Og³oszenie z dnia 2018-07-10
Og³oszenie nr 586446-N-2018 z dnia 2018-07-10 r.
Powiat ¦widwiñski: "Budowa zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku szpitala w Po³czynie - Zdroju" III
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane bêdzie w ramach poddzia³ania "Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ" w ramach dzia³ania " Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objêtego Programem w zakresie: 4.5 Zachowanie dziedzictwa lokalnego
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat ¦widwiñski, krajowy numer identyfikacyjny
33092078800000, ul.
ul. Mieszka I
16
,
78300
¦widwin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
094 3650301, 3650335, e-mail
zp@powiatswidwinski.pl, faks
943 650 330.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatswidwinski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.powiatswidwinski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiatswidwinski.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Budowa zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku szpitala w Po³czynie - Zdroju" III
Numer referencyjny:
ZP.272.18.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Budowa zewnêtrznej instalacji kanalizacji deszczowej przy budynku szpitala w Po³czynie - Zdroju", zgodnie z za³±czon± dokumentacj± projektow± stanowi±c± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111300-1 |
45231300-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca, który we¼mie udzia³ w postêpowaniu winien dysponowaæ lub bêdzie dysponowa³ co najmniej: jedn± osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia do kierowania robotami sanitarnymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych) na stanowisku kierownika robót sanitarnych.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiednie uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. z 2013r. poz. 1332 z zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). - Za³±cznik nr 6 do SIWZ
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia (art. 22d ust 2 ustawy Pzp).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. II.DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH. WYKONAWCA MAJ¡CY SIEDZIBÊ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126). 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: o których mowa w Punkt L ust 4.2, niniejszej SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u postêpowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶ wadium w wysoko¶ci 2 900,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce dziewiêæset z³otych)
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2014 r.poz.1804 z pó¼n.zm)
3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Starostwa Powiatowego w ¦widwinie nr 11 1240 3682 1111 0000 4200 9670.
4. Dokumenty przelewu nale¿y opisaæ nastêpuj±co:
Wadium: ZP.272.18.2018
Kanalizacja deszczowa
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty okre¶la art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 o¶wiadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn
le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy przedstawiono poni¿ej: I. W zakresie warunków wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych firmê, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymuj±ce siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego 3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego). Je¿eli w realizacji umowy bêd± wystêpowaæ podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca mo¿e w trakcie realizacji umowy zmieniæ takiego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcê - Zamawiaj±cemu, i¿ nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niana warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 4) Niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego. 5) Zmiana danych podmiotowych dotycz±cych kierownika budowy i robót, oraz inspektora nadzoru (zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê, co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane by³y w SIWZ). 6) W wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie by³ p³atnikiem VAT, obowi±zkiem podatkowym w zakresie tego. II. W zakresie terminów wykonania: 1) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadkach: a) zawieszenie robót przez Zamawiaj±cego, b) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, dokonywania odbiorów; (np. d³ugotrwa³e (minimum 5 dni) opady atmosferyczne, mrozy, klêski ¿ywio³owe). W takich przypadkach, na wniosek Wykonawcy spisany zostanie protokó³ okre¶laj±cy przyczynê zmiany i okre¶lony nowy termin realizacji zadania. c) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego d) opó¼nienia przekazania terenu realizacji robót, e) zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie, f) odmiennych od przyjêtych warunków geologicznych, g) odmiennych od przyjêtych warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, h) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego, tj. wyst±pienie wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci, warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych zachowanie technologii wykonania robót, i) z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego wykonawcê robót, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczno¶ci wprowadzenia zmian ilo¶ciowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jako¶ciowych, j) konieczno¶ci wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów administracji architektonicznobudowlanej np.: Nadzoru Budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich w³a¶ciwo¶ci, k) przekroczenie ustawowych terminów wydania przez organ administracji lub innych instytucji bran¿owych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., l) odmowa wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, uzgodnieñ, zezwoleñ itp., m) opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania by³ zobowi±zany, n) wstrzymanie wykonania prac przez uprawnione organy, o) zmiana prawa lub obowi±zuj±cych norm wywo³uj±cych konieczno¶æ zmiany zakresu lub harmonogramu pracy. 2) Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: a) konieczno¶ci realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, b) odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków geologicznych skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, c) odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków terenowych w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemne sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿no¶ci± zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, d) konieczno¶ci zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. III. Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikaj±ce z: a) wprowadzenia uzgodnionych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego gdy zmiany dokonane zosta³y podczas wykonywania robót i nie odstêpuj± w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 lub dokonane zosta³y zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrze¿eniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, b) wad dokumentacji projektowej - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiaj±cego) IV. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia: 1) W przypadkach zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,. c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne (zgodnie z art. 142 ust. 5 PZP umowa zawarta na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy). 2) Wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia. 3) Wniosek o dokonanie zmiany w umowie ma zawieraæ: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawieraj±ce m.in. korzy¶ci wynikaj±ce z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. 3. Zmiana mo¿e dotyczyæ tylko tych postanowieñ umowy, na których tre¶æ maj± wp³yw okoliczno¶ci okre¶lone w opisanych powy¿ej przypadkach. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy bêd± odbywa³y siê za zgod± obydwu Stron, na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Budowa wewnêtrznych instalacji gazowych i zmiana systemów grzewczych w 10 lokalach na terenie Miasta ¦widwin.
- Budowa ulicy Lipowej w ¦widwinie
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pod³ogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie bud¿etowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. S³onecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKO¦CI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZ¡DOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Modernizacja wybranych pomieszczeñ PUM w budynku Rektoratu w celu umo¿liwienia prowadzenia zwiêkszonej liczby zajêæ ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Utworzenie ¿³obka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.