eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego przy ul. Micha³owska/Sempo³owskiej w Radomiu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-08-01



Og³oszenie nr 597527-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego "Administrator" Sp. z o.o.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego przy ul. Micha³owska/Sempo³owskiej w Radomiu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego "Administrator" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 670704475, ul. Waryñskiego  16 A , 26-600   Radom, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 48 384 65 08, e-mail sekretariat@rtbs.eu, faks 48 362 73 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rtbs.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.rtbs.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.rtbs.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego "Administrator" Sp. z o.o. , Waryñskiego 16 A , 26-600 Radom


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego przy ul. Micha³owska/Sempo³owskiej w Radomiu
Numer referencyjny: PI-P.271.3.P.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego czteroklatkowego o¶miokondygnacyjnego ca³kowicie podpiwniczonego (budynek nr 3) - przy ul. Micha³owska/Sempo³owskiej w Radomiu wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, dojazdami, parkingami, ogrodzeniem zewnêtrznym, ¶mietnikami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbêdnym do prawid³owego funkcjonowania obiektu oraz uzyskania wszelkich niezbêdnych decyzji i uzgodnieñ umo¿liwiaj±cych uzyskanie przez Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie. 2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje wykonanie w szczególno¶ci: 2.1. Budynek mieszkalny wielorodzinny (budynek nr 3) w technologii tradycyjnej ze ¶cianami murowanymi i czê¶ciowo monolitycznymi, stropami monolitycznymi z elementami prefabrykowanymi - nadpro¿a. Sztywno¶æ przestrzenn± budynku zapewniaj± ¿elbetowe ¶ciany piwnic, oraz czê¶ciowo kondygnacji nadziemnych, szybów windowych i klatek schodowych, s³upy ¿elbetowe no¶ne i ¶ciany murowane no¶ne. Budynek w ca³o¶ci podpiwniczony. W poziomie -1 zlokalizowano gara¿ podziemny, schowki gara¿owe, pomieszczenia gospodarcze (jeden schowek gara¿owy lub pomieszczenie gospodarcze dla jednego lokalu mieszkalnego), wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, wêze³ cieplny oraz pom. administracyjne. Pomieszczenia gospodarcze usytuowane bêd± tak¿e na kondygnacjach nadziemnych. Na parterze budynku przewidziano jedno mieszkanie przystosowane dla osoby niepe³nosprawnej. Ka¿da klatka schodowa budynku wyposa¿ona bêdzie w d¼wig osobowy. Budynek posiada formê rozrze¼bion±, dach p³aski o nachyleniu ~= 3% kryty pap± termozgrzewaln±. Stolarka okienna w budynku - PVC, o szkleniu dwukomorowym szk³em zespolonym (dolne szklenie szk³o bezpieczne laminowane 4.4.2) z profili piêciokomorowych. ¦ciany parteru i piêter ocieplone metod± lekko-mokr± - styropianem EPS - 80 gr. 14 cm wykoñczony tynkiem silikonowym. Zagospodarowanie terenu obejmuje: wykonanie chodników, dróg, parkingów, wiat ¶mietnikowych, placów gospodarczych, ogrodzenia zewnêtrznego, ukszta³towania terenu. 2.2. Przy³±cze wody do budynku. 2.3. Osiedlow± kanalizacjê sanitarn± z przy³±czami do budynku. 2.4. Osiedlow± kanalizacjê deszczow± z przy³±czami do budynku. 2.5. Instalacje wewnêtrzne c.o. (wraz z indywidualnymi wymiennikami ciep³a), c.w.u., kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2.6. Drena¿y opaskowych. 2.7. Wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 2.8. Instalacji teletechnicznych telewizji DVBT i satelitarnych, domofonowych, telefonicznych. 2.9. Instalacji elektrycznych i odgromowych. 2.10. Budowê dróg wewnêtrznych, chodników i parkingów, o¶wietlenia terenu, ukszta³towanie terenu, ma³ej architektury, monitoringu, wiat ¶mietnikowych. 2.11. Wykonanie ewentualnych przek³adek w przypadku kolizji z istniej±cym uzbrojeniem. 