eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaBudowa si³owni plenerowych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-08-02



Og³oszenie nr 581582-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Gmina Warka: Budowa si³owni plenerowych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, ul. Plac St. Czarnieckiego  1 , 05-660  Warka, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 048 665 12 00, e-mail uzp@warka.org.pl, faks 048 665 12 25.
Adres strony internetowej (URL): www.warka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.warka.pl/zp


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - osobi¶cie lub za po¶rednictwem poczty
Adres:
Urz±d Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka - Biuro Obs³ugi Interesanta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa si³owni plenerowych
Numer referencyjny: IR.271.3.11.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Budowa si³owni plenerowych, w tym: dostawa i monta¿ urz±dzeñ si³owni plenerowej (wraz z wykonaniem niezbêdnych prac budowlanych zwi±zanych z monta¿em urz±dzeñ tj. odpowiednim wyprofilowaniem, wyrównaniem terenu pod montowane urz±dzenia si³owni plenerowej) oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie urz±dzeñ - trawnika lub nawierzchni pisakowej. Wszystkie urz±dzenia powinny byæ wyposa¿one w tablicê informacyjn±, odporn± na warunki atmosferyczne, z czyteln± informacj± o funkcji urz±dzenia i sposobie æwiczeñ (instrukcja obrazkowa i literowa montowana po jednej lub obu stronach pylonu w zale¿no¶ci od dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza siê stosowania naklejek. Wszystkie place winny zostaæ wyposa¿one w tablice zawieraj±ce regulamin u¿ytkowania.

II.5) G³ówny kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8
37440000-4
37535200-9
45342000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-10-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: dla CZʦCI 1 5.1.1.A W zakresie robót budowlanych: Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie si³owni plenerowych (zewnêtrznych) o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach jednej umowy. dla CZʦCI 2 5.1.1.B W zakresie robót budowlanych: Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie si³owni plenerowych (zewnêtrznych) o warto¶ci co najmniej 40 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach jednej umowy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci powy¿szego dokumentu w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie ze wskazanych baz badanych wymagany dokument.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 5.1 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej 1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: dla CZʦCI 1 5.1.1.A W zakresie robót budowlanych: Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie si³owni plenerowych (zewnêtrznych) o warto¶ci co najmniej 150 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach jednej umowy. dla CZʦCI 2 5.1.1.B W zakresie robót budowlanych: Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie si³owni plenerowych (zewnêtrznych) o warto¶ci co najmniej 40 000,00 z³ brutto ka¿da w ramach jednej umowy. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ winien udokumentowaæ wykonanie minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z ww. warunkami dla czê¶ci o najwy¿szej wymaganej warto¶ci wykonanych robót. Wykonawca, który polega za zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy pzp, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Upowa¿nienie potwierdzaj±ce uprawnienie osób podpisuj±cych ofertê (pe³nomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru - Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku sk³adania oferty przez konsorcjum, niezbêdne bêdzie z³o¿enie pe³nomocnictwa w oryginale lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 4) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wg Za³±cznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania. 5) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e urz±dzenia równowa¿ne pracuj± na innych obiektach przez okres nie krótszy ni¿ 2 lata potwierdzone przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em (np.: referencje, protoko³y odbioru koñcowego itp.) - w przypadku zastosowania urz±dzeñ równowa¿nych w z³o¿onej ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcê w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ nr 1 lub/i czê¶æ nr 2 zamówienia. 1. Na podstawie art. 45 ust. 2, 4 i 5a ustawy Pzp. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest obowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³. dla ofert na czê¶æ nr 1 oraz 1 000,00 z³ dla ofert na czê¶æ nr 2. 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania z ofert±, zgodnie z postanowieniami okre¶lonymi w punkcie 9 niniejszej SIWZ i mo¿e byæ wniesione, zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Pzp.: w pieni±dzu, porêczeniach bankowych, gwarancjach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. wadium w wy¿ej okre¶lonych wysoko¶ciach powinno byæ wniesione w okresie przed up³ywem terminu sk³adania ofert (najpó¼niej w ostatnim dniu sk³adania ofert i przed wyznaczon± godzin± sk³adania ofert). Wadium bêdzie uznane za wniesione, je¿eli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godzin±) bêdzie siê znajdowaæ: - w pieni±dzu - na koncie Zamawiaj±cego - w innej formie ni¿ pieni±dz (dopuszczonej przez Zamawiaj±cego) - znajdzie siê w miejscu wskazanym w punkcie 4. 