Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-18
Og³oszenie nr 586925-N-2020 z dnia 2020-09-18 r.
Gmina Kaliska: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ¦WIADCZENIE US£UG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY KALISKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY KALISKA W OKRESIE OD 01.01.2021 r. DO 31.12.2021 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kaliska, krajowy numer identyfikacyjny
19167569800000, ul.
ul. Nowowiejska
2
,
83-260
Kaliska, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
585 889 201, e-mail
b.sikora@kaliska.pl, faks
585 889 206.
Adres strony internetowej (URL): bip.kaliska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.kaliska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.kaliska.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drog± pocztow± lub osobi¶cie
Adres:
Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ¦WIADCZENIE US£UG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA GMINY KALISKA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY KALISKA W OKRESIE OD 01.01.2021 r. DO 31.12.2021 r.
Numer referencyjny:
RR.271.7.2020.II
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej i ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Kaliska oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kaliska. Dane dotycz±ce poszczególnych punktów pomiarowych oraz niezbêdne informacje zosta³y zawarte w opisie przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 1 do specyfikacji. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w ramach zawartej w niniejszym postêpowaniu umowy zostanie zu¿yte ok. 736,54 kWh energii elektrycznej (+/- 10%). Dla zobrazowania zu¿ycia energii przez poszczególne punkty pomiarowe Zamawiaj±cy w za³±czniku nr 1 do SIWZ podaje zu¿ycie energii w 2019 r., które w okresie obowi±zywania umowy nie powinno ulec znacznej zmianie. Kod CPV: 1) 09310000-5 - elektryczno¶æ, 2) 65300000-6 -przesy³ energii elektrycznej i podobne us³ugi. Szczegó³owe zasady dostawy energii (umowa kompleksowa) zosta³y opisane w za³±czniku nr 7 do SIWZ- wzór umowy. Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na dzieñ sk³adania ofert posiadali zawart± obowi±zuj±c± umowê z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD), na podstawie której mo¿na prowadziæ sprzeda¿ energii elektrycznej za po¶rednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów. Zamawiaj±cy posiada umowê dystrybucji energii elektrycznej z Energa Operator S.A., ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdañsk. Zamawiaj±cy przeka¿e wy³onionemu Wykonawcy dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Zamawiaj±cy udzieli Wykonawcy pe³nomocnictwa do wypowiedzenia dotychczas obowi±zuj±cych umów sprzeda¿y i dystrybucji energii elektrycznej w ramach obowi±zuj±cych przepisów i w zakresie obustronnie uzgodnionym przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê.
II.5) G³ówny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
65300000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-01-01 | 2021-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób nale¿yty w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dostaw energii elektrycznej o ³±cznym wolumenie nie mniejszym ni¿ 500 MWh (piêæset).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawca z³o¿y:
Wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki,
2) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca z³o¿y:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych lub okresowych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy dostawy te zosta³y wykonane (s± wykonywane) nale¿ycie. Dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie dostaw s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SIWZ). - Za³±cznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty - Za³±cznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy Za³±cznik nr 4 do SIWZ - O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Za³±cznik nr 5 - O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania Za³±cznik nr 9 - Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji zasobów, stosowne pe³nomocnictwo - w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pe³nomocnika do oferty winien byæ do³±czony orygina³ lub po¶wiadczona prze notariusza za zgodno¶c z orygina³em kopia stosownego pe³nomocnictwa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówineia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w tre¶ci Umowy w zakresie: 1) zmiany jednostkowej ceny za 1 kWh wy³±cznie w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wy³±cznie o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek, b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, wy³±cznie o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek, c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wy³±cznie o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek, d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wy³±cznie o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek, 2) zmiany stawek i cen za us³ugi dystrybucji, w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa URE zmiany stawek i op³at w Taryfie OSD w okresie trwania niniejszej umowy, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tych stawek; 3) zmiany grupy taryfowej i / lub mocy umownej, 4) zmiany ilo¶ci punktów poboru energii wskazanych w Za³±czniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej wynikaæ mo¿e np. z likwidacji punktu poboru z eksploatacji w okresie trwania Umowy, pod³±czenia punktu poboru, w³±czenia do eksploatacji lub zmiany stanu prawnego punktu poboru (w tym przejêcia), zmiany w zakresie odbiorcy; 5) zmiany terminu rozpoczêcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, je¿eli zmiana ta wynika z okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron; 6) zmiany ³±cznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy okre¶lonego w §11 ust.3 umowy, o ile zajd± okoliczno¶ci (³±cznie lub rozdzielnie) opisane w pkt 1) - 5) niniejszego paragrafu; 7) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego. 8) zmian okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, 2. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy, z zastrze¿eniem zapisów ust. 1 pkt 1 oraz pkt 2, 3 i 5 niniejszego paragrafu, wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiany wynikaj±ce z przepisów o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i b obowi±zuj± od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. O zmianie Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego/Odbiorcê (w formie pisemnej/lub faksem/lub drog± elektroniczn± na wskazany adres e-mail), wskazuj±c datê wej¶cia w ¿ycie zmiany oraz które op³aty i w jakich wysoko¶ciach ulegaj± zmianie w odniesieniu do Oferty Wykonawcy. Zmiana w powy¿szym zakresie zostanie wprowadzona do umowy aneksem. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c i d, obowi±zywaæ bêd± od dnia zawarcia przez Strony stosownego aneksu. Warunkiem przyst±pienia przez Zamawiaj±cego do aneksu jest udokumentowanie przez Wykonawcê wp³ywu przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu niniejszej umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty wskazuj±ce na wzrost wynagrodzeñ (w wyniku przedmiotowych zmian) osób bior±cych bezpo¶redni udzia³ w realizacji zamówienia oraz wykazaæ wp³yw wzrostu kosztów wynagrodzeñ na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy. 5. Zmiany wynikaj±ce ze zmiany tre¶ci Taryfy OSD, o których mowa w ust. 1 pkt 2, obowi±zuj± od dnia wej¶cia w ¿ycie i nie wymagaj± dla swej wa¿no¶ci aneksu. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ w formie pisemnej lub faksem lub drog± elektroniczn± Zamawiaj±cego/Odbiorcê o zmianie Taryfy OSD w terminie 3 dni kalendarzowych od jej wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Noteci± i jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W £AÑCUCIE W ENERGIÊ ELEKTRYCZN¡ NA ROK 2026
- Us³ugi w zakresie okresowych przegl±dów elektrycznych 5-letnich wraz z przegl±dem instalacji odgromowej w 5 obiektach bêd±cych w zarz±dzie RARR SA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Spo³ecznej w Wojszycach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKU NCN W KRAKOWIE PRZY UL. TWARDOWSKIEGO 16
- Dostawa energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie us³ug przesy³owych - Izba Dziecka w £odzi, ul. Skrzywana 14.
wiêcej: Elektryczno¶æ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.