Ogłoszenie z dnia 2005-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Suwałki: kredyt długoterminowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, do kontaktów: Wiesława Bąber tel.(0-87) 5629421, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629594, 5629595, fax 087 5629594, 5629595, e-mail: zamowienia@szpital.suwalki.pl, www.szpital.suwalki.pl/przetargi. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Tak. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt długoterminowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usługi bankowej: udzielenie kredytu długoterminowego na okres 12 lat w kwocie 12 milionów zł. na restrukturyzację zobowiązań wymagalnych z podziałem na zadania: zadanie 1: kwota 6 milionów zł. zabezpieczona poręczeniem Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego, zadanie 2: kwota 6 milionów zł. zabezpieczona cesją należności z umowy kontraktu zawartego z Podlaskim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia w Białymstoku i wekslem własnym in blanco. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego - ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Kwota kredytu - 12000000,-zł. w tym: zadanie 1 - 6000000 zł., zadanie 2 - 6000000 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.12.2005; data zakończenia: 14.12.2017;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 35400 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Okres karencji spłaty kredytu: 12 miesięcy od daty uzyskania kredytu, spłata kredytu w 132 ratach miesięcznych po upływie okresu karencji w tym: - pierwsze 36 rat - 50 % raty kapitałowej, - pozostałe 96 rat w kwotach równych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki podane w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)nie zalegają z płatnością podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne za wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu, 3)nie podlegają odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 do 4 a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4) prowadzą działalność bankową w oparciu o przepisy ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. nr 72 z 2002 r. poz.665 z późniejszymi zmianami). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny wyciąg z właściwego organu rejestrowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie podanym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i ust. 1 pkt 9 Ustawy prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenia z właściwego Oddziału ZUS (KRUS) i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem składek, podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: bilans z rachunkiem strat i zysków za ostatni rok bilansowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 55 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dn. 29 stycznia 2005 r. Prawo zamówień publicznych, konieczność szybkiego pozyskania kredytu długoterminowego na restrukturyzację zobowiązań wymagalnych Szpitala. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 100 - 100037 z dnia 26.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPSW-EZ-2262-67/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 28.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.11.2005, godzina 12:00, sala konferencyjna nr 2 ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich spełnianie. Zamawiający zaprosi do udziału w negocjacjach pięciu wykonawców spełniających podane warunki udziału w postępowaniu i osiągający najniższy wskaznik kosztów (wg sprawozdania finansowego). 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kredyt długoterminowy w kwocie 6000000 zł. zabezpieczony poręczeniem Podlaskiego Urzędu Marszałkowskiego,. 3) Zakres lub wartość: kwota kredytu: 6000000 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kredyt długoterminowy w kwocie 6000000 zł. z zabezpieczeniem: cesja należności z umowy kontraktu zawartego z Podlaskim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia w Białymstoku, weksel własny in blanco. 3) Zakres lub wartość: kwota kredytu - 6000000 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 3)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- DOSTAWA OBŁOŻEŃ SPECJALISTYCZNYCH CHIRURGICZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Zwiększenie powierzchni zielonej na Placu M.Konopnickiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
- Usługi udzielania kredytu.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