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp., nale¿y wp³aciæ przelewem na konto: Bank ¦l±ski S.A. Odzia³ w Warce nr 20 1050 1777 1000 0022 0391 1736 z dopiskiem "Wadium w przetargu nieograniczonym na: "Budowê si³owni plenerowych oraz placów zabaw" - czê¶æ 1, czê¶æ 2* (*- wpisaæ odpowiedni nr czê¶ci której dotyczy) 4. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz - w kasie Urzêdu Miejskiego w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1. Wadium takie powinno gwarantowaæ wyp³atê nale¿no¶ci w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego. Powy¿sze zapisy musz± byæ zawarte w tre¶ci stosownego dokumentu. 5. Zamawiaj±cy niezw³ocznie dokona zwrotu wadium je¿eli zajdzie okoliczno¶æ, o której mowa w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. oraz zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami je¿eli zajdzie okoliczno¶æ, o której mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 9. W przypadku wnoszenia wadium przez konsorcjum powy¿sze zapisy dotycz± lidera konsorcjum. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach: 1. W zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy: 1.1 Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 1.2 - 1.12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 1.2 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 1.3 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 1.4 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2 lub 3, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 1.5 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych pracê do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych pracê, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 1.6 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia Pracownikom ¶wiadcz±cym pracê. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 1.7 W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 1.8 W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1.1 pkt 2 lub pkt 3, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych pracê, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1.9 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 3, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ np. 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 1.8 pkt 2. 1.10 W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 1.7, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 1.11 W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1.7. W takim przypadku przepisy ust. 1.8 - 1.10 oraz 1.12 stosuje siê odpowiednio. 1.12 Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy Strony maj± prawo do przed³u¿enia Terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 2.1 Je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczno¶ci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót, 2.2 Gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 2.3 Gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 2.4 Gdy mo¿liwo¶æ prowadzenia prac zostanie wstrzymana ze wzglêdu na dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci budowlanych lub wojewódzkiego konserwatora zabytków, co mo¿e mieæ miejsce w przypadku: 2.4.1 Przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.; 2.4.2 Odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej; 2.4.3 Konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 2.4.4 Konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nieartyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy; 2.5 Je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 2.6 Gdy nast±pi konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urz±dzeñ. Termin wykonania mo¿e byæ przesuniêty o tyle dni, o ile konieczne by³o wstrzymanie robót ze wzglêdu na wprowadzanie zmian w dokumentacji projektowej; 2.7 Gdy wyst±pi± klêski ¿ywio³owe np. po¿ar, powód¼, tr±ba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót lub w miejscu prowadzenia dzia³alno¶ci przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e jest to dzia³alno¶æ maj±ca wp³yw na wykonanie umowy. Termin wykonania mo¿e byæ przesuniêty o tyle dni, o ile trwa³a klêska ¿ywio³owa lub usuwanie jej skutków wp³ywaj±ce na mo¿liwo¶æ prowadzenia prac przez Wykonawcê; 2.8 W przypadku odmiennych od przyjêtej w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów wymagaj±cych wstrzymania robót. Termin wykonania mo¿e byæ przesuniêty o tyle dni, o ile konieczne by³o wstrzymanie robót ze wzglêdu na zbadanie, zabezpieczenie b±d¼ usuniêcie urz±dzeñ, instalacji lub obiektów albo te¿ zmianê sposobu wykonania umowy z uwagi na wyst±pienie takich urz±dzeñ, instalacji lub obiektów; 2.9 Dzia³aniem osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron 2.10 W przypadku braku mo¿liwo¶ci dochowania terminów ze wzglêdu na procesy technologiczne. Powy¿sze nale¿y odnotowaæ w dzienniku budowy b±d¼ w protokole konieczno¶ci 2.11 Termin wykonania mo¿e byæ przesuniêty o tyle dni, o ile konieczne by³o wstrzymanie robót ze wzglêdu na okoliczno¶ci wymienione w ustêpie 2 oraz w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w ustêpach nastêpnych. 