2.12. Instalacje gazowe nie wystêpuj± 2.13. Zakres robót budowlano-monta¿owych i instalacyjnych (ujêtych w dokumentacji projektowej lub w przedmiarach robót) nie obejmuje wykonania w lokalach mieszkalnych: a. drzwi wewnêtrznych w lokalach (nale¿y uwzglêdniæ jedynie drzwi zewnêtrzne do danego lokalu) b. pod³óg u¿ytkowych w lokalach mieszkalnych, c. bia³ego monta¿u urz±dzeñ sanitarnych. 2.14. Zakresu prac okre¶lonych w pkt. 2.13. nie nale¿y uwzglêdniaæ w cenie oferty! 3. Wa¿niejsze parametry budynku: 3.1. Kubatura - 26 224,00 m3, 3.2. Ilo¶æ mieszkañ - 103 3.3. Pow. zabudowy - 1 227,00 m2, 3.4. Pow. u¿ytkowa mieszkañ - 5 730,73 m2, 3.5. Pow. ca³kowita kondygnacji netto - 7 128,78 m2, 4. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania okre¶laj±: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które s± do³±czone do niniejszej SIWZ i stanowi± jej integraln± czê¶æ. 5. Ww. zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególno¶ci zgodnie ze stanowi±cymi za³±czniki do niej dokumentacj± projektow± (z uwzglêdnieniem dokumentacji zamiennej - obowi±zuj±cej), specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. UWAGA: Je¿eli w SIWZ lub w za³±cznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie b±d¼ rozwi±zanie wskazuj±ce na konkretnego producenta w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy - zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp - wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta itp., je¿eli wystêpuj± w dokumentacji przetargowej (nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy). 6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiêkszenia ww. zakresu zamówienia, zgodnie z ustaw± Pzp i na warunkach okre¶lonych w Umowie stanowi±cej za³±cznik do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Bêd± to, np. okoliczno¶ci: 7.1. Powoduj±ce obni¿enie kosztów ponoszonych na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu zamówienia. 7.2. Powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych. 7.3. Wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. Dodatkowo mo¿liwa jest zmiana producenta poszczególnych materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów i urz±dzeñ. 8. U¿yte materia³y, konstrukcje, urz±dzenia i instalacje winny posiadaæ odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniaæ sprawno¶æ eksploatacyjn±. 9. Prace towarzysz±ce oraz roboty tymczasowe nieobjête dokumentacj± projektow± konieczne do uwzglêdnienia: 9.1. Pe³na obs³uga geodezyjna na ka¿dym etapie realizacji inwestycji wraz z 2 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. 9.2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 9.3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z op³atami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a. za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urz±dzeñ, b. zwi±zanych z realizacjê robót w pobli¿u urz±dzeñ wymagaj±cych stosownych decyzji, c. innych - niezbêdnych przy realizacji zadania. 9.4. Sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 9.5. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy, 9.6. Uporz±dkowanie terenu budowy, w tym: a. usuniêcie i wywiezienie karp pozosta³ych po wycince drzew, b. usuniêcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materia³ów budowlanych. 9.7. Opracowanie ¶wiadectw charakterystyki energetycznej dla budynku i dla ka¿dego lokalu, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami na dzieñ zakoñczenia realizacji inwestycji. 9.8. Wszelkie inne prace nie objête w SIWZ, a konieczne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±, wiedzê techniczn± i obowi±zuj±ce przepisy. 9.9. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy i próby wszelkich instalacji (w tym m.in. inspekcja telewizyjna przy³±czy i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) i dostarczy wszelkie odno¶ne zatwierdzenia i certyfikaty dla urz±dzeñ i materia³ów oraz protoko³y z rozruchu uzyskane w obecno¶ci dostawców mediów. 