eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-12



Ogłoszenie nr 601418-N-2017 z dnia 2017-10-12 r.

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 9343800000, ul. ul. Ostrawicka  2 , 71-337   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 898 200, e-mail acentkowska@wiw.szczecin.pl, iprzydrozny@wiw.szczecin.pl, faks 914 898 255.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wiw.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.wiw.szczecin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.wiw.szczecin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier
Adres:
ul. Ostrawicka 2 71-337 Szczecin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Numer referencyjny: WIW A.272.C 52.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego: 1) Pipeta elektroniczna ze stacja dokującą - 1 szt. 2) Blender laboratoryjny z płynną regulacją obrotów do przygotowywania próbek WWA - 1 szt. 3) System filtracji i oczyszczania powietrza w laboratorium z filtrem - 1 szt. 4) Termocykler real-time PCR - 1 szt.(wyposażenie dodatkowe oraz oprogramowanie dostarczone razem ze sprzętem); certyfikat producenta dotyczący poprawności działania termocyklera - złożony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy 5) 5.1 Chłodziarka laboratoryjna o poj. 300-400 l - 1 szt. 5.2 Chłodnia laboratoryjna poj. 600 l - 2 szt. 5.3 Laboratoryjna chłodziarko-zamrażarka - 1 szt. 5.4 Szafa chłodnicza 600 l - 1 szt. 6) Cieplarka z chłodzeniem o poj. 115l - 1 szt. 7) Waga z dokładnością 0,001 g - 1 szt. 8) Gęstościomierz - denzytometr - 1 szt. 9) Komora laminarna II klasa bezpieczeństwa - 1 szt. 10) Wirówka laboratoryjna z dwoma rotorami - 1 szt. 11) Zmywarka laboratoryjna z montażem - 1 szt. 2. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego: 24 miesiące. 3. Zamawiający wymaga by wszystkie wielkogabarytowe sprzęty zostały wniesione przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko, ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i odpowiednio wypoziomowane. 4. Wymagane certyfikaty CE mają być dostarczone do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 5. Zadanie 9 Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa - Certyfikat EN 12469. Certyfikat musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą (TUV lub równoważną). Nie będą uznawane oświadczenia producenta o zgodności komory z normami ani też certyfikaty jednostek nieuprawnionych do certyfikacji takich jak np. laboratoria / laboratoria badawcze. Certyfikat musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 6. Wszelkie certyfikaty i świadectwa Wykonawca może dostarczyć wraz z ofertą. 7. Dostawa sprzętu laboratoryjnego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (formularz ofertowy).

II.5) Główny kod CPV: 38437000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38000000-5
33191100-6
38500000-0
42513000-5
42943700-5
38311000-8
38410000-2
39141500-7
42931100-2
42959000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru z zał. Nr 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia - wg wzoru z zał. Nr 3

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru z zał. Nr 4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca spełni warunek jeżeli wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru z zał. Nr 4