3. Zmiana sposobu wykonania umowy jest mo¿liwa w nastêpuj±cych przypadkach: 3.1 Konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 3.2 Konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 PrBud, 3.3 Wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 3.4 Wyst±pienia warunków Terenu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 3.5 Konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, 3.6 Wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 3.7 Dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, 3.8 Wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zmiana sposobu p³atno¶ci: 4.1 Zmiana harmonogramu p³atno¶ci w celu dostosowania go do zmienionego harmonogramu wykonania prac; 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego, - uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Budowa si³owni plenerowych OSA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: budowa si³owni plenerowych, w tym: dostawa i monta¿ urz±dzeñ si³owni plenerowej (wraz z wykonaniem niezbêdnych prac budowlanych zwi±zanych z monta¿em urz±dzeñ tj. odpowiednim wyprofilowaniem, wyrównaniem terenu pod montowane urz±dzenia si³owni plenerowej) oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie urz±dzeñ - trawnika lub nawierzchni pisakowej. Wszystkie urz±dzenia powinny byæ wyposa¿one w tablicê informacyjn±, odporn± na warunki atmosferyczne, z czyteln± informacj± o funkcji urz±dzenia i sposobie æwiczeñ (instrukcja obrazkowa i literowa montowana po jednej lub obu stronach pylonu w zale¿no¶ci od dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza siê stosowania naklejek. Wszystkie place winny zostaæ wyposa¿one w tablice zawieraj±ce regulamin u¿ytkowania. Zadania Nr I ÷ V realizowane w ramach Programu rozwoju ma³ej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywno¶ci ( OSA). Edycja 2019: Dla ka¿dego zadania tablica z informacj± o dofinansowaniu ze ¶rodków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) zgodna co do rozmiarów i tre¶ci z wymogami programu dostêpnymi na stronie internetowej www.msit.gov.pl w zak³adce "Infrastruktura > dokumenty do pobrania > za³±czniki do umów o dofinansowanie". Zadanie I - Budowa otwartej strefy aktywno¶ci si³owni plenerowej ze stref± relaksu we wsi Konary, gm. Warka, dz. o nr ew. 200/1, pow. 448m2- wariant podstawowy Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych. W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Narty biegówki + wio¶larz -1 kompl.. 2. Orbitrek + je¼dziec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Stolik do gier- szachy (metalowy) - 1 szt. 5. Stolik do gier - chiñczyk (metalowy)- 1 szt. 6. Tablicê z regulaminem - 1 szt. 7. Tablica z informacj± o dofinansowaniu- 1szt. 8. Elementy ma³ej architektury: - ³awka - 4 szt. - kosz na ¶mieci -1 szt. - stojak na rowery - 1 kpl. (co najmniej 3 stanowiska) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Zadanie II - Budowa otwartej strefy aktywno¶ci si³owni plenerowej ze stref± relaksu we wsi G±ski, gm. Warka, dz. o nr ew. 72/3, pow. 295 m2 - wariant podstawowy Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych. W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Narty biegówki + wio¶larz -1 kompl.. 2. Orbitrek + je¼dziec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Stolik do gier- szachy (metalowy)- 1 szt. 5. Stolik do gier - chiñczyk (metalowy)- 1 szt. 6. Tablicê z regulaminem - 1 szt. 7. Tablica z informacj± o dofinansowaniu - 1szt. 8. Elementy ma³ej architektury: - ³awka - 4 szt. - kosz na ¶mieci -1 szt. - stojak na rowery - 1 kpl. (co najmniej 3 stanowiska) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Zadanie III - Budowa otwartej strefy aktywno¶ci si³owni plenerowej ze stref± relaksu we wsi Pilica, gm. Warka, dz. o nr ew. 313, pow. 437 m2 - wariant podstawowy Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: Zakres prac: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Narty biegówki + wio¶larz -1 kompl.. 2. Orbitrek + je¼dziec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Stolik do gier- szachy (metalowy)- 1 szt. 5. Stolik do gier - chiñczyk (metalowy)- 1 szt. 6. Tablicê z regulaminem- 1 szt. 7. Tablica z informacj± o dofinansowaniu- 1szt. 8. Elementy ma³ej architektury: - ³awka -4 szt. - kosz na ¶mieci -1 szt. - stojak na rowery - 1 kpl. (co najmniej 3 stanowiska) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Zadanie IV - Budowa otwartej strefy aktywno¶ci s³owni plenerowej ze stref± relaksu w Warce, ul. Batalionów Ch³opskich, dz. o nr ew. 40, pow. 380 m2 - wariant podstawowy Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * demonta¿ starego ogrodzenia * wykonanie nowego ogrodzenia z trzech stron dzia³ki * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw±, powierzchnia trawiasta 306 m2 Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych i ogrodzeniem W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Narty biegówki + wio¶larz -1 kompl.. 2. Orbitrek + je¼dziec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Stolik do gier- szachy- (betonowy)-1 szt. 5. Stolik do gier - chiñczyk- (betonowy)- 1 szt. 6. Tablicê z regulaminem- 1 szt. 7. Tablica z informacj± o dofinansowaniu- 1szt. 8. Elementy ma³ej architektury: - ³awka -4 szt. - kosz na ¶mieci -1 szt. - stojak na rowery - 1 kpl. (co najmniej 6 stanowisk) Dla zadania IV nale¿y wykonaæ ogrodzenie panelowe na s³upkach stalowych z podmurówk± o ³±cznej d³ugo¶ci ok. L= 55m i wysoko¶ci H= 1,50m (panel o wysoko¶ci 120 cm, podmurówka systemowa o wysoko¶ci 30 cm). Ogrodzenie wykonaæ na trzech bokach dzia³ki. Od frontu tj. wzd³u¿ ulicy teren dzia³ki pozostaje otwarty. