Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-09-25
Ogłoszenie nr 597785-N-2019 z dnia 2019-09-25 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny
00030440900000, ul.
ul. Wysokie Brzegi
4
,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, , e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, , faks
338448384.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Adres profilu nabywcy:
www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNY
Adres:
ZOZ w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, Dział Zamówień Publicznych, p. 33
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej
Numer referencyjny:
ZOZ.DZP.271.1.IX.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
73
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej w okresie od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i zapisami w Dziale III SIWZ pkt. 1. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej oraz wydłużenie jej bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy tej aparatury będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.
II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Brak wymogu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o:
o oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie, a w przypadku jej braku o posiadaniu innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu.
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1. Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o :
o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają aktualne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia u producenta lub upoważnionego podmiotu - dotyczy pakietów nr 2, 3, 6, 15, 19, 25, 26, 28, 32, 36, 42, 67, 68, 69, 71 i 72 - zał. nr 3 do SIWZ;
o oświadczenie Wykonawcy, że znajduję się w wykazie podmiotów uprawnionych do wykonywania czynności usługi przeglądów i serwisu aparatury (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. ustawy o wyrobach medycznych) - dotyczy pakietu nr 28 - zał. nr 3 do SIWZ.
o Oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają uprawnienia do przeglądów i serwisu urządzeń elektrycznych do 1kV - zał. nr 3 do SIWZ.
o wykaz co najmniej 1 usługi przeglądu aparatury medycznej tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu przeglądu w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa przeglądu sprzętu medycznego została wykonana, z załączeniem dokumentów określających, że usługa przeglądu sprzętu medycznego została wykonana należycie i prawidłowo ukończona - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Dokumenty potwierdzające, że usługa przeglądu wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ) została wykonana należycie i prawidłowo ukończona;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dotyczące przedmiotu zamówienia : b) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dokumentacją techniczną urządzeń oraz aktualnymi instrukcjami serwisowymi dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. c) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje urządzeniami testowymi, które zgodnie z dokumentacją producenta posiadają aktualne świadectwa walidacji dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. d) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dostępem do programu serwisowego producenta oraz prawem do legalnej dystrybucji i rozpowszechniania software dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje nieograniczonym dostępem do nowych części zgodnie z zapisami w Dziale III SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy - Zał. nr 6 do SIWZ 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie podpisanego przez strony aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) 3. Zamawiający jest uprawniony do częściowej realizacji Umowy, a także do rezygnacji z zamówienia jakiejkolwiek usługi będącej przedmiotem umowy. 4. Wykonawca nie może przenosić na osoby trzecie żadnych praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, w tym między innymi: a) nie dokona cesji wierzytelności wynikających lub związanych z realizacją umowy; b) nie zawrze umowy poręczenia dotyczącej wierzytelności wynikających lub związanych z realizacja niniejszej umowy. 5. Wykonawca w okresie związania umową, ma obowiązek informowania Zamawiającego o zmianie formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, postępowaniu układowym i upadłościowym, a także o zmianie adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy pod rygorem skutków prawnych wynikłych z powodu nie przekazania powyższych informacji oraz uznania za doręczoną korespondencję kierowaną przez Zamawiającego na adresy podane przez Wykonawcę. Istotne postanowienia umowy dot. pakietu nr 32 poz. 1 - Zał. nr 7 do SIWZ 1) Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) obniżenia wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie wynagrodzenia, b) zmiany okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz w każdym przypadku, kiedy zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, c) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmian w zakresie sposobu wykonania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, że wykonanie umowy staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu umowy, e) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, f) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne miedzy stronami. g) jeżeli w związku z rozwojem technologicznym i ogólnymi zaleceniami producenta Wykonawca wdroży u Zamawiającego procedury dające możliwość podjęcia interwencji (rozpoczęcie naprawy u Zamawiającego) za pomocą zdalnego połączenia (smart connect). 2) Okoliczności i warunki dokonania zmian nie oznaczają roszczenia żadnej ze stron o zmianę, a stanowią jedynie prawną możliwość dokonania zmiany umowy za zgodą stron. 3) Zmiany umowy są także dopuszczalne w przypadku wszczęcia przez Zamawiającego procedury kasacji, wyłączenia z eksploatacji lub przeniesienia (przeinstalowania w inne miejsce) przez Zamawiającego sprzętu objętego umową, 4) Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) oraz Kodeksu Cywilnego. 5) Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 - APARATY RTG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet 2 - Aparaty RTG ZIEHM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 - Aparaty USG GE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 - Aparaty USG różne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet 5 - RESPIRATORY OSIRIS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet 6 - RESPIRATORY NPB |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet 7 - RESPIRATOR SLE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet 8 - RESPIRATOR NEWPORT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet 9 - RESPIRATOR RAPHAEL |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet 10- RESPIRATOR RESUPAC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet 11 - RESPIRATOR AMBUMATIC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet 12 - RESPIRATOR MEDLINE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet 13 - APARAT DO ZNIECZULANIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet 14 - resp. WEINMANN |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet 15 - SYSTEM MONITOR. OIOM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet 16 - EEG |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet 17 - LANCETRONY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet 18 - INKUBATORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet 19- SPRZĘT KARL STORZ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet 20 - AP. DO HEMOFILTRACJI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet 21 - KOMORA LAMINARNA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet 22 -MYJNIE DEZYNFEKTORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet 23 - AUTOKLAWY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet 24 - KARDIOSTYMULATORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet 25 -VIDEOLAPAROSKOP |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet 26 - VIDEOARTROSKOP |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet 27 - STOŁY OPERACYJNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet 28 - URZĄDZENIA F-MY DRAEGER |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet 29 - SPRZĘT FIRMY MINDRAY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet 30 - WIRÓWKI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet 31 -STERYLIZACJA GAZOWA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 32 | Nazwa: | Pakiet 32 - APARATY RTG + TK SIEMENS + MR |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 33 | Nazwa: | Pakiet 33 - Spirometry |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 34 | Nazwa: | Pakiet 34 - NEGATOSKOPY CYFROWE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 35 | Nazwa: | Pakiet 35 - Pompy infuzyjne ARCOMED |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 36 | Nazwa: | Pakiet 36 - LANCETRONY F-my EMED |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 37 | Nazwa: | Pakiet 37 - WIDEOENDOSKOPY FUJINON |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 38 | Nazwa: | Pakiet 38 - MYJNIA ENDOSKOPOWA ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 39 | Nazwa: | Pakiet 39 - ENDOSKOPY OLYMPUS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 40 | Nazwa: | Pakiet 40 - LAMPY OPERACYJNE KLS MARTIN |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 41 | Nazwa: | Pakiet 41 - APARATY DO BADANIA SŁUCHU NOWORODKÓW |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 42 | Nazwa: | Pakiet 42 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 43 | Nazwa: | Pakiet 43 - UROFLOWMETR |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 44 | Nazwa: | Pakiet 44 - KARDIOMONITORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 45 | Nazwa: | Pakiet 45 - POMPY INFUZYJNE ASCOR |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 46 | Nazwa: | Pakiet 46 - POMPY INFUZYJNE RÓŻNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 47 | Nazwa: | Pakiet 47 - POMPY INFUZYJNE KWAPISZ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 48 | Nazwa: | Pakiet 48 - URZĄDZENIA DO BADAŃ WYSIŁKOWYCH |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 49 | Nazwa: | Pakiet 49 - Pipety automatyczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 50 | Nazwa: | Pakiet 50 - Minutniki elektroniczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 51 | Nazwa: | Pakiet 51 -Termohigrometr |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 52 | Nazwa: | Pakiet 52 -Termometry elektroniczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 53 | Nazwa: | Pakiet 53 - Termometry szklane |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 54 | Nazwa: | Pakiet 54 - CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRONICZNY MCK |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 55 | Nazwa: | Pakiet 55 -Testery trzeźwości |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 56 | Nazwa: | Pakiet 56 - Myjnia dezynfektor WD 425 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 57 | Nazwa: | Pakiet 57 -Myjka ultradźwiękowa SONIC 14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 58 | Nazwa: | Pakiet 58 - AUTOKLAW SMS |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 59 | Nazwa: | Pakiet 59- EEG DIGI TRACK DT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 60 | Nazwa: | Pakiet 60- GŁOWICE TLENKU ETYLENU |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 61 | Nazwa: | Pakiet 61 - MIERNIK IMPEDANCJI PĘTLI ZWARCIA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 62 | Nazwa: | Pakiet 62 - MIERNIK ZWIOTCZENIA MIĘŚNI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 63 | Nazwa: | Pakiet 63- URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW W NIEDOKRWIENIU |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 64 | Nazwa: | Pakiet 64- Stymulator nerwów obwodowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 65 | Nazwa: | Pakiet 65- KOLUMNY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 66 | Nazwa: | Pakiet 66 - STACJA UZDATNIANIA WODY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 67 | Nazwa: | Pakiet 67 - MAMMOGRAF |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 68 | Nazwa: | Pakiet 68 - PISTOLETY DO BIOPSJI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 69 | Nazwa: | Pakiet 69 - HOLTERY (REJESTRATORY EKG I CIŚNIENIA -FIRMY ASPEL) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 70 | Nazwa: | Pakiet 70 - HOLTERY (rejestratory ciśnienia Firmy Schiller) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 71 | Nazwa: | Pakiet 71 - HOLTERY (rejestrator EKG i Ciśnienia Firmy Reynolds) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 72 | Nazwa: | Pakiet 72 - TESTERY RIGEL |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 73 | Nazwa: | PAKIET NR. 73 - WAGI |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
- Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych z konserwacją oraz utrzymaniu w pełnej sprawności unitów stomatologicznych oraz unitów fantomowo-symulacyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