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pipeta elektroniczna ze stacja dokującą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Osobny przycisk do zrzucania końcówek 2. elektroniczne ustawianie objętości 3. Wyposażona w adapter do ładowania 4. Oddzielne gniazdo ładowania, umożliwiające pracę także w trakcie ładowania 5. Styki do ładowania umożliwiające ładowanie pipety za pośrednictwem statywu do ładowania 6. Stożkowe, sprężynujące zakończenie pipety umożliwiające precyzyjne nałożenie końcówki 7. Intuicyjny, kolorowy wyświetlacz ze wszystkimi parametrami, bez potrzeby menu podrzędnego 8. Barwny kod na przycisku pipety ułatwiający dobranie odpowiedniego zakresu końcówki 9. Wypychacz nowej generacji, który po wypchnięciu końcówki automatycznie powraca w położenie początkowe 10. Uruchamianie stanu "uśpienia" po 5minutach nieużywania pipety 11. Wybór funkcji możliwy za pomocą pokrętła 12. Dostępne następujące funkcje: automatyczne dozowanie, dozowanie, pipetowanie, pipetowanie z mieszaniem oraz ręczne pipetowanie 13. Możliwość zatrzymania tłoka w każdym momencie 14. Możliwość ustawienia min. 8 poziomów prędkości 15. Regulacja pipety do cieczy o różnych gęstościach 16. Możliwość sterylizacji dolnej części pipety w autoklawie w temperaturze 121o C przez 20 minut 17. Okno pomocy - informacje o kolejnych krokach, które powinny być przeprowadzone lub o źle wykonanych operacjach 18. Waga pipety wraz z akumulatorem nie większa niż 160g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pipeta musi posiadać certyfikat CE - certyfikat dostarczyć przed podpisaniem umowy


Część nr: 2Nazwa: BLENDER LABORATORYJNY Z PŁYNNĄ REGULACJĄ OBROTÓW DO PRZYGOTOWYWANIA PRÓBEK WWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednostka zasilająca o mocy znamionowej, co najmniej 290 W, kompatybilna z posiadanymi przez Laboratorium naczyniami wykonanymi ze stali nierdzewnej o objętości roboczej 1l- nr kat. SS-CAC/LB20 Waring Products Division, umożliwiająca zhomogenizowanie zmrożonych w ciekłym azocie, kawałków produktów mięsnych 2. Płynna regulacja obrotów elementu homogenizującego w zakresie nie mniejszym niż (500-20 000 rpm) 3. Pojemnik z uchwytem o objętości 1 L, wykonany ze stali nierdzewnej o maksymalnej objętości roboczej nie mniejszej niż 500 ml i minimalnej nie mniejszej niż 75 ml 4. Zestaw ostrzy wykonany ze stali nierdzewnej, 5. Pokrywa dwudzielna dostosowana do pojemnika roboczego wykonana z winylu, 6. Jednostka przystosowana do zasilania 230 V 50/60 Hz 7. moduł pozwalający na przechowanie probówek o pojemności <=50 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Urządzenie musi posiadać certyfikat CE - Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu przed podpisaniem umowy


Część nr: 3Nazwa: SYSTEM FILTRACJI I OCZYSZCZANIA POWIETRZA W LABORATORIUM Z FILTREM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. mobilną jednostkę oczyszczania powietrza 2. mobilny system filtracji powietrza bez konieczności podłączenia do centralnego systemu wentylacyjnego obecnego w laboratorium 3. elastyczne ramię pozwalające na obrót o 360 ? 4. system jezdny pozwalający na zmianę miejsca pracy, w zależności od bieżących potrzeb 5. zdolność absorpcyjna nie mniejsza niż 10m3/min 6. konieczność wymiany filtrów nie częściej niż po upływie 1 roku użytkowania 7. pobór mocy: 750 W 8. zasilanie 230 V 50/60 Hz 9. waga urządzenia nie większa niż 90 kg 10. wymiary korpusu nie większe niż 400?400?950 mm 11. Zestaw filtrów dostosowanych do usuwania tlenków azotu, tlenków siarki, oparów kwasów i zasad o Skuteczność usuwania ?97% szkodliwych i toksycznych gazów, lotnych związków organicznych, nieprzyjemnych zapachów i oparów o Filtr pre-HEPA zatrzymujący cząstki o średnicy ? 0,3um o Filtry zapewniające usunięcie 99,9 % szkodliwych oparów ulatniających się z przechowywanych odczynników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: TERMOCYKLER DO REAKCJI REAL - TIME PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Termocykler umożliwiający przeprowadzenie reakcji real-time PCR; 2. Termocykler pracujący także na odczynnikach i plastikach innych producentów niż producent aparatu; 3. 