Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-08-08
Og³oszenie nr 601754-N-2018 z dnia 2018-08-08 r.
Instytut Maszyn Przep³ywowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk: Adaptacja pomieszczenia technicznego na laboratoria badawcze, na dachu budynku "F"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Maszyn Przep³ywowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk, krajowy numer identyfikacyjny
32612100000, ul.
Fiszera
14
,
80-231
Gdañsk, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
58 522 53 23, , e-mail
estacel@imp.gda.pl, , faks
583 416 144.
Adres strony internetowej (URL): www.imp.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Instytut PAN
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczt± lub osobi¶cie na adres IMP PAN
Adres:
IMP PAN, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdañsk, pok. 120
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Tak
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
https://www.imp.gda.pl/zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Adaptacja pomieszczenia technicznego na laboratoria badawcze, na dachu budynku "F"
Numer referencyjny:
7/PN/RB/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Opis stanu istniej±cego Budynek " F", którego czê¶æ dotyczy Adaptacja, zosta³ zaprojektowany w latach 60-tych ubieg³ego wieku, jest budynkiem ¶redniowysokim sze¶ciokondygnacyjnym, czê¶ciowo podpiwniczonym, krytym p³askim dachem. Na poziomie stropodachu nad klatkami schodowymi znajduj± siê pomieszczenia techniczne, które jedno z nich Inwestor zamierza zaadoptowaæ na ww. Laboratoria. Obecnie budynek jest u¿ytkowany w wiêkszo¶ci ma funkcjê biurow±. Konstrukcja budynku - szkieletowa, ¿elbetowa, mieszana - elementy prefabrykowane oraz monolityczne. Budynek nie przejawia zniszczenia elementów konstrukcyjnych. Komunikacjê wewnêtrzn± pionow± stanowi± dwie ¿elbetowe klatki schodowe - g³ówna tzw. Wej¶ciowa o szeroko¶ci 1.20m i druga gospodarczo- techniczna oko³o 1.10m szeroko¶ci prowadz±ca miêdzy innymi do adoptowanych Laboratoriów. Pomieszczenia na poziomie stropodachu s± dostêpne przez schody techniczne o szeroko¶ci 0.80m. Budynek posiada równie¿ dwa d¼wigi osobowe, pierwszy- ogólnodostêpny przy g³ównym wej¶ciu i drugi - przeznaczony dla obs³ugi technicznej budynku - przy klatce z wej¶ciem do adoptowanych pomieszczeñ. Budynek posiada nastêpuj±ce instalacje: - elektryczn± - wentylacji grawitacyjnej - wodno-kanalizacyjn± i c.o. - teletechniczn± i odgromow± Budynek jest podzielony na strefy po¿arowe: - czê¶æ administracyjn± -czê¶æ laboratoryjna Zabezpieczenia przeciwpo¿arowe budynku stanowi±: - sygnalizacja alarmowa p. po¿arowa - wentylacja przeciwpo¿arowa - elementy oddzieleñ p.po¿- hydranty wewnêtrzne fi 52 z wê¿em p³asko sk³adanym w czê¶ci laboratoryjnej oraz fi 25 z 1)wê¿em pó³sztywnym w czê¶ci biurowej. - o¶wietlenie awaryjne - podrêczny sprzêt ga¶niczy 2. Forma- projektowana adaptacja nie zmieni formy obiektu 3. Konstrukcja - projektowana adaptacja nie narusza i nie wp³ywa na istniej±c± konstrukcjê 4. Dane techniczne- - pow. u¿ytkowa projektowanej adaptacji~ 47.00 m2 - wysoko¶æ pomieszczenia 2.70mb 5. Zakres robót: 1. Roboty przygotowawczo - rozbiórkowe. 1. Wykonanie zabezpieczeñ - barier BHP, - powierzchni pokrycia dachowego. 2. Wykucie bruzd w pod³o¿u betonu. 3. Wykucie strzêpi w murze. 4. Wykucie o¶cie¿nic metalowych. 5. Rozebranie ¶cianek z "luksfer". 6. Rozebranie ¶cian i filarków z ceg³y. 7. Rozbiórki fundamentów betonowych. 8. Rozebranie posadzki z p³ytek ceramicznych z cokolikiem. 9. Demonta¿ starych urz±dzeñ instalacji wentylacyjnej. 10. Usuniecie, wywóz i utylizacja materia³ów pochodz±cych z rozbiórki. 2. Roboty ogólnobudowlane. 1. Monta¿ konstrukcji metalowej "prze³azu" - dostarczonej przez inwestora. 2. Zabetonowanie otworów w stropach i ¶cianach. 3. Uzupe³nienie - zamurowanie otworów w ¶cianach. 4. Wymurowanie ¶cianek z "Ytong" #12. 5. Wykonanie ¶cianki z karton-gipsu. 6. Wykonanie nadpro¿y drzwiowych. 7. Wykonanie tynków na nowych ¶ciankach z obrobieniem o¶cie¿y. 8. Uzupe³nienie drobnych ubytków tynków w powierzchni starej. 