Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-09-22
Og³oszenie nr 592217-N-2017 z dnia 2017-09-22 r.
Gmina Borki: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 120 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej, GOKiS w Woli Osowiñskiej oraz w Urzêdzie Gminy Borki w sezonie grzewczym 2017-2018
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Borki, krajowy numer identyfikacyjny
43101988500000, ul.
ul. II Armii WP
41
,
21345
Borki, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
818 574 208, e-mail
przetargi.inwestycje@wp.pl, faks
818 574 229.
Adres strony internetowej (URL): http://www.borkiradzynskie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://ugborki.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugborki.bip.lubelskie.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urz±d Gminy Borki, ul. II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 120 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej, GOKiS w Woli Osowiñskiej oraz w Urzêdzie Gminy Borki w sezonie grzewczym 2017-2018
Numer referencyjny:
RRI.271.1.8.2017.MZ
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego w ilo¶ci do 120 000 litrów w sezonie opa³owym 2017/2018 do ni¿ej wymienionych placówek: a) Urz±d Gminy Borki - szacunkowa ilo¶æ do 12 000 litrów b) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Borkach - szacunkowa ilo¶æ do 40 000 litrów c) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Woli Osowiñskiej - szacunkowa ilo¶æ do 50 000 litrów d) Szko³a Podstawowa w Woli Chomejowej- szacunkowa ilo¶æ do 14 000 litrów e) Gminnego O¶rodka Kultury i Sportu w Woli Osowiñskiej - do 4 000 litrów. 2. Fakturowanie poszczególnych dostaw oleju na nastêpuj±ce jednostki: 2.1. Nabywca: Gmina Borki, ul. II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, NIP: 538-185-00-04, Odbiorca dla nastêpuj±cych obiektów: a) Urz±d Gminy Borki, ul. II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04, b) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Borkach, ul. II Armii Wojska Polskiego 25, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04 c) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Woli Osowiñskiej, ul. Parkowa 7, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04, d) Szko³a Podstawowa w Woli Chomejowej, Wola Chomejowa 85, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04, Fakturowanie oddzielne na GOKiS: Gminny O¶rodek Kultury i Sportu w Woli Osowiñskiej, ul. Weso³a 29, 21-345 Borki, NIP 714-13-70-211 Umowy bêd± podpisane z ka¿dym z odbiorców oddzielnie na wskazane powy¿ej max. ilo¶ci zapotrzebowanego oleju opa³owego. Jednorazowa dostawa oleju bêdzie nie mniejsza ni¿ 1000 litrów. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dostaw ³±czonych do poszczególnych placówek. 3. Wymagane parametry oleju opa³owego, zgodne z parametrami okre¶lonymi wg normy PN-C-99024:2011 oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2014r. poz. 1547): - Gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3; - Warto¶æ opa³owa min 42,6 MJ/kg; - Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s - Temperatura p³yniêcia max -20 st. C; - Pozosta³o¶æ po koksowaniu (10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max. 0,3 %(m/m); - Zawarto¶æ siarki max 0,1 %(m/m); - Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg; - Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg; - Pozosta³o¶æ po spopielaniu max. 0,01 % (m/m); - Zawarto¶æ znacznika SY 124 6-9 mg/l; - Zawarto¶æ barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l; - Sk³ad frakcyjny: do temperatury 250 st. C destyluje max. 65 % (V/V), do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 % (V/V).
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-04-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 220 )
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 250 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
Dla warto¶ci wskazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli ¶redni kurs nie bêdzie w tym dniu publikowany, to Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca wyka¿, ¿e dysponuje przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego (autocystern±).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) koncesjê, zezwolenie, licencjê lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
b) potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min 250 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych gr 00/100).
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wyposa¿enie okre¶lone w pkt 5.2 c)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu powy¿sze o¶wiadczenie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy jednorazowej | 20,00 |
termin p³atno¶ci | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy, wymagaj± zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednak¿e Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian, w razie: 1) zmiany stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury; 2) zwiêkszenie zakresu przedmiotu zamówienia o 20% tj. zwiêkszenie ilo¶ci zamówionego oleju opa³owego w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza poni¿ej -5o C przez okres 5 dni i powy¿ej). W takim przypadku przewiduje siê zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia, 3) ograniczenie przedmiotu zamówienia o 20% tj. zmniejszenie ilo¶ci zamówionego opa³u w przypadku w przypadku wyst±pienia korzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza powy¿ej 0 o C przez okres powy¿ej 10 dni). W takim przypadku przewiduje siê obni¿enie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia. 4) wej¶cia w ¿ycie innych, ni¿ wymienione w pkt 1 i 2), regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany; 5) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez których nie by³oby mo¿liwe prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; 6) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp nastêpuj±ce wypadki, które wymagaj± jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiêdzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla szkó³ w Gronkowie, Krempachach, Nowej Bia³ej, GOK w £opusznej i WDK w Krempachach
- Dostawa oleju napêdowego, etyliny 95, p³ynu AdBlue i oleju opa³owego do Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
- Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2025/2026 oleju opa³owego (napêdowego grzewczego) do kot³owni w budynkach szkó³ Gminy Mas³ów na okres 12 miesiêcy"
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zak³adu Do¶wiadczalnego w Minikowie
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynku Domu Pomocy Spo³ecznej w Parchaniu w 2025 r.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.