96-cio dołkowy blok umożliwiający pracę z uniwersalnymi płytkami i paskami z probówkami; 4. Termocykler zastosowany podczas walidacji metody real-time PCR w kierunku wykrywania DNA Salmonella wyizolowanego z hodowli w zbuforowanej wodzie peptonowej (inkubowanej w 37 0C) z żywności, pasz, próbek środowiskowych; przeprowadzonej w odniesieniu do metody referencyjnej EN ISO 6579 i certyfikowany zgodnie z protokołem zawartym w normie EN ISO 16140; 5. Termocykler zastosowany podczas walidacji metody real-time PCR w kierunku wykrywania DNA Listeria monocytogenes wyizolowanego z hodowli w bulionie pół-Frasera z żywności i próbek środowiskowych; przeprowadzonej w odniesieniu do metody referencyjnej EN ISO 11290-1 i certyfikowany zgodnie z protokołem zawartym w normie EN ISO 16140; 6. Producent termocyklera powinien mieć w swojej ofercie testy do wykrywania DNA Salmonella i DNA Listeria monocytogenes (zwalidowane w odniesieniu do metod referencyjnych EN ISO 6579, EN ISO 11290-1 i certyfikowane zgodnie z protokołem zawartym w normie EN ISO 16140), a także DNA Escherichia coli 0157: H7, GMO; 7. Minimalny zakres temperatury od (+ 4 0C) do (+ 99,9 0C); 8. Kanały detekcji niezbędne do wykonania testów oferowanych przez producenta oraz inne m.in. dla barwników: FAM, TAMRA; 9. Minimum 5 kanałów detekcji w każdej pojedynczej studzience; 10. Możliwość wykonania reakcji multipleks real- time PCR; 11. Blok grzewczy zapewniający szybką zmianę temperatury, tj. maksymalną szybkość nagrzewania bloku min 5,5 0C w ciągu 1 sek oraz maksymalną szybkość nagrzewania/chłodzenia próbki min +- 3,5 0C w ciągu 1 sek; 12. Możliwość kalibracji nowych barwników w minimalnym zakresie od 520 nm do 650 nm, bez konieczności zakupu dodatkowych zestawów filtrów; 13. Zestawy startowe odczynników (opisane w pkt. 4,5,6) dostarczone wraz z termocyklerem: 1 zestaw do identyfikacji Salmonella i 1 zestaw do identyfikacji Listeria monocytogenes na min 96 oznaczeń każdy z zestawów (zestawy zawierające komplet odczynników do izolacji i detekcji docelowego DNA, o minimalnym terminie ważności 9 miesięcy);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38500000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Certyfikat producenta dotyczący poprawności działania termocyklera - dołączyć przed podpisaniem umowy* 2. Świadectwa sprawdzenia wykonane przez autoryzowany serwis producenta dostarczone wraz z aparatem: sprawdzenie poprawności działania poszczególnych modułów, sprawdzenie szybkości grzania i chłodzenia bloku, precyzji uzyskiwanej temperatury oraz rozkład temperatury w bloku, kalibracja wszystkich barwników;* 3. Zapewnienie możliwości wykonania ww. sprawdzeń przez serwis producenta w miejscu użytkowania aparatu


Część nr: 5Nazwa: CHŁODZIARKI I SZAFY CHŁODNICZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1 Chłodziarka laboratoryjna o poj. 300-400 l - 1 szt. 5.2 Chłodnia laboratoryjna poj. 600 l - 2 szt. 5.3 Laboratoryjna chłodziarko-zamrażarka - 1 szt. 5.4 Szafa chłodnicza 600 l - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42513000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: CIEPLARKA Z CHŁODZENIEM O POJEMNOŚCI 115 L
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pojemność robocza: 115 l +- 5 %; 2. Zakres temperatur: minimum od min. (-5 0C) do min. (+ 100 0C); 3. Wymiary zewnętrzne: max. szerokość 835 mm +/- 5%, max. głębokość 650 mm +/- 5%, max. wysokość 1025 mm +/- 5%; 4. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne; 5. Drzwi wewnętrzne szklane; 6. Drzwi zewnętrzne pełne z klamką; 7. Wnętrze ze stali nierdzewnej; 8. Wymuszony obieg powietrza; 9. Regulowana wydajność wentylatora; 10. Kontroler umożliwiający regulację temperatury, regulację obrotów wentylatora, programowanie odcinków czasowych; 11. Zewnętrzny cyfrowy wyświetlacz temperatury; 12. Cyfrowe nastawianie temperatury z dokładnością do 0,1°C; 13. Niezależne zabezpieczenie temperaturowe klasy nie gorszej niż 3.1 (DIN 12880) z alarmem wizualnym i dźwiękowym; 14. Ilość regulowanych półek: min 2; 15. Interfejs do połączenia z komputerem: RS 422; 16. Zasilanie 220-230 V; 17. Możliwość ustawienia cieplarki na innej cieplarce (piętrowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42943700-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Świadectwo z wykonanego przez akredytowane laboratorium wzorcujące rozkładu temperatury w min 5 punktach na każdej półce dla temperatur: 0°C , +10°C, +37°C, świadectwo z symbolem PCA, dostarczone z towarem


Część nr: 7Nazwa: WAGA Z DOKŁADNOŚCIĄ 0,001 g
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obciążenie maksymalne: 600 g 2. Obciążenie minimalne: 20 mg 3. Dokładność odczytu: 1 mg 4. Czas stabilizacji: do 2 s 5. Adiustacja: wewnętrzna (automatyczna) 6. Wyświetlacz: panel dotykowy lub LCD 7. Obsługa bezdotykowa: czujnik podczerwieni 8. Temperatura pracy: +10 - +40 °C 9. Szalka: kwadratowa, wymiar minimum 120×120 mm 10. Masa netto: do 4 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38311000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: GĘSTOŚCIOMIERZ - DENZYTOMETR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dokładność pomiaru - wynik ma być wyświetlany w postaci średniej arytmetycznej kilku powtarzanych pomiarów wykonywanych w trakcie ruchu obrotowego probówki, co ogranicza błędy pomiaru spowodowane niejednorodnością mieszaniny 2. System probówkowo otwarty. Możliwość stosowania probówek oryginalnych oraz o średnicy 15 do 18,5 mm. 3. Odkręcany kołnierz ma umożliwić stosowanie probówek o różnych wysokościach. Ogranicza to koszty użytkowania aparatu przy stosowaniu własnych probówek 4. Możliwość wykonywania pomiarów bezpośrednio w probówkach zawierających nośnik zawiesiny 5. Odchylenia od wartości kalibracyjnych dla własnej kalibracji użytkownika 0,3-3,0 McF +- 0,1 McF 3-10 McF +- 0,3 McF 6. Pomiar zmętnienia w zakresie od 0,0 do 15 w skali McFarlanda 7. Minimalna objętość roztworu: 2 ml 8. Aparat dostarczony z certyfikatem kalibracji producenta
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: KOMORA LAMINARNA II KLASY BEZPIECZEŃSTWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Komora z pionowym przepływem powietrza, z recyrkulacją w stosunku 70: 30, II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego przeznaczona do ochrony produktu, operatora, środowiska. 2. Dwa filtry HEPA H14 ( główny i wylotowy) o skuteczności 99,995% dla cząsteczek >= 0,3um. 3. Wymiary: * szerokość zewnętrzna: maksymalnie 140cm * szerokość komory roboczej: min 123 cm * głębokość zewnętrzna: maksymalnie 85cm * głębokość komory roboczej: min 60 cm * wysokość komory roboczej: min 70 cm 4. Boki komory z oknami wizyjnymi ze szkła bezpiecznego. 5. Blat ze stali nierdzewnej, pełny, dzielony, autoklawowalny, 6. Wnętrze obszaru pracy - stal nierdzewna. 7. Szyba frontowa: * ustawiona pod kątem/skośnie w stosunku do blatu roboczego (kąt odchylenia od pionu: 3-5°), * nie przepuszczalna dla promieniowania UV, - przesuwana bezstopniowo napędem elektrycznym z automatyczną korektą ustawienia w pozycji roboczej, * uszczelniona w pozycji całkowitego opuszczenia/zamknięcia, umożliwiająca aerozolo-szczelne zamknięcie komory od frontu, 8. Panel sterowniczy: * umieszczony na zewnętrznej, frontowej części komory, z łatwym dostępem zarówno z pozycji siedzącej jak i stojącej operatora, * dostęp do panelu blokowany za pomocą klucza, jako zabezpieczenie przed zmianą parametrów pracy przez osoby niepowołane * wyposażony w graficzny wyświetlacz LCD umożliwiający kontrolę prędkości przepływu powietrza poprzez wyświetlanie aktualnej wartości w m/s oraz ilości usuwanego powietrza z komory (m3) * komunikaty na wyświetlaczu muszą być wyświetlane formie graficznej i/lub tekstowej w celu zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa pracy, * wyświetlanie komunikatu tekstowego o bezpiecznych warunkach pracy, * w przypadku nieprawidłowości przepływów uruchamiana sygnalizacja alarmowa, * urządzenie wyposażone w półautomatyczny cykl fumigacji. * Informacja o włączonym zaworze gazu i lampie UV na panelu sterowniczym w celu podniesienia bezpieczeństwa używania wymienionych akcesoriów. 