eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Bezgotówkowa dostawa oleju opałowego do kotłowni budynków OSiW w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa oleju opałowego do kotłowni budynków OSiW w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4
Numer ogłoszenia: 5924 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. Dolna 4, 80-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3017916, faks 058 3017916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja rynku pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa oleju opałowego do kotłowni budynków OSiW w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa oleju opałowego w ilości 32000 litrów w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009 roku do kotłowni budynków OSiW OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4. Dostarczany olej opałowy winien być pierwszej klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską normą PN-C-96024:L1 oraz charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż: - gęstość w temp 15°C - max 0,860kg/l - wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu - min 56°C - zawartość siarki - max 0,2% - zawartość wody - max 200 mg/kg - zawartość zanieczyszczeń stałych - max max 24mg/kg - lepkość kinetyczna w 20°C - max 6,00 m2/s Do każdej dostawy Dostawca zobowiązuje się dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwo jakości wydane przez producenta dla każdej partii oleju opałowego. Dostawa oleju odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub pisemne pracownika OSiW OHP w Człuchowie: -bezpośrednio do kotłowni budynków OSiW OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4, - w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, - w ilościach określonych w zgłoszeniu. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy w cysternach. Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 ). 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdowują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5) Złożą oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art.22 ust.2 uPzp. (powyższe dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Na potwierdzenie powyższego wymogu należy załączyć koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późń. zm) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 9 ust 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej IDW. Ponadto mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum zawiązanego w drodze umowy cywilnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: a. określenie zasad reprezentacji i odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości; b. określenie celu gospodarczego; c. oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji; d. wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jej członków do czasu wykonania zamówienia bez zgody Zamawiającego i upływu okresu gwarancji; e. zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego; WYKONAWCA jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, za szkody spowodowane w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, na sumę 80.000,00 zł osiemdziesiąt tysięcy złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 8) Kompletna koncesja na obrót paliwami ciekłymi dotycząca oleju opałowego. 10) Parafowany wzór umowy - część II siwz. 9) Formularz oferty - załącznik nr 1. 10) Formularz cenowy - załącznik nr 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 9 ust 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Najpóźniej na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, na sumę 80.000,00 zł osiemdziesiąt tysięcy złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.ohp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicze Hufce Pracy Pomorska Wojewódzka Komenda ul. Chmielna 74-76, 80-748 Gdańsk. Sekretariat ogólny 2 piętro, pokój numer 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Ochotnicze Hufce Pracy Pomorska Wojewódzka Komenda ul. Chmielna 74-76, 80-748 Gdańsk. Sekretariat ogólny 2 piętro, pokój numer 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.