Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 585361-N-2018 z dnia 2018-07-06 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska: Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych o wysokiej czystości, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych i części eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny
16231700000, ul.
ul. Trakt św. Wojciecha
293
,
80001
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 3094911 do 13, e-mail
dat@gdansk.wios.gov.pl, faks
583 094 634.
Adres strony internetowej (URL): www.gdansk.wios.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wios-gdansk.bip.gov.pl/; http://wios-gdansk.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku
Adres:
Trakt św. Wojciecha 293, 80-001Gdańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych o wysokiej czystości, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych i części eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku"
Numer referencyjny:
WA.272.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych, odczynników chemicznych o wysokiej czystości, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów filtracyjnych i części eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody, określonych w 6-ciu częściach dla Laboratorium: o WIOŚ w Gdańsku z siedzibą przy Trakcie Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, o Delegatury WIOŚ w Słupsku z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 30, 76-200 Słupsk. Podział zamówienia na części, wraz ze szczegółowym wykazem produktów przynależnych do poszczególnych części, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ pt. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
II.5) Główny kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33696500-0 |
| 38437000-7 |
| 15994200-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 240295,31
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane, zrealizowane w terminie do 8 tygodni od podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5pkt 1. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt. 1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: w przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktu równoważnego w swojej ofercie, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ i zapewnienia odpowiednią jakość realizowanego przedmiotu zamówienia, wykonawca przedłoży w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na wezwanie zamawijacego: a) specyfikację jakościową produktu (świadectwo jakości) dla produktu równoważnego, lub kartę charakterystyki np. w przypadku odczynników chemicznych kartę substancji chemicznych wystawioną przez producenta dla produktu równoważnego, lub kartę katalogową, lub świadectwa/certyfikaty jakości lub inne opisy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, odpowiada wymaganiom określonym SIWZ i zapewnia odpowiednią jakość realizowanego zamówienia. Opisy - materiały, winny zapewnić zamawiającemu, możliwość samodzielnej weryfikacji spełniania, przez przedmiot zamówienia, stawianych wymogów, parametrów jakościowych, itp. oraz winny potwierdzić zgodność oferowanego produktu równoważnego z produktem zapotrzebowanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wyżej wymienione opisy - materiały winny być w języku polskim lub tłumaczone na język polski. Wymagane jest aby dokumenty dotyczące oferowanych produktów równoważnych były oznaczone numerem części i pozycji, której dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą: a) oświadczenia określone w załączniku nr 3 do SIWZ, b) wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z tabelą zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z określonymi przez zamawiającego minimalnymi wymaganiami i parametrami - w zależności na którą część przedmiotu zamówienia wykonawca składa ofertę - załącznik nr 1.1, c) zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) - zał. nr 4 do SIWZ, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca/y składa/ją następujący dokument: oświadczenie (oryginał), sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2018r. poz. 798 ) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być zaakceptowane przez Strony umowy. 2. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy, nieotrzymania przez zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy lub innych okoliczności, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany te dotyczyć mogą: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (pod względem ilościowym i jakościowym); b) zmiana wartości umowy; c) zmiany terminu wykonania umowy; d) zmiany warunków płatności; e) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, za całość lub część realizowanego przedmiotu zamówienia, uwzględniającą zmianę wysokości podatku VAT; f) w przypadku gdy którykolwiek z rodzajów odczynników chemicznych*, odczynników chemicznych o wysokiej czystości*, wzorców/materiałów odniesienia*, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas*, drobnego sprzętu laboratoryjnego*, materiałów filtracyjnych i części eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody* ma zostać wycofany ze sprzedaży lub zastąpiony innym produktem, g) gdy zachodzi konieczność zmiany elementów, stanowiących określoną część przedmiotu umowy, pod warunkiem, że elementy zamienne będą o parametrach nie gorszych od przewidzianych w dokumentach opisujących przedmiot umowy - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w przedmiocie zamówienia, h) wskazania innego zakresu prac powierzonych podwykonawcy/com, i) powierzenia części lub całości prac powierzonych podwykonawcom, dalszym podwykonawcom, j) rezygnacji z podwykonawców, k) wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup odczynników chemicznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33841,04
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup odczynników chemicznych o wysokiej czystości |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35069,41
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa wzorców/materiałów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 38786,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26722,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34078,52
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania)zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawa materiałów filtracyjnych i części eksploatacyjnych do systemów oczyszczania wody. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33696500-0, 38437000-7, 15994200-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 71797,52
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji (wykonania) zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, dla każdej części, według następujących kryteriów: a) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiąca wagę maksymalnie 60% (maksymalnie 60 punktów), b) termin wykonania zamówienia - stanowiący wagę maksymalnie 40% (maksymalnie 40 punktów). 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium cena brutto za przedmiot zamówienia, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: maksymalną ilość punktów (60) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru: ( cena brutto najtańszej oferty / cena brutto badanej oferty)x 60 pkt. = liczba punktów Wielkość punktowa, jaką poszczególni wykonawcy uzyskają z tytułu kryterium termin wykonania zamówienia, zostanie obliczona w następujący sposób: o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 0 pkt; o jeżeli wykonawca zaoferuje realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 5 tygodni od dnia podpisania umowy, otrzyma 40 pkt; 3. Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów za powyższe kryteria (maksymalnie 100 punktów). 4. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu, dla danej części. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. 6. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, iż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ceny i kryterium termin realizacji zamówienia, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najkorzystniejszą ceną ofertową. 7. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 25/2025 ,,Dostawa odczynników do laboratorium mikrobiologicznego dla Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu''
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawa analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
- Dostawa odczynników z podziałem na 7 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Biologii Astrocytów
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





