Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Biała Podlaska: Dwukrotne koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 58581 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, fax 083 3438183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dwukrotne koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Białej Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dwukrotnym koszeniu traw na poboczach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej. Zakres zamówienia obejmuje 2-krotne koszenie w ciągu roku poboczy dróg i skarp rowów ( na szerokości zgodnie z przedmiarem), oraz koszenie ręczne przy urządzeniach drogowych ( słupki km i hm, słupki znaków drogowych, bariery energochłonne). Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. Przed przystąpieniem do koszenia Wykonawca usunie z trawy(chwastów) kamienie, puszki, butelki lub inne zanieczyszczenia. O konieczności przystąpienia do realizacji usług wykonawca będzie zawiadamiany telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych zamówieniem na podstawie (wykonanego we własnym zakresie) projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wielkość lub zakres zamówienia: 111.133,74 zł netto
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności. 3) Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 41 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór- zał. B). 2. Ponadto wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową z ceną netto i z podatkiem (VAT) (wzór - zał. A). wraz z kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A-1). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ( odpowiednią umowę ) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 14 pok. 305, poczta elektroniczna po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ul. Warszawska 14 pok. 319.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-83) 343-81-83, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: W sprawach technicznych - Zbigniew Wronka tel. ( 0-83) 343-81-88. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Zbigniew Rabczewski tel. (0-83) 343-81-88
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje koszenie na drogach nr 698, 811,812,816.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje koszenie na drogach nr 803,806,807,808,813.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonanie podświetlenia konstrukcji mostu na rzece Krznie w ciągu Al. Riada Haidara w Białej Podlaskiej
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego cz. 2 na potrzeby żłobka miejskiego w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Dostawa wyrobów do zabiegów ICD i CRT, drenów do pompy artroskopowej Crossflow firmy Stryker, drenów do pompy irygacyjnej do wiertarek laryngologicznych Bien-Air, (...), w podziale na 28 części
- Renowacja elewacji budynku Oficyny Zachodniej w Zespole Zamkowo Parkowym Radziwiłłów przy ul. Warszawskiej 12 w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony czynnej w obrębie zbiornika wodnego przy ul. Kaczeńcowej, w ramach realizacji projektu pn.: "Ochrona różnorodności biologicznej na terenach cennych przyrodniczo w Krakowie"
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.