10. Wymagania dotycz±ce gwarancji: 10.1. Wykonawca obejmie gwarancj± ca³o¶æ przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, licz±c od daty odbioru bez zastrze¿eñ ca³o¶ci zamówienia, z zastrze¿eniem pkt. 10.2. 10.2. Wykonawca obejmie gwarancj± wykonanie monitoringu i klimatyzacji na okres 3 lat licz±c od daty odbioru bez zastrze¿eñ ca³o¶ci zamówienia. 10.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców musz± odpowiadaæ okresowi udzielonemu przez Wykonawcê. 11. Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonywaniem zamówienia: 11.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca bêdzie organizowaæ roboty w sposób umo¿liwiaj±cy dokonanie ich odbioru. 11.2. Wykonawca winien wygrodziæ, oznaczyæ i zabezpieczyæ teren budowy oraz zapewniæ na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiaj±cego, nale¿yty ³ad, porz±dek, zorganizowaæ zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronê znajduj±cych siê na terenie robót obiektów i sieci oraz urz±dzeñ uzbrojenia terenu i utrzymaæ ich w nale¿ytym stanie technicznym, a po zakoñczeniu robót usun±æ poza teren budowy wszelkie urz±dzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawiæ ca³y teren budowy i robót czysty i nadaj±cy siê do u¿ytkowania. 11.3. Wykonawca w³asnym staraniem i na w³asny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakoñczeniu wywóz odpadów powsta³ych z w³asnej i podwykonawców dzia³alno¶ci i wykonywanych przez nich robót i us³ug oraz nie dopu¶ci do przekroczenia dopuszczalnych norm w ¶ciekach, pochodz±cych z w³asnej i podwykonawców dzia³alno¶ci i wykonywanych przez nich robót i us³ug, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 12.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 12.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jako¶æ robót, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.3. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranno¶æ profesjonalisty w dzia³alno¶ci objêtej przedmiotem niniejszego zamówienia. 12.4. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania wymagañ i obowi±zków okre¶lonych w Umowie oraz wynikaj±cych z przepisów prawa. 12.5. Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez przedstawiciela Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12.6. Inne wymagania okre¶lone we wzorze Umowy oraz wynikaj±ce z przepisów prawa. 13. Wymagania dotycz±ce zamówienia: 13.1. Wszystkie prace powinny byæ zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi i sztuk± budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. i zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 13.2. Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, a w szczególno¶ci zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 13.3. U¿yte materia³y, konstrukcje, urz±dzenia i instalacje winny posiadaæ odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniaæ sprawno¶æ eksploatacyjn±. 14. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie, na którym bêd± prowadzone roboty budowlane oraz uzyska³ na swoj± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt w³asny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowi±zkowa). 15. Zamawiaj±cy zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania siê o udzielenie zamówienia, jak równie¿ w jego realizacji, nie zatrudnia³ pracowników Zamawiaj±cego i nie wspó³pracowa³ z nimi w sposób, w którym zachodzi³oby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z pó¼n. zm.). 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia nie stanowi za³±cznika do oferty. Podlega wype³nieniu jedynie przez Wykonawcê, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê. 17. Wykonawca mo¿e wystawiaæ faktury nie czê¶ciej ni¿ 1 raz w miesi±cu z zastrze¿eniem, ¿e pierwsz± fakturê Wykonawca z³o¿y po wykonaniu i odebraniu robót o warto¶ci co najmniej 2 000 000,00 z³ brutto.

