Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-11-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przebudowa szczególnie niebezpiecznych skrzyżowań na sieci dróg krajowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Dorota Mielczarek, tel. (+48 22)375 88 09; faks (+48 22) 375 88 03; e-mail: dmielczarek@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa szczególnie niebezpiecznych skrzyżowań na sieci dróg krajowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zarządzanie realizacją projektu: Przebudowa szczególnie niebezpiecznych skrzyżowań na sieci dróg krajowych - objętego działaniem 2.3 w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zarządzanie realizacją projektu obejmuje: koordynację realizacji przebudowy skrzyżowań (liczba Obiektów: 25) na drogach krajowych zlokalizowanych na terenie 14 oddziałów GDDKiA, wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur SPO-T i współpracę w tym zakresie ze służbami GDDKiA, prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, świadczenie usług zarządzania (wg FIDIC), kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją 25 Obiektów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: PL. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 23;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. b) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe ] nie mniejszą niż 1; [Xpb nie mniejsze niż 1] c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: a) Koordynator Projektu Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi. Doświadczenie na kierowniczym stanowisku w nadzorze (Inżynier, Inż. Rezydent, Zastępca Inż. Rezydenta) na co najmniej jednym projekcie realizowanym wg warunków FIDIC. Doświadczenie (w ramach zespołu konsultanta) na kierowniczym stanowisku w zarządzaniu projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. b) Główny Inspektor ds. rozliczeń - Specjalista ds. Warunków Kontraktowych. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych. Min. dwuletnie doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót drogowych/mostowych wg warunków FIDIC oraz rozpatrywaniu roszczeń na tych kontraktach (na stanowiskach: Inżyniera, Inżyniera Rezydenta, Inżyniera ds. Obmiaru). Doświadczenie (w ramach zespołu konsultanta) w pracy na projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. c) Główny Inspektor ds. sprawozdawczości Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych. Min. dwuletnie doświadczenie (w ramach zespołu konsultanta) w pracy na projekcie (projektach) współfinansowanym ze środków UE, w tym doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości według procedur wymaganych przy wdrażaniu takich projektów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: Lp./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek; A/Sprzęt/-; 1/Zestaw komputerowy z drukarką i oprogramowaniem biurowym/26; 2/Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym/2; 3/Cyfrowy aparat fotograficzny/14; B/Środki łączności/-; 1/Telefon stacjonarny/25; 2/Telefon komórkowy/80; 3/Faks/25; C/Środki transportu/-; 1/Samochód osobowy/26 ; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od daty składania ofert zrealizował zamówienie polegające na zarządzaniu projektem finansowanym ze środków UE obejmującym swym zakresem koordynację pracy odrębnych zespołów ekspertów (dot. także zespołów inspektorów nadzoru) oraz prowadzenie sprawozdawczości wg procedur wdrażania projektów unijnych. Wartość tego zamówienia musi wynosić co najmniej 1 mln zł (brutto). Ponadto Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc od daty składania ofert wykonał 4 usługi polegające na nadzorze drogowych robót budowlanych realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł (brutto). Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału 1 SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału 1 SIWZ. b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1.c) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału 1 SIWZ. c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału 1 SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób - życiorysy zawodowe (załącznik 3a). b) Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału 1 SIWZ. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 48279 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/13/EFRR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 12:30, GDDKiA ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa, pok. 519, V p.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest finansowane z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 4) Informacje dodatkowe: II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi - Kategoria usług : 11, 12, 13; II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA - Okres w miesiącach 23 licząc od daty rozpoczęcia; Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie: obsługi geodezyjnej, kontroli jakości materiałów i robót oraz nadzorów nad przebudową urządzeń obcych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





