eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Adaptacja pomieszczenia technicznego na laboratoria badawcze na dachu budynku "F"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-07

Ogłoszenie nr 500215502-N-2018 z dnia 07-09-2018 r.

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk: Adaptacja pomieszczenia technicznego na laboratoria badawcze na dachu budynku "F"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601754-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32612100000, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 522 53 23, e-mail estacel@imp.gda.pl, faks 583 416 144.
Adres strony internetowej (url): www.imp.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut PAN

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczenia technicznego na laboratoria badawcze na dachu budynku "F"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/PN/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis stanu istniejącego Budynek " F", którego część dotyczy Adaptacja, został zaprojektowany w latach 60-tych ubiegłego wieku, jest budynkiem średniowysokim sześciokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, krytym płaskim dachem. Na poziomie stropodachu nad klatkami schodowymi znajdują się pomieszczenia techniczne, które jedno z nich Inwestor zamierza zaadoptować na ww. Laboratoria. Obecnie budynek jest użytkowany w większości ma funkcję biurową. Konstrukcja budynku - szkieletowa, żelbetowa, mieszana - elementy prefabrykowane oraz monolityczne. Budynek nie przejawia zniszczenia elementów konstrukcyjnych. Komunikację wewnętrzną pionową stanowią dwie żelbetowe klatki schodowe - główna tzw. Wejściowa o szerokości 1.20m i druga gospodarczo- techniczna około 1.10m szerokości prowadząca między innymi do adoptowanych Laboratoriów. Pomieszczenia na poziomie stropodachu są dostępne przez schody techniczne o szerokości 0.80m. Budynek posiada również dwa dźwigi osobowe, pierwszy- ogólnodostępny przy głównym wejściu i drugi - przeznaczony dla obsługi technicznej budynku - przy klatce z wejściem do adoptowanych pomieszczeń. Budynek posiada następujące instalacje: - elektryczną - wentylacji grawitacyjnej - wodno-kanalizacyjną i c.o. - teletechniczną i odgromową Budynek jest podzielony na strefy pożarowe: - część administracyjną -część laboratoryjna Zabezpieczenia przeciwpożarowe budynku stanowią: - sygnalizacja alarmowa p. pożarowa - wentylacja przeciwpożarowa - elementy oddzieleń p.poż- hydranty wewnętrzne fi 52 z wężem płasko składanym w części laboratoryjnej oraz fi 25 z 3.2.wężem półsztywnym w części biurowej. - oświetlenie awaryjne - podręczny sprzęt gaśniczy. 2. Forma - projektowana adaptacja nie zmieni formy obiektu. 3. Konstrukcja - projektowana adaptacja nie narusza i nie wpływa na istniejącą konstrukcję. 4. Dane techniczne: - pow. użytkowa projektowanej adaptacji~ 47.00 m2 - wysokość pomieszczenia 2.70mb 5. Zakres robót: 1. Roboty przygotowawczo - rozbiórkowe. 1. Wykonanie zabezpieczeń - barier BHP, - powierzchni pokrycia dachowego. 2. Wykucie bruzd w podłożu betonu. 3. Wykucie strzępi w murze. 4. Wykucie ościeżnic metalowych. 5. Rozebranie ścianek z "luksfer". 6. Rozebranie ścian i filarków z cegły. 7. Rozbiórki fundamentów betonowych. 8. Rozebranie posadzki z płytek ceramicznych z cokolikiem. 9. Demontaż starych urządzeń instalacji wentylacyjnej. 10. Usuniecie, wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 2. Roboty ogólnobudowlane. 1. Montaż konstrukcji metalowej "przełazu" - dostarczonej przez inwestora. 2. Zabetonowanie otworów w stropach i ścianach. 3. Uzupełnienie - zamurowanie otworów w ścianach. 4. Wymurowanie ścianek z "Ytong" #12. 5. Wykonanie ścianki z karton-gipsu. 6. Wykonanie nadproży drzwiowych. 7. Wykonanie tynków na nowych ściankach z obrobieniem ościeży. 8. Uzupełnienie drobnych ubytków tynków w powierzchni starej. 9. Izolacja stropu korytkowego styropianem od spodu. 10. Ułożenie glazury. 11. Gładzie gipsowe na całej powierzchni tynków. 12. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną do j.w. 13. Sufit kasetonowy podwieszany. 14. Posadzki z żywicy epoksydowej. 3. Roboty elewacyjne + stolarka drzwiowa i okienna. 1. Docieplenie ścian styropianem #15cm z fakturą grysowa + malowanie. 2. Dostosowanie rur spustowych, drabiny włazowej do w/w robót + malowanie. 3. Wymiana pasa ogniomuru + malowanie. 4. Ułożenie pasa papy do j.w. 5. Przegląd i ewentualna naprawa powierzchni papy do j.w. 6. Założenie lamperii- klatka schodowa. 7. Osadzenie okien ALU kolor RAL 9007. 8. Osadzenie drzwi ALU, kolor RAL 9007, EI15. 4. Roboty hydrauliczne. 1. Założenie punktu zlewozmywaka na nowym miejscu (podłączenie we wskazanym pomieszczeniu na V piętrze). 2. Przełożenie-przebudowa rur odpowietrzających kanalizację 2 szt.x 2,7m (wys.), odchylenie od pionu ok. 1,3m. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami BHP oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, - posiadania wymaganych aprobat technicznych, oraz certyfikatów na wszystkie zastosowane materiały, - wykonywania prac hałaśliwych, w szczególności robót rozbiórkowych, po godzinie 16:00 i w dni wolne od pracy, - utrzymywania w czystości klatki schodowej, szczególnie w trakcie prac rozbiórkowych, - współpracy z brygadą elektryczną w zakresie przedmiotowej adaptacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99005.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZETIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Elbląska 65
Kod pocztowy: 80-761
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121777.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121777.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155638.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.