II.5) G³ówny kod CPV: 45211000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45330000-9
45211340-4
45342000-6
45222110-3
45231100-6
45332400-7
45232130-2
45231300-8
45317000-2
45314000-1
45316100-6
45232150-8
45111200-0
45232140-5
45100000-8
45233220-7
45233290-8
45310000-3
45331210-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, na podstawie, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy o warto¶ci nieprzekraczaj±cej kwotê 1 544 009,34 z³ netto, oznaczonych kodem CPV: 45211000-9, 45211340-4, 45300000-0, 45330000-9, 45342000-6, 45222110-3, 45231100-6, 45332400-7, 45232130-2, 45231300-8, 45317000-2, 45314000-1, 45316100-6, 45232150-8, 45111200-0, 45232140-5, 45100000-8, 45233220-7, 45233290-8, 45310000-3, 45331210-1
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-05-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie wymaga odrêbnego potwierdzenia spe³niania przedmiotowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie warunku, dotycz±cego zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) posiada na rachunku kwotê ¶rodków finansowych nie mniejsz± ni¿ 2 500 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych zero groszy), lub ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 2 500 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych zero groszy), lub ¿e ³±cznie z obydwu ww. ¼róde³ (posiada na rachunku i posiada zdolno¶æ kredytow±) dysponuje kwot± minimum 2 500 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych zero groszy) Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, zostan± przeliczone wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji og³oszenia NBP nie opublikowa³ ¶rednich kursów walut zostanie przyjêty pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie warunku, dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane, polegaj±ce na: a. jedna robota budowlana polegaj±ca na kompleksowej realizacji minimum jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego o minimum piêciu kondygnacjach nadziemnych, o kubaturze minimum 12 000,00 m3 i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 8 000 000,00 z³otych brutto, i b. jedna robota budowlana polegaj±ca na kompleksowej realizacji budynku lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, hotelowych, o¶wiatowych i administracji publicznej, o kubaturze minimum 12 000,00 m3 i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 8 000 000,00 z³otych brutto; UWAGA: Jako "kompleksow± realizacjê budynku lub budynków" nale¿y rozumieæ budowê budynku lub budynków pocz±wszy od stanu zerowego, poprzez wykonanie wszelkich robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, a¿ do stanu uprawniaj±cego do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, zostan± przeliczone wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji og³oszenia NBP nie opublikowa³ ¶rednich kursów walut zostanie przyjêty pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP. 2) dysponuje osobami, które zapewni± kierowanie budow± i robotami w poszczególnych bran¿ach, tj.: a. kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ; b. kierownikiem (b±d¼ kierownikami) robót posiadaj±cym (posiadaj±cymi) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, instalacji i urz±dzeñ cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeñ, (Zamawiaj±cy uzna za potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie zarówno wykazanie dysponowania jedn± osob± posiadaj±c± wszystkie ww. wymagane uprawnienia, jak i wykazanie dysponowania wiêksz± liczb± osób, które ³±cznie posiadaj± wszystkie przedmiotowe uprawnienia); c. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; d. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej; UWAGA I: Przez pojêcie "uprawnienia budowlane" rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów UWAGA II: Dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., nr 63, poz. 394 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy, nale¿y z³o¿yæ: a. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert UWAGA: w przypadku potwierdzenia spe³nienia przedmiotowego warunku udzia³u w postêpowaniu za pomoc± dokumentu informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cego wysoko¶æ zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy, ww. dokument musi jednoznacznie potwierdzaæ fakt posiadania zdolno¶ci kredytowej okre¶lonej (wymaganej) wysoko¶ci, a nie fakt posiadania przez Wykonawcê np. uprzednio przyznanego kredytu 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej Wykonawcy, nale¿y z³o¿yæ: a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, UWAGA: Wykonawca nie ma obowi±zku za³±czania ww. dokumentów do oferty (Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± bêdzie odrêbnie wzywany do ich z³o¿enia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów dotycz±cych potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Potwierdzenie wp³aty wadium w przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu (w formie orygina³u b±d¼ kserokopii przelewu) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej - dokument wystawiony na rzecz Zamawiaj±cego (w formie orygina³u) 2. Wype³niony druk oferty wg za³±cznika nr 1 do SIWZ 3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVII ust. 4 w niniejszej SIWZ (je¿eli dotyczy). 