. Oświadczenie składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ustanowiony pełnomocnik.
5) Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy punktu 2.3.) ogłoszenia - pełna nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu pn. „CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” dofinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027 (nr FBWP.03.01-IZ.00-0002/24) – część III1) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK
2) Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: 4
a) Zadanie nr 4 Specjalistyczne certyfikowane szkolenie producenckie Magnet Axiom Forensic z zaawansowanej informatyki śledczej dla 7 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
b) Zadanie nr 5 Certyfikowane specjalistyczne szkolenie online (ISC)² CISSP (Certified Information Systems Security) dla 7 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
c) Zadanie nr 6 Specjalistyczne szkolenie producenckie z analizy danych urządzeń mobilnych – Mobile Forensics dla 5 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
d) Zadanie nr 7 Specjalistyczne szkolenie producenckie z pozyskiwania i ekstrakcji danych urządzeń mobilnych – Mobile Forensics dla 5 specjalistów i praktyków z zakresu informatyki śledczej oraz Cyberbezpieczeństwa z Zarządu w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.
3) Zamawiający nie ogranicza liczby zadań, na które wykonawca może złożyć ofertę.
4) Powód niedokonania podziału zamówienia na części (jeżeli dotyczy): nie dotyczy Zamawiający:
5) nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
6) nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
7) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
8) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8,
9) nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
10) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
11) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
12) wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa
w art. 95 ustawy. - Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w §6 projektów umów, tj. załącznik nr 2.4-2.7 do SWZ.
13) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
14) Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. W ramach projektu pn. „CyberShield– wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości” dofinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027 na podstawie Porozumienia finansowego nr FBWP.03.01-IZ.00-0002/24.
Udział środków Unii Europejskiej w wartości zamówienia wynosi: 75%
15) Zamawiający przewiduje na podstawie art. 310 ustawy pzp unieważnienie postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
16) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym
- Zakup i dostawa 33 zestawów komputerowych.
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH I WIELKOGABARYTOWYCH dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Usługi medyczne t.j. badania profilaktyczne (wstępne, okresowe i kontrolne) dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Radomiu i jednostkach jej podległych
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup szkoleń dla Pionu - Ośrodka Standaryzacji i Certyfikacji (z podziałem na 8 części)
- Cyberbezpieczny samorząd - Szkolenie dla administratora - Zaawansowane metody ochrony ruchu internetowego
- Szkolenia dla uczniów i nauczycieli podnoszące kwalifikacje/kompetencje w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 3 części
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Księżpol
- Szkolenia zaawansowane z zarządzania i administracją rozwiązaniami ESET
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.