eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSporządzenie projektów budowlanych robót remontowych budynków Oddziału GDDKiA w Poznaniu w podziale na zadania i wymagania (część I i II)



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Poznań: Sporządzenie projektów budowlanych robót remontowych budynków Oddziału GDDKiA w Poznaniu w podziale na zadania i wymagania (część I i II)
Numer ogłoszenia: 59878 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów budowlanych robót remontowych budynków Oddziału GDDKiA w Poznaniu w podziale na zadania i wymagania (część I i II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektów budowlanych robót remontowych budynków Oddziału GDDKiA w Poznaniu w podziale na zadania i wymagania (część I i II)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane wyżej musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 10 000,00. Ubezpieczenie winno obejmować przede wszystkim szkody osobowe, szkody rzeczowe i czyste straty finansowe (ubezpieczenie z tytułu czystych strat finansowych ma być zawarte dla pokrycia strat, jakie Zamawiający poniesie w wykonanych robotach budowlanych, obiektach budowlanych i urządzeniach, jeżeli straty te powstaną z powodu ujawnionych wad w opracowaniach projektowych wykonanych przez Wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określona w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony wyżej powinien być przedłożony jeden dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione wyżej winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań, ul. Siemiradzkiego 5a, pokój 203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Poznań, ul. Siemiradzkiego 5a, sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - remont Rozdzielni Głównej elektrycznej w budynku Oddziału łącznie z nadzorem autorskim oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W wersji papierowej: - projekt budowlany -w 5 egz. , - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w każdym egz. projektu) - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Ogólne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w każdym egz. projektu), - kosztorys inwestorski w wersji uproszczonej w 1 egz. - kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej w 1 egz. W wersji elektronicznej (na płycie) : - kosztorys inwestorski w wersji uproszczonej - sporządzony w programie Word lub Excel - kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej - sporządzony w programie Word lub Excel - projekt budowlany w formacie PDF, łącznie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Ogólnymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w programie Word, -.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2, 74.32.23.10-0, 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - remont serwerowni w budynku Oddziału łącznie z nadzorem autorskim oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację projektową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wwersji papierowej: - projekt budowlany -w 5 egz. , - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w każdym egz. projektu), - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Ogólne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w każdym egz. projektu), - kosztorys inwestorski w wersji uproszczonej w 1 egz. - kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej w 1 egz. W wersji elektronicznej (na płycie) : - kosztorys inwestorski w wersji uproszczonej - sporządzony w programie Word lub Excel - kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej - sporządzony w programie Word lub Excel - projekt budowlany w formacie PDF, łącznie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Ogólnymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w programie Word,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.50.00-2, 74.23.23.10-0, 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.