Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-08-09
Og³oszenie nr 584468-N-2019 z dnia 2019-08-09 r.
Gmina ¦wierklaniec: Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny
54000900000000, ul.
M³yñska
3
,
42-622
¦wierklaniec, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 844 853, , e-mail
lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, , faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej osobi¶cie, za pomoc± operatora pocztowego lub kurierem
Adres:
Gmina ¦wierklaniec z siedzib± w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3 I piêtro (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim
Numer referencyjny:
IZ.271.2.12.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych zwi±zanych z wymian± stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim. Budynek jest obiektem u¿yteczno¶ci publicznej, o¶wiatowym, dwukondygnacyjnym z poddaszem czê¶ciowo u¿ytkowym a czê¶ciowo nieu¿ytkowym, ca³kowicie podpiwniczony. Bry³a budynku rozcz³onowana w kszta³cie litery L. Budynek jest podzielony na dwie czê¶ci: Czê¶æ 1 - Szko³a podstawowa. Cze¶æ 2 - Gminny Zespó³ Obs³ugi Placówek O¶wiatowych. W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ: 1. Demonta¿ okien. 2. Demonta¿ i ponowny monta¿ parapetów zewnêtrznych tak, by po wprawieniu okien mo¿na je by³o odtworzyæ. 3. Dostawa i monta¿ stolarki okiennej PCV z nawiewnikami w kolorze bia³ym z wk³adami szybowymi o wspó³czynniku przenikania 0,9 W/m2K. 4. Monta¿ starych parapetów, ewentualne uzupe³nienia w razie uszkodzeñ podczas demonta¿u. 5. Otynkowanie i malowanie wnêk po monta¿u stolarki. 6. Wymiana 6 szt. parapetów wewnêtrznych typu lastryko na klatce schodowej. Uwaga : 1. Pomiary stolarki wraz z parapetami nale¿y wykonaæ przed realizacj± zamówienia na miejscu. 2. Zastosowaæ nawiewniki higrosterowalne z mo¿liwo¶ci± prze³±czenia na tryb ci¶nieniowy. Nawiewniki powinny zapewniæ w warunkach nominalnych przep³yw powietrza max. 30 m3/h. Monta¿ nawiewników w górnej ramie okiennej. UWAGA: - Tryb prowadzenia robót budowlanych objêtych niniejsz± umow± musi byæ dostosowany do organizacji i funkcjonowania placówki o¶wiatowej. Roboty budowlane bêd± prowadzone na czynnym obiekcie. - Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ roboty musz± byæ prowadzone przez Wykonawcê sukcesywnie oraz kompleksowo w ci±gu dnia w dwóch salach lekcyjnych udostêpnianych przez U¿ytkownika obiektu ze wzglêdu na specyfikê funkcjonowania placówki o¶wiatowej i po zakoñczeniu prac w udostêpnionych pomieszczeniach przywrócone do stanu u¿ytkowania tych pomieszczeñ w tym samym dniu. - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonywania robót w godzinach popo³udniowych oraz w dni wolne od pracy, po wcze¶niejszym uzgodnieniu z U¿ytkownikiem obiektu oraz z Zamawiaj±cym. - Wykonawca zobowi±zany jest do demonta¿u starej stolarki okiennej, wywozu zdemontowanych okien oraz ich utylizacjê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu kartê odpadów. Szczegó³owy zakres prac okre¶la za³±cznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja
II.5) G³ówny kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45111100-9 |
45410000-4 |
45442100-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-29
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zdolno¶æ zawodowa - Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, prawid³owo i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wykona³ min. 2 roboty budowlane polegaj±ce na wymianie lub monta¿u stolarki okiennej o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da.
Zdolno¶æ techniczna - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± zdoln± do wykonania zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ), która posiada prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - kierownik robót.
lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszonymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz.U.2016 poz. 1725 z pó¼n. zm.)
lub
spe³niaj±cymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z dnia 2019.06.26), tj. osob±/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ("¶wiadczenie us³ug transgranicznych").
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do z³o¿enia (aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Za³±cznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert
Szczegó³y dotycz±ce wadium opisano w Rozdziale XIX SIWZ
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja i rêkojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê o tre¶ci przedstawionej w za³±czniku nr 10 do SIWZ. 2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego mo¿e zostaæ zawarta wy³±cznie z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po up³ywie terminów okre¶lonych w art. 94 ustawy. 4. W przypadku wniesienia odwo³ania, a¿ do jego rozstrzygniêcia, Zamawiaj±cy wstrzyma podpisanie umowy. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed zawarciem umowy zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w umowie, SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±) przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 10 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie (³±cznie z podatkiem VAT). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie "RODO", informujê ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy ¦wierklaniec jest Wójt Gminy ¦wierklaniec reprezentuj±cy Gminê ¦wierklaniec z siedzib± w ¦wierklañcu, przy ul. M³yñskiej 3, 42-622 ¦wierklaniec, adres e-mail: kancelaria@ugswierklaniec.pl; tel. (32) 284 74 00; 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób: * na adres e-mail: iod@ugswierklaniec.pl; * pisemnie na adres: 42-622 ¦wierklaniec, ul. M³yñska 3; Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szko³y Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle ¦l±skim. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - realizacja obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze danych oraz na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych wraz z jej aktami wykonawczymi; 3. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: * osoby lub podmioty, którym mo¿e zostaæ udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, * organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, * podmioty przetwarzaj±ce, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych; 4. Podane przez Pani±/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej chyba ¿e przepisy prawa stanowi± inaczej; 5. Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane w okresie czasu niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane. Po spe³nieniu celu mog± byæ przetwarzane przez okres niezbêdny do dochodzenia praw lub roszczeñ oraz w celach archiwalnych, przez okres czasu wyznaczony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych art. 97 ust. 1, który mówi, ¿e Zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje umowê przez ca³y czas trwania umowy. Okres przetwarzania mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na szczegó³owe przepisy prawa; 6. Przys³uguje Pani/Panu prawo: * dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, * sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, * ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, ? w przypadku, gdy wykonanie prawa dostêpu do danych osobowych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ? wyst±pienie z prawem do ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7. Nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty/wziêcia udzia³u w postêpowaniu przetargowym; w zakresie numeru telefonu i adresu e-mail podanie danych jest dobrowolne w celu u³atwienia kontaktu; 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 1) Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 2) Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
- Zakup i wdro¿enie urz±dzenia ta¶mowego do wykonywania kopii danych wraz z zestawem ta¶m i us³ug± wsparcia technicznego
- Us³uga ubezpieczenia Gminy ¦wierklaniec oraz jednostek organizacyjnych
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w ¦wierklañcu
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa pow³ok malarskich konstrukcji stalowej zadaszenia Stadionu Miejskiego w Bia³ymstoku
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajduj±cego siê na terenie Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Remont sanitariatów w budynkach G³ównego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
- Budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
- Remont pomieszczeñ biurowych w budynku Prokuratur Poznañskich przy ul. Solnej 10
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.