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Zadanie V - Budowa otwartej strefy aktywno¶ci s³owni plenerowej ze stref± relaksu na "Winiarach" przy ul. Skrzetuskiego w Warce, dz. o nr ew. 2337, pow. 500 m2 - wariant rozszerzony Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych, karczowanie pni i usuniecie karp i korzeni krzewów * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * wykonanie ogrodzenia * wykonanie nasadzeñ 7 szt. drzew z gatunku klon pospolity o nominalnej wysoko¶ci 180 cm zgodnie z decyzj± Starosty Grójeckiego znak RS.613.21.2019.MK z dnia 10.04.2019 * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie terenu i obsianie traw±; powierzchnia trawiasta 390 m2, nawierzchnia z piasku 110 m2. Piasek musi posiadaæ atest PZH. Ca³a powierzchnia terenu (500m2) pokryta jest karpami po usuniêciu drzew i krzewów. Koniecznie jest karczowanie i plantowanie ca³ej powierzchni oraz wywiezienie i utylizacja karp. Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych i placem zabaw W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni i placu zabaw wchodz±: 1. Wahad³o + steper -1 kompl.. 2. Wyci±g górny -1 szt. 3. Wyciskanie siedz±c -1 szt. 4. Wio¶larz- 1 szt. 5. Twister- 1 szt. 6. Orbitrek- szt. 7. Stolik do gier - szachy ( metalowy)- 1 szt. 8. Stolik do gier - chiñczyk ( metalowy)- 1 szt. 9. Tablicê z regulaminem -1szt. 10. Tablica z informacj± o dofinansowaniu- 1 szt. 11. W sk³ad urz±dzeñ placu zabaw wchodz±: - linarium sto¿ek - drabinka wielofunkcyjna - zestaw orbis 7. Elementy ma³ej architektury: - ³awka -4 szt. - kosz na ¶mieci -1 szt. - stojak na rowery - 1 kpl. ( co najmniej 6 stanowisk) Dla zadania V nale¿y wykonaæ ogrodzenie panelowe na s³upkach stalowych o ³±cznej d³ugo¶ci ok. 96 m i wysoko¶ci 1,50 m oraz furtkê z dwoma s³upkami. (panel zgrzewany o wysoko¶ci 120 cm bez elementów ostro zakoñczonych od góry, podmurówka systemowa o wysoko¶ci 30 cm). Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Wymagania materia³owo- techniczne: Wszystkie montowane elementy, które stanowi± przedmiot zapytania musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 1. Materia³y, substancje, ¶ruby i inne po³±czenia oraz elementy zabezpieczaj±ce wykorzystane przy produkcji i monta¿u urz±dzeñ maja posiadaæ wymagane atesty i dopuszczenia. 2. Urz±dzenia modu³owe do æwiczeñ, przeznaczone powinny byæ do instalacji i u¿ytkowania na dworze. 3. Urz±dzenia si³owni zewnêtrznej powinny byæ tak wykonane, aby pozwala³y konfiguracjê dwóch urz±dzeñ po obu stronach jednego s³upa no¶nego (pylon). 4. Elementy stalowe maj± byæ malowane proszkowo, farbami przeznaczonymi do u¿ytku zewnêtrznego, zapewniaj±cymi odporno¶æ na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. 5. Elementy nale¿y mocowaæ na betonowym fundamencie. Fundamenty betonowe lub ¿elbetowe (zgodnie z technologi± wskazana przez producenta). 6. Podesty powinny byæ wykonane ze stali, ocynkowane w celu zabezpieczenia przed korozj±. Nakrêtki ko³pakowe zabezpieczaj±ce przed odkrêceniem. 7. Urz±dzenia powinny byæ wyposa¿one w instrukcjê korzystania z urz±dzenia. 8. Wszystkie elementy musz± spe³niaæ wymogi bezpieczeñstwa i ergonomii oraz wymagania okre¶lone w przepisach BHP oraz pozosta³ych przepisach prawa. 9. Wszystkie urz±dzenia winny posiadaæ ograniczniki, które uniemo¿liwiaj± nadmierne wychylenie elementów wahaj±cych siê powy¿ej 50 stopni, co ma na celu zapobiegaæ niebezpiecznym uderzeniom. 10. Elementy swobodnie opadaj±ce w prasach w celu zredukowania si³y uderzenia elementów winny mieæ zastosowane amortyzatory. 11. Ka¿de urz±dzenie musi byæ wyposa¿one w instrukcjê korzystania z urz±dzenia, kartê techniczn± i konserwacji oraz tabliczkê znamionow±. 12. Po zakoñczonych pracach Wykonawca winien uporz±dkowaæ teren i zutylizowaæ wszelkie wytworzone odpady. Wymagania dotycz±ce urz±dzeñ si³owni plenerowej: Pylon - nogi i g³ówna konstrukcja no¶na powinna byæ wykonana z dwóch stalowych rur o przekroju min. F89 mm, grubo¶æ 3,6 mm. Miêdzy nogami zamontowane powinny byæ blachy o grubo¶ci min. 2 mm, na której zamontowana jest instrukcja obs³ugi urz±dzenia i dane producenta. Urz±dzenia - konstrukcja no¶na wykonana powinna byæ z rur stalowych min. F89 mm i grubo¶ci 3,6 mm. Uchwyty i pozosta³e elementy rurowe wykonane powinny byæ z rur stalowych F40 mm i grubo¶ci min. 2,0 mm. Rury zakoñczone gumowymi zatyczkami. Siedziska i peda³y i oparcia nóg powinny byæ wykonane ze stali kwasoodpornej (nierdzewnej) o grubo¶ci min. 2,0 mm. Gumowe czê¶ci amortyzuj±ce (odbojniki ) przykrêcane za pomoc± ¶ruby z gwintem metrycznym do ramy urz±dzenia. W przegubach ³o¿yska kulkowe, bezobs³ugowe, metryczne. W urz±dzeniach, w których nastêpuje uderzenie elementu w odbojnik na skutek wagi æwicz±cego, nale¿y zastosowaæ sprê¿yny gazowe zwalniaj±ce (amortyzatory). Ca³o¶æ konstrukcji ocynkowana i malowana proszkowo (za wyj±tkiem siedzisk, peda³ów i oparæ nóg) na kolor ¿ó³ty- jasny i szary - kombinacja kolorów. Urz±dzenia powinny byæ wykonane w oparciu o normy PN - EN 16630:2015 oraz PN - EN 957-1:2006 i potwierdzone aktualnym ¶wiadectwem zgodno¶ci lub certyfikatem wydanym przez akredytowan± instytucjê. Dopuszczalna, max. waga æwicz±cego co najmniej 120kg. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiad³ certyfikat na normê PN-EN 1090. I. MONTA¯ (strefy bezpieczeñstwa): Podczas monta¿u urz±dzeñ si³owni napowietrznej nale¿y zachowaæ odpowiednie strefy bezpieczeñstwa wokó³ urz±dzeñ. W strefie bezpieczeñstwa nie mo¿e znajdowaæ siê ¿aden element, zgodnie z zasadami zawartymi w PN-EN 1176-7:2009. * Dla urz±dzeñ o wysoko¶ci > 150 cm strefa bezpieczeñstwa = 0,5 m + 0,6 x wysoko¶æ urz±dzenia. * Dla urz±dzeñ montowanych do pylona minimalna strefa bezpieczeñstwa wynosi 180 cm wokó³ urz±dzenia. * Odleg³o¶ci pomiêdzy elementami ruchomymi urz±dzeñ a sta³ymi powinny byæ wiêksze ni¿ 23 cm, co zabezpiecza przed zakleszczeniem czê¶ci cia³a. II. Wykonanie prac obejmuje: * Transport urz±dzeñ na miejsce wskazane do ich monta¿u w³asnym transportem, na w³asny koszt i ryzyko Wykonawcy. * Zabezpieczenie przedmiotu zapytania na czas przewozu, ponosz±c ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za jego dostawê * Wykonanie fundamentów * Przymocowanie urz±dzeñ sprawno¶ciowych do fundamentu i pylona * Wypoziomowanie i sprawdzenie ich stabilno¶ci * Plantowanie i obsianie traw± terenu * Oznakowanie instrukcj± u¿ytkowania na pylonie * Monta¿ tablicy z regulaminem i informacj± o dofinansowaniu * Uprz±tniêcie terenu po wykonanych pracach * Naprawienie ewentualnych uszkodzeñ obiektów lub instalacji III. Wymagania ogólne 1. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego okazaæ na wbudowane i zastosowane materia³y: certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci lub certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobatê techniczn±, atesty, a po wykonaniu umowy przekazaæ je Zamawiaj±cemu w 2 egzemplarzach. 2. Wykonawca zobowi±zuje siê do dochowania najwy¿szej staranno¶ci i dba³o¶ci o interesy Zamawiaj±cego przy wykonaniu przedmiotu zapytania. 3. Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ obs³ugê geodezyjn± niezbêdn± do realizacji zadania w³±cznie z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz± na w³asny koszt. Przekazanie zatwierdzonej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiaj±cemu w co najmniej 4 egzemplarzach w terminie do 60 dni od daty odbioru koñcowego- dla ka¿dej lokalizacji oddzielnie. Przed odbiorem koñcowym ³±cznie z pozosta³ymi dokumentami odbiorowymi Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu 1 egzemplarz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej podpisany przez geodetê uprawnionego- dla ka¿dej lokalizacji oddzielnie. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na wykonane roboty i urz±dzenia, na okres co najmniej 48 miesiêcy. Zamawiaj±cy ustala rycza³towy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê oferty. Cena okre¶lona w ofercie musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia. Przed przyst±pieniem do realizacji zadañ wymagane jest, aby wybrany w przetargu wykonawca przedstawi³ urz±dzenia do akceptacji Zamawiaj±cemu. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonaæ z materia³ów w³asnych, fabrycznie nowych. Nazw materia³ów, urz±dzeñ lub producentów, które mog± pojawiaæ siê w dokumentacji projektowej nie nale¿y traktowaæ jako narzuconych b±d¼ sugerowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innego równowa¿nego (spe³niajacego wymagania) materia³u lub urz±dzenia. Zaleca siê wykonanie wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej w celu uzyskania informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty ewentualnego dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wymagania dotycz±ce urz±dzeñ placu zabaw oraz ma³ej architektury: "Linarium sto¿ek" - urz±dzenie powinno byæ posadowione 120cm poni¿ej poziomu gruntu, - s³up no¶ny z rury stalowej okr±g³ej 159 mm, - obrêcz z rury stalowej okr±g³ej 42,4 mm, - liny polipropylenowe 16-18 mm z rdzeniem stalowym, - materia³y odporne na wandalizm i UV, - wszystkie ³±czniki i okucia lin odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, - elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie oraz lakierowanie Proszkowe. "Drabinka wielofunkcyjna" - s³upy no¶ne o przekroju kwadratowym 9 X 9 cm z drewna klejonego, osadzone 10 cm nad powierzchni± gruntu za pomoc± stalowych kotew mocowanych do betonowych bloczków, - górne powierzchnie czo³owe zabezpieczone plastikowymi kapturkami, - elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i lakierowanie proszkowe, - liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym, - ¶cianka wspinaczkowa z polietylenu HDPE. "Zestaw Orbis" - posadowienie zestawu 60 cm poni¿ej poziomu terenu na metalowych kotwach, fundamentowanie zgodnie z instrukcj± monta¿u, - s³upy no¶ne o przekroju okr±g³ym ¶rednicy 12 cm z drewna klejonego warstwowo, osadzone 10 cm nad powierzchni± gruntu za pomoc± stalowych kotew, - podesty drewniane, - dachy, zabezpieczenia, panele trójwarstwowe z polietylenu wysoko¶ciowego 9 (HDPE) z nafrezowanymi aplikacjami, - ¶lizg zje¿d¿alni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, - liny polipropylenowe 16-18 mm z rdzeniem stalowym odporne na wandalizm i UV, - wszystkie ³±czniki i okucia lin odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, - elementy drewniane olejowane lub pokryte barwn± lazur±, - elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Stolik do gier szachy/chiñczyk metalowy: Dane techniczne: - cztery siedziska, - wymiary: 1758 X 1758 X 769, - konstrukcja no¶na wykonana z rur stalowych o przekroju 88,9 mm i grubo¶ci ¶cianki 3,2 mm, - blat i siedziska wykonane z blachy stalowej 3,0 mm, - max waga: 130 kg, - wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ¶ciernej a nastêpnie malowane proszkowo podk³adem cynkowym oraz farb± proszkow± poliestrow± odporn± na warunki atmosferyczne i promienie UV. Stolik do gier szachy/chiñczyk betonowy: Dane techniczne: - cztery siedziska - taborety betonowe, - siedziska wykonane z elementów drewnianych, - wymiary: 2150 x 2150, w tym blat stolika 850 x 850, - wysoko¶æ: 0,76 m stolik, 0,45 m taboret, - g³êboko¶æ wykopania: 0,23 m. £awka parkowa: - d³ugo¶æ - 194 cm, - wysoko¶æ ca³kowita- 76 cm, - szeroko¶æ- 55 cm, - wysoko¶æ siedziska- 42 cm, - szeroko¶æ siedziska- 40 cm, - d³ugo¶æ siedziska- 170 cm, Stela¿ z rury giêtej fi 60 mm ocynkowanej, malowanej proszkowo. Siedzisko i oparcie z desek drewnianych impregnowanych. Kolor do wyboru Zamawiaj±cego. Monta¿ - na sta³e za pomoc± ¶rub przechodz±cych przez stopy ³awki. Kosz na ¶mieci: - wysoko¶æ ca³kowita- 110 cm, - pojemno¶æ - 30 L, - wysoko¶æ pojemnika- 48 cm, - ¶rednia wk³adu- 28 cm, - popielnica we k³adzie. Stojak na rowery: - na co najmniej na trzy stanowiska lub sze¶æ stanowisk, - monta¿ - na sta³e do pod³o¿a za pomoc± ¶rub przechodz±cych przez stopy stojaka. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci wchodz±ce w zakres robót budowlanych objêtych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace zwi±zane z wyrównaniem terenu i przygotowaniem nawierzchni; b) prace fundamentowe pod urz±dzenia; 2) prace ogólnobudowlane, w tym: a) roboty rozbiórkowe(ogrodzenie), b) prace monta¿owe (monta¿ elementów si³owni plenerowych, placów zabaw i ogrodzeñ). ? Okres zatrudnienia osób wykonuj±cych w/w czynno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres wykonywania tych prac wynikaj±cy z przed³o¿onego przez Wykonawcê harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikaj±cych z harmonogramu, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostosowania postanowieñ umów o pracê do tych zmienionych warunków. ? Wykonawca zobowi±zany jest przed rozpoczêciem wykonywania robót budowlanych przekazaæ inspektorowi nadzoru inwestorskiego listê pracowników zaanga¿owanych w realizacjê Przedmiotu Umowy i dokonywaæ sta³ej jej aktualizacji, a tak¿e zapewniæ identyfikacjê swoich pracowników. Niedope³nienie powy¿szego obowi±zku mo¿e skutkowaæ wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowi±zku - naliczeniem kar umownych lub odst±pieniem od Umowy z winy Wykonawcy. ? W zwi±zku z na³o¿eniem na Wykonawcê obowi±zku zatrudnienia pracowników wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone powy¿ej na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli spe³nienia przez Wykonawcê powy¿szego obowi±zku na ka¿dym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie siê do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie powy¿szego obowi±zku, w szczególno¶ci przedstawienie po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em: a) kopii umów o pracê z zaczernionymi danymi osobowymi z wyj±tkiem imienia i nazwiska; b) kopii zg³oszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie siê do Wykonawcy o z³o¿enie w wyznaczonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onych o¶wiadczeñ lub dokumentów lub ich uzupe³nienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez w³asne s³u¿by lub Pañstwow± Inspekcjê Pracy. ? Obowi±zki opisane powy¿ej, jak równie¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia Zamawiaj±cego dotycz± równie¿ Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowi±zany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawc± lub Dalszym podwykonawc± obowi±zek zatrudnienia przez Podwykonawcê lub Dalszego Podwykonawcê przy wykonywaniu czynno¶ci, o których mowa powy¿ej, osób na podstawie umowy o pracê. ? Za niedope³nienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej w/w czynno¶ci - w wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê za ka¿dy przypadek i ka¿dy rozpoczêty miesi±c utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów s³u¿±cych kontroli zatrudnienia, a okre¶lonych w umowie - w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿dy dzieñ braku dokumentów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 37410000-5, 45112720-8, 37440000-4, 37535200-9, 45342000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Budowa si³owni plenerowych MIAS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: budowa si³owni plenerowych, w tym: dostawa i monta¿ urz±dzeñ si³owni plenerowej (wraz z wykonaniem niezbêdnych prac budowlanych zwi±zanych z monta¿em urz±dzeñ tj. odpowiednim wyprofilowaniem, wyrównaniem terenu pod montowane urz±dzenia si³owni plenerowej) oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie urz±dzeñ - trawnika lub nawierzchni pisakowej. Wszystkie urz±dzenia powinny byæ wyposa¿one w tablicê informacyjn±, odporn± na warunki atmosferyczne, z czyteln± informacj± o funkcji urz±dzenia i sposobie æwiczeñ (instrukcja obrazkowa i literowa montowana po jednej lub obu stronach pylonu w zale¿no¶ci od dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza siê stosowania naklejek. Wszystkie place winny zostaæ wyposa¿one w tablice zawieraj±ce regulamin u¿ytkowania. Zadania Nr VI ÷ VIII realizowane przy pomocy ¶rodków w³asnych bud¿etu Województwa Mazowieckiego w ramach Programu: Mazowiecki Instrument Aktywizacji So³ectw MAZOWSZE 2019 Zadanie VI - Budowa si³owni plenerowej we wsi Branków, gm. Warka, na dzia³ce o nr ew. geod. 476, pow. 81,25 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych, wyrównanie terenu * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablicy * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Wio¶larz -1 szt. 2. Orbitrek + je¼d¿ec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Tablica z regulaminem- 1 szt. