Ogłoszenie z dnia 2005-11-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa 2 szt. średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych na podwoziu z napędem 4x2, ze sprzętem do ograniczania stref skażeń chemiczno-ekologicznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, do kontaktów: Józef Czech, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, e-mail: mtwroc@kwpsp.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 szt. średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych na podwoziu z napędem 4x2, ze sprzętem do ograniczania stref skażeń chemiczno-ekologicznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: pojazdy muszą spełniać -wymagania ogólne dla samochodów ratowniczo - gaśniczych KG PSP CNBOP z czerwca 2002 r. - wymagania szczegółowe dla samochodów ratowniczo - gaśniczych KG PSP CNBOP z czerwca 2002 r oraz warunki techniczne niezbędne do prowadzenia do działań ratowniczo - gaśniczych przystosowane do przewozu 6 ratowników strażaków oraz posiadające zabudowę do przewozu niezbędnego sprzętu ratowniczego i specjalnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa 2 szt. średnich samochodów ratowniczo - gaśniczych na podwoziu z napędem 4x2, ze sprzętem do ograniczania stref skażeń chemiczno-ekologicznych. o wartości 1100000 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 30000 zł, poręczenie lub gwarancja. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: finansowane z budżetu Gminy Wrocław oraz dotacji celowych terenowych funduszy ochrony środowiska. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - koncesja, zezwolenie lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktulna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sprządzania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawnionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, podwozie pojazdu powinno posiadać świadectwo homologacji wydane przez Ministra Infrastruktury lub posiadanie certyfikatu jednostki certyfikującej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 70 pkt warunki techniczno - użytkowe- 15 pkt. gwarancja, rękojmia- 10 pkt. serwis- 5 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MTT-237/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie zamawiającegi lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.12.2005, godzina 12:30, w siedzibie zamawaijącego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla jednostki OSP w Gryfowie Śląskim
- "Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kicznia"
- Dostawa 1 szt. specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP w Bądkowie Kościelnym
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.