9. Poziom głośności nie większy jak 54 dB, 10. Komora wyposażona w silnik EC o maksymalnym zużyciu energii 370W 11. Oświetlenie obszaru pracy- intensywność: min.900 lux, lampy umieszczone w części sufitowej, odizolowane od przestrzeni boksu laminarnego. 12. Wyposażenie: * stelaż poziomowany, * lampa UV montowana na tylnej ścianie, z możliwością programowania czasu pracy z dokładnością, co najmniej do 15 min., * przyłącze dla gazu zabezpieczone dodatkowo elektrozaworem z możliwością włączenia z poziomu panelu sterowania * dodatkowe przyłącze z możliwością podłączenia np. gazu obojętnego lub podciśnienia * gniazdo elektryczne zabezpieczone elektrozaworem z możliwością włączenia z poziomu panelu sterowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141500-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Certyfikat EN 12469 Certyfikat musi być wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą (TUV lub równoważną). Nie będą uznawane oświadczenia producenta o zgodności komory z normami ani też certyfikaty jednostek nieuprawnionych do certyfikacji takich jak np. laboratoria/ laboratoria badawcze. Certyfikat należy dostarczyć przed podpisaniem umowy. 2. Należy dołączyć świadectwo sprawdzenia komory przed podpisaniem umowy


Część nr: 10Nazwa: WIRÓWKA LABORATORYJNA Z DWOMA ROTORAMI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej, nablatowej wirówki laboratoryjnej. Wirówka wykorzystywana będzie do wirowania próbek krwi w plastikowych lub szklanych probówkach w celu oddzielenia surowicy. Urządzenie będzie zainstalowane na blacie. Zakłada się pracę urządzenia w temperaturze otoczenia od 16 do 30 stopni Celsjusza. Wymiary zewnętrzne urządzenia: nie wyższa niż 300 mm, nie szersza niż 360 mm, nie głębsza niż 500 mm. Ciężar wirówki laboratoryjnej nie może przekraczać 16 kg. Obudowa wirówki i wnętrze urządzenia muszą być wykonane z materiałów odpornych na działanie powierzchniowych środków dezynfekujących. Wirówka powinna być wyposażona w wirnik kątowy wraz z gilzami dostosowany do wirowania min. 24 próbówek jednocześnie o pojemności od 10 do 15 ml. Urządzenie powinno posiadać możliwość regulacji czasu i prędkości wirowania, jak również sygnalizować niewyważenie i dawać możliwość awaryjnego otwierania pokrywy. * Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. * Bezpłatny serwis w okresie gwarancyjnym * Bezwzględnie wymagany serwis w Polsce * Cena zakupu obejmuje dostawę, wniesienie, instalację oraz szkolenie personelu. 1. maksymalna pojemność: 500 ml 2. zakres probówek: rotor wraz z gilzami dostosowany do wirowania 24 lub 36 próbówek o pojemności 10 -15ml 3. Max RPM (obr./min): 100 - 18000 4. regulacja prędkości / RCF max. RCF: 24088 x g 5. regulacja czasu wirowania: 0-99 min 59 s; praca ciągła 6. wyświetlacz LCD 7. dwa tryby zliczania czasu: od naciśnięcia klawisza start lub od osiągnięcia zadanej prędkości 8. tryb pracy ciągłej HOLD 9. praca w trybie "SHORT" 10. identyfikacja wirnika 11. automatyczne otwieranie pokrywy 12. rejestrowanie parametrów wirowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: ZMYWARKA LABORATORYJNA Z MONTAŻEM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Dezynfektor laboratoryjny 2. Producent, model/typ, rok produkcji 2017 