eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczynabieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58593

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie, do kontaktów: Grzegorz Kopeć, ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128444 wew. 29, fax 032 2128444, e-mail: rdk4@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekty mostowe na sieci Dróg Krajowych Nr 1, S-1, 52, 69,S-69, 81 administrowane przez Rejon w Pszczynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ,,Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty zwiazane z bieżącym utrzymaniem obiektów mostowych w asortymencie: - Roboty remontowo - konserwacyjne odwodnienia, - Roboty naprawcze poręczy, barier i balustrad, - Roboty remontowo - konserwacyjne skarp i stożków, - Renowacja pokryć malarskich, - Budowa i remont elementów przepustów, - Roboty remontowo - konserwacyjne elementów betonowych mostów - Roboty remontowo - konserwacyjne nawierzchni jezdni i chodników mostów, - Konserwacja łożysk, - Roboty remontowo - konserwacyjne dylatacji stalowych, - Inne roboty nieprzewidziane, Orientacyjny (szacowany) zakres robót zgodnie z przedmiarem do kosztorysu ofertowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36data rozpoczęcia: 05.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na całość zadania: 60 000 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Wykonawca może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu , określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 niniejszego Tomu. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać : 1) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tzn. za lata 2003, 2004 i 2005 (na podstawie,, Rachunku zysku i strat " pozycja ,, Przychód netto ze sprzedaży produktów , towarów i materiałów " ) w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia , na wartość co najmniej 1 mln zł. 2.11. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt. 2.1. 1) spełniają łącznie, 2) warunek określony w pkt. 2.1. 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt.8.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Lp./Stanowisko/Wymaganaliczba osób/Doświadczenie wrealizacji robót na drogach krajowych(w latach)/Doświadczenie jako kierownik na drogach krajowych( w latach ) 1/2/3/4/5 1./Kierownik Budowy/1/5/3 2./Kierownik Robót/1/2/2 Uwaga :Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowiska , dla którego wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych . Kierownik budowy - wykonawca musi wykazać , że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizowała w okresie ostatnich 5 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach krajowych dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. Kierownik robót - wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko zrealizowała w okresie ostatnich 2 lat , min. 3 zadania zrealizowane na drogach krajowych w dowolnym zakresie objętym zamówieniem. Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy i kierownika robót mostowych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.21. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2 2.2.2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu , wymienionymi w poniższej tabeli. Lp./Wyszczególnienie ( parametry )/Min. Liczba jednostek 1./Samochód dostawczy do 0,9 ton /3 2./Samochód samowyładowczy 5 ton/2 3./Samochód skrzyniowy do 5 ton/2 4./Zmywarko - zamiatarka /1 5./Samochód "WUKO" /1 6./Koparka podsiębierna/1 7./Sprężarka powietrza/1 8./Agregat prądotwórczy/2 9./Pompa wysokociśnieniowa/1 10./Urządzenie typu "Karcher"/1 11./Piła do betonu/1 12./Piaskarnia do czyszczenia powierzchni stalowych i betonowych /1 13./Torkretnica /1 14./Urządzenia do natryskowego malowania powierzchni stalowych /1 15./Betoniarka wolnospadowa/1 16./Piła łańcuchowa spalinowa/2 17./Zagęszczarki lub ubijaki spalinowe/2 18./Wibratory do betonu/2 19./Spawarka elektryczna/1 20./Spawarka gazowa/1 21./Urządzenie wbijające do barier /1 22./Żuraw samochodowy /1 23./Laboratorium drogowe /1 2.31. Potencjał techniczny Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował w okresie ostatnich 5 lat tj. w okresie 30.10.2001 - 30.10.2006, co najmniej: - 4 zadania z zakresu objętego zamówieniem z Grupy robót Nr 1-9 kosztorysu ofertowego o wartości łącznej nie niższej niż 5,0 mln zł 2.41. Doświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Zaplecze techniczne ( dyspozycyjność ) 1. Z uwagi na charakter zamówienia ( zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości ) Wykonawca musi wykazać , że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ ,,trybem awaryjnym" usunięcia usterek ( awarii ) , prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w punkcie 2.5 ust.1 3. Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz z ,, faksem ". 2.6. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych. W przypadku tych robót, Wykonawca na etapie realizacji zamówienia może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o akceptację podwykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , określonych w pkt.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) 3.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp , zgodnie z treścią formularza 3.1. do SIWZ 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. niniejsze Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. Rachunki zysku i strat , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych dokumentach za ostatnie 3 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 3.2.2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.2.4. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.5. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.2.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2, 3.1.3,4 i 3.1.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.2 - 3.1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.1,2,3 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3.2.4,5,6 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3.5. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych. W przypadku tych robót, Wykonawca na etapie realizacji zamówienia może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o akceptację podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka na podstawie faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.12.2006, godzina 10:00, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32 - pokój Nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.