eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDwukrotne koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Biała Podlaska: Dwukrotne koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 58581 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, fax 083 3438183.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dwukrotne koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dwukrotnym koszeniu traw na poboczach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej. Zakres zamówienia obejmuje 2-krotne koszenie w ciągu roku poboczy dróg i skarp rowów ( na szerokości zgodnie z przedmiarem), oraz koszenie ręczne przy urządzeniach drogowych ( słupki km i hm, słupki znaków drogowych, bariery energochłonne). Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. Przed przystąpieniem do koszenia Wykonawca usunie z trawy(chwastów) kamienie, puszki, butelki lub inne zanieczyszczenia. O konieczności przystąpienia do realizacji usług wykonawca będzie zawiadamiany telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych zamówieniem na podstawie (wykonanego we własnym zakresie) projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wielkość lub zakres zamówienia: 111.133,74 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności. 3) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 41 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór- zał. B). 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną netto i z podatkiem (VAT) (wzór - zał. A). wraz z kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A-1). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ( odpowiednią umowę ) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 14 pok. 305, poczta elektroniczna po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 14 pok. 319.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-83) 343-81-83, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: W sprawach technicznych - Zbigniew Wronka tel. ( 0-83) 343-81-88. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Zbigniew Rabczewski tel. (0-83) 343-81-88

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje koszenie na drogach nr 698, 811,812,816.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje koszenie na drogach nr 803,806,807,808,813.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.