Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 540213228-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Oświęcim:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 597785-N-2019
Data: 25/09/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000,
ul. ul. Wysokie Brzegi
4,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, faks
338448384.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitaloswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-11, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-10-17, godzina: 10:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące : 1. Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o : o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają aktualne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia u producenta lub upoważnionego podmiotu - dotyczy pakietów nr 2, 3, 6, 15, 19, 25, 26, 28, 32, 36, 42, 67, 68, 69, 71 i 72 - zał. nr 3 do SIWZ;
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące : 1. Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o : o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają aktualne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia u producenta lub upoważnionego podmiotu - dotyczy pakietów nr 2, 3, 6, 15, 19, 25, 26, 28, 32, 36, 42, 67, 68, 69, 71, 72 i 75 - zał. nr 3 do SIWZ;
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
6)
W ogłoszeniu jest:
Dotyczące przedmiotu zamówienia : b) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dokumentacją techniczną urządzeń oraz aktualnymi instrukcjami serwisowymi dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. c) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje urządzeniami testowymi, które zgodnie z dokumentacją producenta posiadają aktualne świadectwa walidacji dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. d) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dostępem do programu serwisowego producenta oraz prawem do legalnej dystrybucji i rozpowszechniania software dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje nieograniczonym dostępem do nowych części zgodnie z zapisami w Dziale III SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Dokumenty potwierdzające, że usługa przeglądu wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ) została wykonana należycie i prawidłowo ukończona;
b) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dokumentacją techniczną urządzeń oraz aktualnymi instrukcjami serwisowymi dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ.
c) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje urządzeniami testowymi, które zgodnie z dokumentacją producenta posiadają aktualne świadectwa walidacji dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ.
d) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dostępem do programu serwisowego producenta oraz prawem do legalnej dystrybucji i rozpowszechniania software dotyczy pakietu nr 28 - załącznik nr 5 do SIWZ.
e) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje nieograniczonym dostępem do nowych części zgodnie z zapisami w Dziale III SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
f) dokument nabycia w sposób legalny kodów serwisowych do urządzenia, które powinny obejmować również jego oprogramowanie - dotyczy pakietu nr 75 poz. 1 i 2.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13 - APARAT DO ZNIECZULANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: APARAT DO ZNIECZULANIA
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13 - APARAT DO ZNIECZULANIA I KARDIOMONITORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: APARAT DO ZNIECZULANIA I KARDIOMONITORY zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
iv.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet 32 - APARATY RTG + TK SIEMENS + MR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: APARATY RTG + TK SIEMENS + MR
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet 32 - APARAT TK i stacja syngo.via
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: APARAT TK i stacja syngo.via - zgonie z zapisami w zał. nr 2 do SIWZ Formularzu cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 44 Nazwa: Pakiet 44 - KARDIOMONITORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: KARDIOMONITORY
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 44 Nazwa: Pakiet 44 - KARDIOMONITORY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: KARDIOMONITORY zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 55 Nazwa: Pakiet 55 -Testery trzeźwości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testery trzeźwości
W ogłoszeniu powinno być:
część nr: 55 Nazwa: Pakiet 55 -Testery trzeźwości+ mierniki stężenia gazu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testery trzeźwości + mierniki stężenia gazu zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 74 Nazwa: PAKIET NR. 74 - SENSOR CO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SENSOR CO zgodnie z zapisami w zał. nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 75 Nazwa: PAKIET NR. 75 - APARATY RTG I REZONANS MAGNETYCZNY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:APARATY RTG I REZONANS MAGNETYCZNY zgodnie z zapisami w zał. nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym zmienionym w dniu 08.10.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





