eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławkonserwacja i wykonanie bieżących napraw sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58787

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: konserwacja i wykonanie bieżących napraw sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Waldemar Duszeńko, tel.076-8357781 fax 076-8357778, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076-8357781, fax 076-8357778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076-8357781, fax 076-8357778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www: gddkia.gov.pl Odzział Wrocław. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Utrzymanie dróg krajowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i wykonanie bieżących napraw sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg krajowych nr 3 i 12 administrowanych przez Rejon w Głogowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: drogi krajowe nr 3 (m. Kaźmierzów, Polkowice, Biedrzychowa, Lubin) i nr 12 (m. Przemków, Głogów, Wilków). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji świetlnych stałoczasowych i akomodacyjnych w ciągu dróg nr 3 i 12 szt. 12, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji świetlnych wraz z monitoringiem w ciągu drogi nr 12 szt. 4, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej - aktywne znaki D-6 w ciągu drogi nr 3 i 12 szt. 3, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń pomiaru prędkości na drodze nr 3 szt. 2, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw oświetlenia przejść podziemnych i oświetlenia skrzyżowania na drodze nr 12 szt. 3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o potencjale ekonomiczno-finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniu sporządzone na załączonych do SIWZ formularzach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji świetlnych stałoczasowych i akomodacyjnych szt. 12, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji świetlnych wraz z monitoringiem szt. 4, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń sygnalizacji ostrzegawczej - aktywne znaki D-6 szt. 3, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw urządzeń pomiaru prędkości szt. 2, - konserwacja i wykonanie bieżących napraw oświetlenia przejść podziemnych i oświetlenia skrzyżowania szt. 3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy : Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie /Rchunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zreealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał kadrowy : Wykonawca musi mieć do dyspozycji Kierownika Robót z uprawnieniami i 5-letnim doświadczeniem oraz pracowników z przeszkoleniem do obsługi sygnalizacji świetlnych posiadających świadectwo kwalifikacyjne typu E. Potencjał techniczny : Wykonawca musi posiadać (lub mieć dostęp) n/w jednostki sprzętu, środków transportu i urządzeń: samochód z platformą (podnośnik montażowy z koszem izolowanym do pracy pod napięciem), samochód dostawczy, urządzenia pomiarowe, pakiety sterownicze, kontrolne i wykonawcze. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące rodaje robót: konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli wystąpi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt. 7.1.1. Instrukcji dla wykonawców, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Podpisany projekt umowy, - Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - Dane finansowe wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres, należy przedstawić na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.1) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2 Instrukcji. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień. Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia budowlane, wykazać przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla pracowników szkolenie do obsługi sygnalizacji świetlnej serii MPS, MSR, MSR-S, MSR-2002 oraz świadectwo kwalifikacyjne typu E w zakresie czynności konserwacyjnych. - Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu i urządzeniach (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku,o którym mowa w pkt 7.2.3 Instrukcji dla Wykonawców. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 Instrukcji dla Wykonawców składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie DDDKiA Oddział Wrocław lub przelewem na konto w Kredyt Bank S.A. IV O/Wrocław nr 10 1500 1793 1217 9004 8071 0000 po wystawieniu noty księgowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie ul. Mickiewicza 61 67-200 Głogów, w świetlicy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące zamówienia opublikowane zostało w BZP Nr 36 z dnia 2006.02.09 pod poz. 7584. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.