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania Zadanie VII- Budowa si³owni plenerowej we wsi Palczew Parcela, gm. Warka, na dzia³ce o nr ew. 426/2, pow. 155 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablicy * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Wio¶larz -1 szt. 2. Orbitrek + je¼d¿ec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Tablica z regulaminem- 1 szt. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Ogrodzenie nie jest przedmiotem zamówienia. Zadanie VIII- Budowa si³owni plenerowej we wsi Laski, gm. Warka, na dzia³ce o nr ew. 31/1, pow. 81,25 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce prace: * wykonanie robót ziemnych * wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposa¿enia * monta¿ kompletu urz±dzeñ * monta¿ tablic * wykonanie robót wykoñczeniowych i uporz±dkowanie terenu, plantowanie i obsianie traw± Dane liczbowe zakresu ilo¶ci prac Na terenie dzia³ki projektuje siê: si³owniê terenow± ze stref± relaksu wraz z kompletem urz±dzeñ rekreacyjnych W sk³ad kompletu urz±dzeñ si³owni wchodz±: 1. Wio¶larz -1 szt. 2. Orbitrek + je¼d¿ec -1 kompl. 3. Wyciskanie siedz±c + wyci±g górny -1 kompl. 4. Tablicê informacyjn± z regulaminem- 1 szt. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje projekt techniczny zadania. Wymagania materia³owo- techniczne: Wszystkie montowane elementy, które stanowi± przedmiot zapytania musz± byæ fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 1. Materia³y, substancje, ¶ruby i inne po³±czenia oraz elementy zabezpieczaj±ce wykorzystane przy produkcji i monta¿u urz±dzeñ maja posiadaæ wymagane atesty i dopuszczenia. 2. Urz±dzenia modu³owe do æwiczeñ, przeznaczone powinny byæ do instalacji i u¿ytkowania na dworze. 3. Urz±dzenia si³owni zewnêtrznej powinny byæ tak wykonane, aby pozwala³y na konfiguracjê dwóch urz±dzeñ po obu stronach jednego s³upa no¶nego (pylon). 4. Elementy stalowe maj± byæ malowane proszkowo, farbami przeznaczonymi do u¿ytku zewnêtrznego, zapewniaj±cymi odporno¶æ na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. 5. Elementy nale¿y mocowaæ na betonowym fundamencie. Fundamenty betonowe lub ¿elbetowe (zgodnie z technologi± wskazana przez producenta). 6. Podesty powinny byæ wykonane ze stali, ocynkowane w celu zabezpieczenia przed korozj±. Nakrêtki ko³pakowe zabezpieczaj±ce przed odkrêceniem. 7. Urz±dzenia powinny byæ wyposa¿one w instrukcjê korzystania z urz±dzenia. 8. Wszystkie elementy musz± spe³niaæ wymogi bezpieczeñstwa i ergonomii oraz wymagania okre¶lone w przepisach BHP oraz pozosta³ych przepisach prawa. 9. Wszystkie urz±dzenia winny posiadaæ ograniczniki, które uniemo¿liwiaj± nadmierne wychylenie elementów wahaj±cych siê powy¿ej 50 stopni, co ma na celu zapobiegaæ niebezpiecznym uderzeniom. 10. Elementy swobodnie opadaj±ce w prasach w celu zredukowania si³y uderzenia elementów winny mieæ zastosowane amortyzatory. 11. Ka¿de urz±dzenie musi byæ wyposa¿one w instrukcjê korzystania z urz±dzenia, kartê techniczn± i konserwacji oraz tabliczkê znamionow±. 12. Po zakoñczonych pracach Wykonawca winien uporz±dkowaæ teren i zutylizowaæ wszelkie wytworzone odpady. Wymagania dotycz±ce urz±dzeñ si³owni plenerowej: Pylon- nogi i g³ówna konstrukcja no¶na powinna byæ wykonana z dwóch stalowych rur o przekroju min. F89 mm, grubo¶æ 3,6 mm. Miêdzy nogami zamontowane powinny byæ blachy o grubo¶ci min. 2 mm , na której zamontowana jest instrukcja obs³ugi urz±dzenia i dane producenta. Urz±dzenia- konstrukcja no¶na wykonana powinna byæ z rur stalowych min. F89 mm i grubo¶ci 3,6 mm. Uchwyty i pozosta³e elementy rurowe wykonane powinny byæ z rur stalowych F40 mm i grubo¶ci min. 2,0 mm. Rury zakoñczone gumowymi zatyczkami. Siedziska i peda³y i oparcia nóg powinny byæ wykonane ze stali kwasoodpornej (nierdzewnej) o grubo¶ci min. 2,0 mm. Gumowe czê¶ci amortyzuj±ce (odbojniki ) przykrêcane za pomoc± ¶ruby z gwintem metrycznym do ramy urz±dzenia. W przegubach ³o¿yska kulkowe, bezobs³ugowe, metryczne. W urz±dzeniach, w których nastêpuje uderzenie elementu w odbojnik na skutek wagi æwicz±cego, nale¿y zastosowaæ sprê¿yny gazowe zwalniaj±ce (amortyzatory). Ca³o¶æ konstrukcji ocynkowana i malowana proszkowo (za wyj±tkiem siedzisk, peda³ów i oparæ nóg) na kolor ¿ó³ty- jasny i szary - kombinacja kolorów. Urz±dzenia powinny byæ wykonane w oparciu o normy PN - EN 16630:2015 oraz PN - EN 957-1:2006 i potwierdzone aktualnym ¶wiadectwem zgodno¶ci lub certyfikatem wydanym przez akredytowan± instytucjê. Dopuszczalna, max. waga æwicz±cego co najmniej 120kg. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiad³ certyfikat na normê PN-EN 1090. I. MONTA¯ (strefy bezpieczeñstwa): Podczas monta¿u urz±dzeñ si³owni napowietrznej nale¿y zachowaæ odpowiednie strefy bezpieczeñstwa wokó³ urz±dzeñ. W strefie bezpieczeñstwa nie mo¿e znajdowaæ siê ¿aden element, zgodnie z zasadami zawartymi w PN-EN 1176-7:2009. * Dla urz±dzeñ o wysoko¶ci > 150 cm strefa bezpieczeñstwa = 0,5 m + 0,6 x wysoko¶æ urz±dzenia. * Dla urz±dzeñ montowanych do pylona minimalna strefa bezpieczeñstwa wynosi 180 cm wokó³ urz±dzenia. * Odleg³o¶ci pomiêdzy elementami ruchomymi urz±dzeñ a sta³ymi powinny byæ wiêksze ni¿ 23 cm, co zabezpiecza przed zakleszczeniem czê¶ci cia³a. II. Wykonanie prac obejmuje: * Transport urz±dzeñ na miejsce wskazane do ich monta¿u w³asnym transportem, na w³asny koszt i ryzyko Wykonawcy * Zabezpieczenie przedmiotu zapytania na czas przewozu, ponosz±c ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za jego dostawê * Wykonanie fundamentów * Przymocowanie urz±dzeñ sprawno¶ciowych do fundamentu i pylona * Wypoziomowanie i sprawdzenie ich stabilno¶ci * Plantowanie i obsianie traw± terenu * Oznakowanie instrukcj± u¿ytkowania na pylonie * Monta¿ tablicy z regulaminem * Uprz±tniêcie terenu po wykonanych pracach * Naprawienie ewentualnych uszkodzeñ obiektów lub instalacji. III. Wymagania ogólne 1. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego okazaæ na wbudowane i zastosowane materia³y: certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci lub certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub aprobatê techniczn±, atesty, a po wykonaniu umowy przekazaæ je Zamawiaj±cemu w 2 egzemplarzach. 2. Wykonawca zobowi±zuje siê do dochowania najwy¿szej staranno¶ci i dba³o¶ci o interesy Zamawiaj±cego przy wykonaniu przedmiotu zapytania. 3. Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ obs³ugê geodezyjn± niezbêdn± do realizacji zadania w³±cznie z geodezyjn± inwentaryzacj± powykonawcz± na w³asny koszt. Przekazanie zatwierdzonej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiaj±cemu w co najmniej 4 egzemplarzach w terminie do 60 dni od daty odbioru koñcowego- dla ka¿dej lokalizacji oddzielnie. Przed odbiorem koñcowym ³±cznie z pozosta³ymi dokumentami odbiorowymi Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu 1 egzemplarz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej podpisany przez geodetê uprawnionego- dla ka¿dej lokalizacji oddzielnie. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na wykonane roboty i urz±dzenia, na okres co najmniej 48 miesiêcy. Zamawiaj±cy ustala rycza³towy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê oferty. Cena okre¶lona w ofercie musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia. Przed przyst±pieniem do realizacji zadañ wymagane jest, aby wybrany w przetargu wykonawca przedstawi³ urz±dzenia do akceptacji Zamawiaj±cemu. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonaæ z materia³ów w³asnych, fabrycznie nowych. Nazw materia³ów, urz±dzeñ lub producentów, które mog± pojawiaæ siê w dokumentacji projektowej nie nale¿y traktowaæ jako narzuconych b±d¼ sugerowanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innego równowa¿nego (spe³niajacego wymagania) materia³u lub urz±dzenia. Zaleca siê wykonanie wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej w celu uzyskania informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty ewentualnego dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci wchodz±ce w zakres robót budowlanych objêtych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace zwi±zane z wyrównaniem terenu i przygotowaniem nawierzchni; b) prace fundamentowe pod urz±dzenia; 2) prace ogólnobudowlane, w tym: a) roboty rozbiórkowe(ogrodzenie), b) prace monta¿owe (monta¿ elementów si³owni plenerowych, placów zabaw i ogrodzeñ). ? Okres zatrudnienia osób wykonuj±cych w/w czynno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres wykonywania tych prac wynikaj±cy z przed³o¿onego przez Wykonawcê harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikaj±cych z harmonogramu, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostosowania postanowieñ umów o pracê do tych zmienionych warunków. ? Wykonawca zobowi±zany jest przed rozpoczêciem wykonywania robót budowlanych przekazaæ inspektorowi nadzoru inwestorskiego listê pracowników zaanga¿owanych w realizacjê Przedmiotu Umowy i dokonywaæ sta³ej jej aktualizacji, a tak¿e zapewniæ identyfikacjê swoich pracowników. Niedope³nienie powy¿szego obowi±zku mo¿e skutkowaæ wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowi±zku - naliczeniem kar umownych lub odst±pieniem od Umowy z winy Wykonawcy. ? W zwi±zku z na³o¿eniem na Wykonawcê obowi±zku zatrudnienia pracowników wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone powy¿ej na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli spe³nienia przez Wykonawcê powy¿szego obowi±zku na ka¿dym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie siê do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie powy¿szego obowi±zku, w szczególno¶ci przedstawienie po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em: a) kopii umów o pracê z zaczernionymi danymi osobowymi z wyj±tkiem imienia i nazwiska; b) kopii zg³oszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie siê do Wykonawcy o z³o¿enie w wyznaczonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onych o¶wiadczeñ lub dokumentów lub ich uzupe³nienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez w³asne s³u¿by lub Pañstwow± Inspekcjê Pracy. ? Obowi±zki opisane powy¿ej, jak równie¿ odpowiadaj±ce im uprawnienia Zamawiaj±cego dotycz± równie¿ Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowi±zany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawc± lub Dalszym podwykonawc± obowi±zek zatrudnienia przez Podwykonawcê lub Dalszego Podwykonawcê przy wykonywaniu czynno¶ci, o których mowa powy¿ej, osób na podstawie umowy o pracê. ? Za niedope³nienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej w/w czynno¶ci - w wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê za ka¿dy przypadek i ka¿dy rozpoczêty miesi±c utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów s³u¿±cych kontroli zatrudnienia, a okre¶lonych w umowie - w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿dy dzieñ braku dokumentów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 37410000-5, 45112720-8, 37440000-4, 37535200-9, 45342000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-10
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.