9. Izolacja stropu korytkowego styropianem od spodu. 10. U³o¿enie glazury. 11. G³adzie gipsowe na ca³ej powierzchni tynków. 12. Dwukrotne malowanie farb± emulsyjn± do j.w. 13. Sufit kasetonowy podwieszany. 14. Posadzki z ¿ywicy epoksydowej. 3. Roboty elewacyjne + stolarka drzwiowa i okienna. 1. Docieplenie ¶cian styropianem #15cm z faktur± grysowa + malowanie. 2. Dostosowanie rur spustowych, drabiny w³azowej do w/w robót + malowanie. 3. Wymiana pasa ogniomuru + malowanie. 4. U³o¿enie pasa papy do j.w. 5. Przegl±d i ewentualna naprawa powierzchni papy do j.w. 6. Za³o¿enie lamperii- klatka schodowa. 7. Osadzenie okien ALU kolor RAL 9007. 8. Osadzenie drzwi ALU, kolor RAL 9007, EI15. 4. Roboty hydrauliczne. 1. Za³o¿enie punktu zlewozmywaka na nowym miejscu (pod³±czenie we wskazanym pomieszczeniu na V piêtrze). 2. Prze³o¿enie-przebudowa rur odpowietrzaj±cych kanalizacjê 2 szt.x 2,7m (wys.), odchylenie od pionu ok. 1,3m. Rodzaj i ilo¶æ prac do wykonania wg arkuszy kalkulacyjnych. Wykonawca zobowi±zany jest do: - wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami BHP oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-monta¿owych. - posiadania aprobat technicznych na wszystkie zastosowane materia³y oraz wymaganych certyfikatów, - wykonywania prac ha³a¶liwych, w szczególno¶ci robót rozbiórkowych, po godzinie 16:00 i w dni wolne od pracy, - utrzymywania w czysto¶ci klatki schodowej, szczególnie w trakcie prac rozbiórkowych. - wspó³pracy z brygada elektryczn± w zakresie przedmiotowej adaptacji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-10-31
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2018-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 wy¿ej cytowanej ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Formularz ofertowy, je¶li wystêpuje pe³nomocnik, pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej w niniejszym postêpowaniu Wykonawcê lub pe³nomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentuj±cego kilku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± - zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin wykonania | 30,00 |
| Okres gwarancji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy nie przewiduje zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za nastêpuj±cymi wyj±tkami: 1) Zamawiaj±cy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, okre¶laj±c jednocze¶nie warunki ich wprowadzenia: a) Termin zakoñczenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku wyst±pienia jednej z ni¿ej wymienionej okoliczno¶ci pod warunkiem, ¿e ma ona wp³yw na termin realizacji ca³ego przedmiotu umowy. Okoliczno¶ci mog±ce spowodowaæ zmianê terminu mog± wynikaæ z dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemo¿liwe do unikniêcia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa zasilaczy transformatorowych nawrotnych dla Wydzia³u Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdañskiej.
- Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2027 roku
- Dostawa specjalistycznego sprzêtu laboratoryjnego dla Wydzia³u Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdañskiej.
- Najem d³ugoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdañsku
- "Wronia Górka bez barier - uporz±dkowanie i zagospodarowanie doj¶cia na Wroni± Górkê od ul. Wroniej" oraz "Zielona Wronia" - realizacja obu zadañ z zakresu Bud¿etu Obywatelskiego 2022.
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Narodowego w Gdañsku
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacj± budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci £±kta Górna, gm. ¯egocina - remont kot³owni i sto³ówki.
- Remont wraz z modernizacj± budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie pi³karskim w ¯egocinie
- Remont budynku Dyrekcji £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zu¿ycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie £ódzkim''
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Urzêdu Miejskiego w Nowym Mie¶cie Lubawskim
- Remont sali w Rogo¼nicy na magazyn OC + PP
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