3. Wolnostojąca lub do zabudowy w ciąg roboczy, jednodrzwiowa ładowana od przodu z drzwiami otwieranymi w płaszczyźnie poziomej 4. Urządzenie oznakowane znakiem CE zgodne z dyrektywą maszynową 2006/42/EG (załączyć deklarację producenta), klasa ochrony IP21 5. Obudowa i komora myjni wykonana ze stali nierdzewnej 6. Możliwość automatycznego uchylenia drzwi po zakończeniu procesu mycia 7. Automatyczne dociągnięcie do pozycji zamknięcia drzwiczek przed startem programu, drzwi elektrycznie zablokowane podczas cyklu programowego 8. Łatwy w utrzymaniu czystości panel sterowania z alfanumerycznym ciekłokrystalicznym 3 wierszowym wyświetlaczem (brak wystających przycisków czy pokręteł) 9. Możliwość zabezpieczenia ustawień systemowych dezynfektora poprzez kod PIN 10. Możliwość zmiany przynajmniej w 3 programach takich parametrów jak: temperatura, czas utrzymania temperatury, ilość wody 11. Możliwość automatycznego zapisywania w sterowaniu takich parametrów jak: zużycie wody, zużycie płynnych środków (przy dozowaniu zewnętrznym), czas pracy, ilość przebiegów programowych 12. Szeregowy port komunikacyjny RS 232 dla podłączenia komputera osobistego lub drukarki w celu dokumentowania procesu. 13. Komora myjąca z dwoma poziomami mycia oraz min. 3 ramionami natryskowymi (w tym 1 ramię zintegrowane z górnym koszem) 14. Monitorowanie ciśnienia natrysku i prędkości obrotu ramion natryskowych 15. Tylne dokowanie koszy na dolnym i górnym poziomie 16. 1 kosz górny (możliwość przestawienia kosza na wysokość w dwóch pozycjach o min. 3cm) 1 kosz dolny (laweta) 17. Mycie iniekcyjne na dwóch poziomach 18. Możliwość jednoczesnego mycia wsadów za pomocą modułów iniekcyjnych oraz kosza nieiniekcyjnego w jednym cyklu mycia 19. Modułowy system wyposażenia umożliwiający konfigurację na jednym poziomie wózka, mycia w module iniekcyjnym oraz nieiniekcyjnym oferując szeroką konfiguracje zastosowań. 20. Możliwość wyposażenia zmywarki w inne moduły myjące bez konieczność dokupywania koszy iniekcyjnych 21. Wbudowany kondensator pary na bazie aerozolu z inteligentnym systemem wtryskiwaczy ( min. dwa wtryskiwacze aerozolu) i bezstopniowym wentylatorem 22. Wbudowana suszarka gorącym powietrzem z regulacją temperatury suszenia (w zakresie min. 50-95°C) wyposażona w filtr powietrza HEPA (suszarka podgrzewanie elektryczne) 23. 1 zasobnik umiejscowiony w drzwiach na sól regeneracyjną (pojemność min. 2kg) 1 pompa do płynnych środków 24. Możliwość podłączenia 2 zewnętrznych pomp dozujących do płynnych środków chemicznych 25. Wyświetlanie na panelu sterowania nazwy programu, etapu programu, temperatury docelowej, temperatury aktualnej, wartości parametru A0, czasu pozostałego do zakończenia cyklu, ewentualne błędy i komunikaty 26. Min. 14 stałych programów fabrycznych mycia 27. Czas trwania mycia standardowego programu nie dłuższy niż 30 min. 28. Program dezynfekcji termicznej w temperaturze 93°C z czasem utrzymania temperatury 10 min nie dłuższy niż 53 min. 29. Możliwość zaprogramowania min. 3 preferowanych programów pod przyciskami wybory bezpośredniego 30. Możliwość ustawienia startu z opóźnieniem max. 24h 31. Złącze optyczne do celów serwisowych 32. Grzałki poza komorą mycia. 33. Wydajna pompa obiegowa do natrysku wody w ramiona natryskowe w zmywarce o zmiennej prędkości z wbudowanymi elementami grzejnymi, dostarczająca zmienne ciśnienie wody, wydajność pompy 500l/min. 34. Wbudowany zmiękczacz dla wody ciepłej (max.65°C) i zimnej z automatyczną regeneracją złoża podczas procesu mycia (niewymagany oddzielny program regeneracyjny) 35. Zabezpieczenie przed niekontrolowanym wypływem wody zamykające dopływ wody w momencie jej wycieku, wyłączenia urządzenia lub pęknięcia węża doprowadzającego. 