Ogłoszenie z dnia 2025-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00414531/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa cysterny do wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup cysterny do przewozu wody pitnej” finansowanego ze środków z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825673012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c310b88b-c004-4075-bd1b-9633ed81c91f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cysterny do wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup cysterny do przewozu wody pitnej” finansowanego ze środków z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c310b88b-c004-4075-bd1b-9633ed81c91f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037157/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa cysterny do wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup cysterny do przewozu wody pitnej” finansowanego ze środków z Programu Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności na lata 2025 – 2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.40.2025.AMI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cysterny do wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup cysterny do przewozu wody pitnej” finansowanego ze środków z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin działając na podstawie art. 255 ust. 3 ustawypzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:
1) Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Aquahold Prosta Spółka Akcyjna,
ul. Studzienki 24, 32-085 Modlnica, NIP 5130297308 REGON 529715241 na kwotę brutto: 209 100,00 zł. Wykonawca zaoferował 60 miesięczny okres gwarancji (kryterium oceny ofert),
2) Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: PRO-WAM Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 278,
75-671 Koszalin, NIP 669 23 16 649, REGON: 331 309 400 na kwotę brutto: 159 777,00 zł. Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji (kryterium oceny ofert).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Zakup sprzętu wodno-kanalizacyjnego w celu zapewnienia dostępu do wody pitnej i usuwania ścieków w sytuacjach kryzysowych."
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody i cysterny do wody pitnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa cystern, paczkowarki oraz ciągnika rolniczego do rozwożenia cystern w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup pojazdów w ramach zadania p.n.: Budowa bazy sprzętowo-magazynowej Gminy Łącko, niezbędnej do realizacji zadań OLiOC w przypadku sytuacji kryzysowych, katastrof w czasie pokoju i w czasie wojny"
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.