4. Pe³nomocnictwo dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spó³ka cywilna, o tre¶ci zgodnej ze wzorem za³±czonym do SIWZ. (je¿eli dotyczy). 5. Zestawienie kosztów wg za³±cznika nr 4 do oferty. 6. Pisemne zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2.3. SIWZ (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) wg za³±cznika nr 4 do SIWZ. 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca sk³ada Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229, z pó¼n. zm.). Wzór o¶wiadczenia okre¶lony jest w za³±cznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 8. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiaj±cy informacjê, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) zamie¶ci na swojej stronie internetowej niezw³ocznie po otwarciu ofert. Obowi±zek z³o¿enia odpowiedniego o¶wiadczenia w wymaganym terminie w pe³ni obci±¿a Wykonawcê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Ustala siê wadium na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych zero groszy).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty 60,00
Okres udzielonej gwarancji jako¶ci30,00
Kryterium do¶wiadczenie kierownika budowy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane istotne zmiany do umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty i warunki tych zmian zawarte zosta³y we wzorze umowy w § 13. 1. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ Umowy jest zgoda obu Stron wyra¿ona na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany w formie aneksu do Umowy, z zastrze¿eniem § 5 ust. 4 Umowy. 2. Zmiany do Umowy mog± dotyczyæ: 2.1. Wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu Umowy: a. je¿eli dla nale¿ytego wykonania zamówienia konieczne bêdzie wykonanie robót zamiennych, zaniechanie czê¶ci robót lub dodatkowych. Podstawê dla robót zamiennych, zaniechania robót lub dodatkowych stanowiæ mo¿e jedynie protokó³ konieczno¶ci, z którego wynikaæ bêdzie, ¿e wykonanie okre¶lonej czê¶ci robót zgodnie z dokumentacj± jest niemo¿liwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych, zaniechania robót albo dodatkowych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej lub dodatkowe zalecenia instytucji, organów, urzêdów b±d¼ zmiany rynkowe, wnioski przysz³ych w³a¶cicieli lokali, zmiany zasad finansowania itp. Protokó³ konieczno¶ci powinien byæ podpisany co najmniej przez Wykonawcê, w tym Kierownika budowy, Zamawiaj±cego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawieraæ stanowisko projektanta o zasadno¶ci dokonania zmian w dokumentacji. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nast±pi w takim przypadku w oparciu o kosztorys szczegó³owy uwzglêdniaj±cy zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zamiennych. Warto¶æ robót ustalona zostanie na zasadzie analogii w oparciu o warto¶ci elementów robót wskazane przez Wykonawcê w kosztorysie szczegó³owym, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 1.1 Umowy, a w przypadku braku takiej mo¿liwo¶ci w oparciu o ceny r-g, materia³ów i sprzêtu nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny kwartalne publikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³, w którym dokonano zamówienia. b. w przypadku, gdy w trakcie wykonywania robót pojawi± siê na rynku nowe, nowocze¶niejsze, lub o wy¿szych parametrach u¿ytkowych urz±dzenia lub technologie, które lepiej bêd± zaspokajaæ potrzeby Zamawiaj±cego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawi³y siê okoliczno¶ci, których w trakcie sporz±dzania dokumentacji projektowej nie mo¿na by³o przewidzieæ i jednocze¶nie powoduj± one, ¿e wykonanie robót budowlanych zgodnie z za³±czon± do SIWZ dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót stanowi³oby wadê w prawid³owym funkcjonowaniu obiektu. 2.2. Ponadto wynagrodzenie mo¿e równie¿ ulec zmianie w przypadku: a. w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana dot. bêdzie zmiany wynagrodzenia z uwzglêdnieniem znowelizowanej stawki, w zakresie robót realizowanych po wej¶ciu w ¿ycie przedmiotowej zmiany stawki podatku), b. w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, (Wykonawca zobowi±zany jest skalkulowaæ cenê ofertow± bior±c pod uwagê aktualnie obowi±zuj±ce przepisy prawne w tym zakresie, a tak¿e przepisy znane (opublikowane) w terminie poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert (w tym w szczególno¶ci przepisy reguluj±ce wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia i minimalnej stawki zawarte w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów w spawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê oraz wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej), Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ konsekwencj± jedynie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego b±d¼ minimalnej stawki, dot. osób z wynagrodzeniem minimalnym, które to osoby uczestnicz± w realizacji zamówienia w okresie po wej¶ciu w ¿ycie okre¶lonego aktu prawnego zwiêkszaj±cego wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia/minimalnej stawki, o ile tre¶æ ww. aktu nie by³a znana w chwili up³ywu ostatecznego terminu sk³adania ofert. Ciê¿ar dowodowy dot. udokumentowania wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci potwierdzaj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy, a ewentualna kwota, o któr± zwiêkszy siê jego wynagrodzenie, nie mo¿e przekraczaæ kwot dot. waloryzacji. c. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne (Wykonawca zobowi±zany jest skalkulowaæ cenê ofertow± bior±c pod uwagê aktualnie obowi±zuj±ce przepisy prawne w tym zakresie a tak¿e przepisy znane (opublikowane) w terminie poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert. Ciê¿ar dowodowy dot. udokumentowania okoliczno¶ci potwierdzaj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy, a ewentualna kwota o któr± zwiêkszy siê jego wynagrodzenie, nie mo¿e przekraczaæ kwot dot. waloryzacji.), 2.2.1. Niedopuszczalne s± wszelkie próby dot. dokonania bezpodstawnego wzbogacenia siê Wykonawcy w kontek¶cie waloryzacji (o których mowa w lit. b i c) i zwiêkszenia wynagrodzenia umownego z tytu³u wykonania niniejszego zamówienia publicznego, np. zg³aszanie osób niezaanga¿owanych bezpo¶rednio w wykonanie przedmiotowego zamówienia, lub osób, których przedmiot obowi±zków wynikaj±cy z umów o pracê których dot. waloryzacja, nie wskazuje jednoznacznie, i¿ zaanga¿owanie w realizacjê przedmiotowego zamówienia, by³o ich podstawowym zadaniem pracowniczym, 2.2.2. Je¿eli zmiany okre¶lone w lit. a, b i c bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, ka¿da ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest racjonalnie wykazaæ w jakim stopniu zaistnia³e ww. zmiany maj± wp³yw na koszt wykonania zamówienia. 2.3. Terminu wykonania zamówienia: a. je¿eli warunki atmosferyczne (np. d³ugotrwa³e niskie dobowe temperatury, d³ugotrwa³e opady deszczu lub ¶niegu itp.) uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuk± budowlan±. Wstrzymanie robót z tego powodu musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i zostaæ potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze wzglêdu na warunki atmosferyczne typowe (w³a¶ciwe) dla danej pory roku i miesi±ca, lub z³a organizacja robót nie uzasadnia zmiany Umowy, b. okoliczno¶ci, których przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ, c. na skutek okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. "si³y wy¿szej" lub wymogów ¶rodowiskowych, lub uwarunkowañ prawnych i administracyjnych, d. nieprzewidzianych okoliczno¶ci, w wyniku których Zamawiaj±cy zmuszony bêdzie do zmiany finansowania i harmonogramu rzeczowo-finansowego b±d¼ zmiany finansowania lub harmonogramu rzeczowo-finansowego, e. konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp., f. je¿eli wykonanie robót zamiennych i/lub dodatkowych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla wykonania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego lub konieczno¶æ sporz±dzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikaj±cy z Umowy (wyd³u¿enie terminu nie mo¿e byæ d³u¿sze ni¿ okres konieczny do realizacji ww. prac i robót), g. zmiany przepisów, h. konieczno¶ci wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP, itp., i. konieczno¶ci wstrzymania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych, j. w przypadku zaistnienia na placu budowy niezinwentaryzowanych kolizji b±d¼ innych przeszkód (np. niewybuchy, znaleziska archeologiczne itp.), k. w przypadku niezawinionego przez ¿adn± ze Stron Umowy przed³u¿enia siê procedur prawnych, administracyjnych, dzia³añ gestorów sieci itp., l. konieczno¶ci wykonania robót wynikaj±cych z wniosków przysz³ych w³a¶cicieli lokali. Uwaga: Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ maksymalnie o okres odpowiadaj±cy odpowiednio okresowi trwania niesprzyjaj±cych warunków b±d¼ okres konieczny do usuniêcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. bêd±cych przes³ank± do wyd³u¿enia terminu. 2.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przed³u¿enia umownego terminu wykonania przedmiotu Umowy tak¿e w przypadku okoliczno¶ci powoduj±cych opó¼nienie powsta³e z winy Zamawiaj±cego lub innych przyczyn, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Przedmiotowa kwestia uregulowana zosta³a w rozdz. XVII ust. 23 SIWZ
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Przedmiotowa kwestia uregulowana zosta³a w rozdz. XVII ust. 23 SIWZ
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: * administratorem Pani/Pana danych osobowych jest RTBS "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryñskiego 16A, 26-600 Radom; * kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w RTBS "Administrator" Sp. z o.o. adres e-mail: iod@rtbs.eu; * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PI-P.271.2.P.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; * odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; * Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; * obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; * nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1 Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 2 Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.