36. Poczwórny system filtrowania roztworu myjącego z sitem powierzchniowym, filtrem zgrubnym, filtrem wychwytującym odłamki szkła i mikro-filtrem. 37. Wymagane przyłącza wodne: * 1 x zimna woda, ciśnienie przepływu 2-10 bar (200 - 1000kPa), wąż ciśnieniowy DN10, gwint 3/4 cala) * 1 x ciepła woda o temp. max. 65°C, ciśnienie przepływu 2-10 bar (200 - 1000kPa), wąż ciśnieniowy DN10, gwint 3/4 cala) * 1 x woda demineralizowana, ciśnienie 0,5-10 (50-1000 kPa) * Wymiary W 241, S 232, D 471 mm 38. Zasilanie elektryczne - 3N AC 400V; 50Hz; zabezpieczenie 3x16A, 39. Całkowita moc przyłączeniowa przynajmniej 9,3kW 40. Wymiary komory mycia: min. 530x490x530 mm (sxgxw) 41. Wymiary zewnętrzne: max. 600x600x850 mm (sxgxw) 42. Górny kosz/otwarty przód do różnych wkładów z regulowana wysokością gdzie wysokość mycia 160 +/-30 mm z wbudowanym ramieniem spryskującym Wymiary W206, W528, G 527 mm 43. Dolny kosz do modułów z dwoma rurkami dokującymi do podłączenia maksymalnie dwóch modułów iniekcyjnych lub wkładów z automatycznymi samouszczelniającymi się zaworami dokującymi Wymiary W 154, S 528, G 546 mm Moduł 3 x 6 do iniekcyjnego mycia i suszenia szkła laboratoryjnego wyposażony w 6 x dysza iniekcyjna z plastikową nakładką (2.5 x 110 mm) oraz 6 x dysza iniekcyjna (4 x 160 mm) i 6 x klips sprężynujący oraz 6 x dysza iniekcyjna (6 x 220 mm) i 6 x klips sprężynujący 1. Wytwornica wody demineralizowanej Musi zapewnić bezproblemowe funkcjonowanie Myjni dezynfekcyjnej 2. stopnie oczyszczania wody min.: filtracja na filtrach osadowych, filtracja na zintegrowanym module osadowo-węglowo-zmiękczającym, odwrócona osmoza 3. wydajność dobowa ok. 240-270 l (ok. 10 - 12 l/h) 4. Stopień retencji: 98-99% 5. praca urządzenia automatyczna i bezobsługowa 6. urządzenie wyposażone w pompę podnoszącą ciśnienie zasilania 7. ruchomy punkt poboru wody - trzecia klasa czystości wg PN-EN ISO 3696: 1999 - zasięg wylewki min. 2 m, możliwość regulacji prawo/lewo, tył-przód, góra-dół 8. system zaopatrzony w zbiornik ciśnieniowy o pojemności min. 110 l z możliwością regulacji ciśnienia w zbiorniku w zakresie 0,6 - 4,5 bara 9. automatyczne zatrzymanie pracy systemu przy pełnym zbiorniku 10. Przyłącze do zmywarki 11. ciśnienie robocze max.: 1 MPa 12. system przeznaczony jest do zasilania wodą wodociągową w zakresie temperatury: 5-40°C 13. pobór mocy urządzenia max. 50W 14. urządzenie wyposażone w mikroprocesorowy system kontrolno-pomiarowy posiadający min.: wyświetlacz LCD, konduktometr dokonujący pomiaru przewodnictwa (skomensowanego i nieskompensowanego temperaturowo) oraz temperatury wody oczyszczonej, zegar wyświetlający datę oraz godzinę, alarm informujący o wymianie filtra mechanicznego i węglowego, alarm informujący o wymianie modułu membranowego RO, podgląd terminów serwisowych, wbudowane złącze do komunikacji z komputerem RS 232 zapewniające możliwość indywidualnego dostosowania częstotliwości serwisów i poziomów alarmów 15. funkcje zabezpieczające pracę systemu: wbudowany manometr ciśnienia wody zasilającej 16. przerwanie pracy pompy przy: niskim ciśnieniu wody zasilającej (brak wody zasilającej) - czujnik niskiego ciśnienia, pełnym zbiorniku- czujnik wysokiego ciśnienia 17. wymiary urządzenia (szerokość x głębokość x wysokość) max.: 230 x 480 x 560 mm 18. oprogramowanie, software na zewnętrznym nośniku do kalibracji urządzenia 19. obudowa urządzenia ze stali nierdzewnej 20. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym: * instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej * dokumentację techniczną oferowanego urządzenia w wersji elektronicznej 21. Cena zakupu obejmuje dostawę, wniesienie i instalację w docelowym pomieszczeniu oraz szkolenie personelu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42959000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.