eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierklaniecZakup i wdrożenie urządzenia taśmowego do wykonywania kopii danych wraz z zestawem taśm i usługą wsparcia technicznego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i wdrożenie urządzenia taśmowego do wykonywania kopii danych wraz z zestawem taśm i usługą wsparcia technicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklaniec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie urządzenia taśmowego do wykonywania kopii danych wraz z zestawem taśm i usługą wsparcia technicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53ee858-5935-4978-afeb-63bb9c4428dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068002/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń informatycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Świerklaniec

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,204794,72505ca4feb5c53be8974e6e773109e1.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, to znaczy:
• pocztą elektroniczną na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl, oraz
kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformę przetargową: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć
ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D
lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa biblioteki taśmowej – 1 sztuka,
1.2. Dostawa taśm magnetycznych LTO-7 – 40 sztuk,
1.3. Dostawa taśm magnetycznych czyszczących – 2 sztuki,
1.4. Dostawa Tape serwera do obsługi komunikacji z biblioteką – 1 sztuka,
1.5. Usługa wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej.
2. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady – zgodnie z OPZ i kryteriami oceny ofert.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do specyfikacji:
• opis przedmiotu zamówienia - załącznik numer 1,
• projekt umowy - załącznik numer 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233161-7 - Urządzenia kasetowe

30234700-5 - Taśmy magnetyczne

48820000-2 - Serwery

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja producenta na urządzenie z zadania 1

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa: wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać posiadanie doświadczenia we wdrażaniu urządzeń taśmowych (biblioteka taśmowa lub urządzenie taśmowe), tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej dwie dostawy biblioteki taśmowej lub urządzenia taśmowego wraz z wdrożeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach i w przypadkach:
1. w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub znacznie utrudniających dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, wskazanego w §2 ust. 1 Umowy, za których wystąpienie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności czasowa niedostępność danego asortymentu na rynku, dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wskazanego w §2 ust. 1 Umowy, a w powyższych przypadkach nowy termin wykonania przedmiotu umowy ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą, uwzględniając wpływ powyższych okoliczności na możliwy termin realizacji przedmiotu umowy;
2. w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki dopuszcza się zmiany niniejszej Umowy, które mogą obejmować wszelkie postanowienia Umowy, na które wpływ ma wystąpienie Siły wyższej, w tym sposób realizacji zobowiązań przez Wykonawcę, w tym termin realizacji przedmiotu umowy, zakres, rodzaj i wolumen realizowanych przez Wykonawcę świadczeń, w tym postanowienia OPZ;
3. w przypadku powstania konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmian umowy, o której mowa w §1 ust. 4 Umowy lub aktów prawnych lub dokumentów dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w §1 ust. 4 Umowy, dopuszcza się zmiany Umowy, które mogą obejmować wszelkie postanowienia Umowy, na które wpływ ma dokonanie powyższych zmian, w tym sposób realizacji zobowiązań przez Wykonawcę, w tym termin realizacji przedmiotu umowy, zakres, rodzaj i wolumen realizowanych przez Wykonawcę świadczeń, w tym postanowienia OPZ;
4. w przypadku udokumentowanego wycofania z rynku oferowanego przedmiotu umowy wskazanego w ofercie Wykonawcy, które nastąpiło po złożeniu oferty przez Wykonawcę i z przyczyn od niego niezależnych, a także w przypadku wystąpienia stanu czasowej (trwającej ponad 7 dni) lub trwałej niedostępności asortymentu na rynku, który to stan zaistniał po złożeniu oferty przez Wykonawcę i z przyczyn od niego niezależnych, Strony dopuszczają zmianę Umowy poprzez zmianę danego przedmiotu umowy na inny pod warunkiem, że:
a) nowy produkt posiada funkcjonalność i parametry nie gorsze od tych, które mają być zmienione, jak również spełniają wszelkie wymogi SWZ, w tym OPZ;
b) wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu (może ulec obniżeniu)
W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, o ile powyższa okoliczność wpływa na termin realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,204794,72505ca4feb5c53be8974e6e773109e1.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.