eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Dukla w 2019 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-01



Ogłoszenie nr 581196-N-2019 z dnia 2019-08-01 r.

Gmina Dukla: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Dukla w 2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trakt Węgierski  11 , 38-450  Dukla, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 329 135, e-mail przetarg@dukla.pl, faks 134 331 011.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.dukla.pl//
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.dukla.pl//


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.dukla.pl//


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Dukla w 2019 roku
Numer referencyjny: OI.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Dukla w 2019 roku. Podstawą wykonania robót budowlano - montażowych jest: zgłoszenie robót Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych oraz przedmiar robot. 1. Położenie nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi nr 229 z utwardzeniem poboczy w Barwinku: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI, (40.00*2.50)+(13.00*2.50) - 132.500 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 10 cm (40.00+13.00)*2.50*0.12 -15.900 m3, 3) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 20 cm 27.00*2.50- 67.500 m2, 4) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI - za każde dalsze 5 cm głębokości Krotność = 4, 27.00*2.50 - m2, 5) podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna grubości po zagęszczeniu 20cm 27.00*2.50 - 67.500 m2, 6) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm, 27.00*2.50 - 67.500 m2, 7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm 27.00*2.50, 67.500 m2, 8) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 132.50+67.50 - 200.000 m2, 9) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 132.50+67.50 - 200.000 m2, 10) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm - przez analogie jako pobocze drogi 53.00*0.50*2 - 53 m2. 2. Przebudowa dróg wewnętrznych nr 697/1, 697/3, 760/2, 746/3 w Cergowej, wykonanie nakładki asfaltowej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI, 142.00*2.50 - 355.000 m2, 2) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm, 142.00*2.50 - 355.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 142.00+2.50 - 355.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 142.00+2.50 - 355.000 m2, 5) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1.000 szt. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 1587 w Cergowej, wykonanie nakładki asfaltowej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI, 50.00*2.50 - 125.000 m2, 2) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, 50.00*2.50m - 125.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 50.00*2.50 - 125.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 50.00*2.50 - 125.000 m2, 5) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 1.000 szt., 4. Położenie nakładki asfaltowej na drodze gminnej nr 101 w Chyrowej (od drogi powiatowej w kierunku cerkwi): 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) 2.50*250 - 625.000 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 2.50*250 - 625.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3cm ,2.50*250 - 625.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu 2.50*250, 625.000 m2. 5. Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 2550, 2537/2, 2539/2 w Głojscach: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) (58.00*3.50)+(59.00*3.00)+(16.00*4.00) - 444.000 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem (58.00*3.50)+(59.00*3.00)+(16.00*4.00) - 444.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (58.00*3.50)+(59.00*3.00)+(16.00*4.00) - 444.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2, (58.00*3.50)+(59.00*3.00)+(16.00*4.00), - 444.000 m2, 5) ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - przez analogie odwodnienie liniowe - 3.000 m, 6) ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce piaskowej - 2.000 m. 6. Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze dojazdowej do Straży Pożarnej nr działki 816/7 w Iwli: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI (21.00*8.50)+(34*3) - 280.500 m2, 2) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 4 szt. 3) wykonanie koryta na poszerzeniach - 10 cm głębokości - 34.00*0,50 - 17.000 m2 + za każde dalsze 5 cm głęb., krotność = 8 - 34.00*0,50 - 17.000, 4) podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu do 20 cm - 34.00*0,50 - 17.000 m2, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu ponad 30 cm 34.00*0,50*0,30 - 5.100 m3, 6) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 280.500 m2, 7) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2 - 280.500 m2. 7. Przebudowa drogi gminnej do "Przylaska" i położenie masy bitumicznej, na działkach nr 3559/2, 3563/2, 3551/3, 3565/2, 3551/2, 3566/2, 3567/2, 3587/2, 3586/2, 3582/2, 3589/2, 3590/2, 3591/4, 3593/2, 3614/2, 3617/2, 3616/2, 3618/2, 4062/2, 4062/2, 4053/2, 4059/2, 4057/2, 4096/2, 4181/2, 4096/2 w Jasionce: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) 400.00*2.50- 1000.000 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, 400.00*2.50- 1000.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 400.00*2.50 -1000.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2, 400.00*2.50 - 1000.000 m2, 5) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm - przez analogie pobocza drogi 400.00*0.50* - 400.000 m2. 8. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 652/1 w Lipowicy: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI, 142.00*2.50 -355.000 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, 142.00*2.50*0.10 -35.500 m3, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 142.00*2.50 -355.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 142.00*2.50-355.000 m2. 9. Położenie nakładki asfaltowej na drodze gminnej nr 1471 w Łękach Dukielskich, na odcinku od drogi powiatowej do wjazdu na plac przykościelny Parafii Polsko-Katolickiej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI, (50.00*2.50)+10 -135.000 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, 50.00*2.50*0.10-12.500 m3, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, (50.00*2.50)+10 -135.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (50.00*2.50)+10 -135.000 m2. 10. Przebudowa drogi gminnej, wykonanie nakładki asfaltowej, dz. nr 682, 396 w sołectwie Myszkowskie: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) 183.00*3.500-640.50 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, 183.00*3.500-640.50 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 183.00*3.500 -640.50 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu krotność = 2, 183.00*3.500-640.50 m2, 5) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm - przez analogie pobocza drogi 183.00*0.50*2 - 183.000 m2. 11. Przebudowa drogi wewnętrznej nr 331 w Nadolu, wykonanie nakładki asfaltowo-bitumicznej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 115.00*2.50 - 287.500 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, 287.50*0.10 - 28.750 m3, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 287.50 - 287.500 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm, 287.50 - 287.500 m2. 12. Przebudowa drogi wewnętrznej 1080/1 w Nadolu, wykonanie nakładki asfaltowo-bitumicznej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 68.00*2.50 -170.000 m2, 2) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm 68.00*2.50 -170.000 m2, 3) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm 68.00*2.50 - 170.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 68.00*2.50 -170.000 m2, 5) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 68.00*2.50 -170.000 m2. 13. Przebudowa drogi gminnej nr 118 w Nowej Wsi, położenie nakładki asfaltowej: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 104.00*2.50 -260.000 m2, 2) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm 104.00*2.50 -260.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 104.00*2.50 -260.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2 104.00*2.50 - 260.000 m2. 14. Wykonanie nakładki asfaltowo-bitumicznej na drodze Olchowiec - Kolonia, działka nr 330 w Olchowcu: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 150.00*2.50 - 375.000 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm 150.00*2.50*0.10 -37.500 m3, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 150.00*2.50 - 375.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 150.00*2.50 -375.000 m2. 15. Przebudowa drogi wewnętrznej na ulicy Pocztowej na działkach nr 398, 397/8 w Równem: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) 30.00*3.50 - 105.000 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 30.00*3.50 -105.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 30.00*3.50 -105.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2, 30.00*3.50 -105.000 m2, 5) mechanicznie wykonane koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 20 cm 38.00*2.50 -95.000 m2, 6) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 38.00*2.50 - 95.000 m2, 7) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, 38.00*2.50*0.10 -9.500 m3. 8) ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce piaskowej 35.000 m, 9) ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15cm na podsypce cementowo-piaskowej - przez analogie odwodnienie liniowe - 8.000 m, 10) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 2.000 szt., 11) studnie chłonne z kręgów o śr. 0.8 m i głębokości 2.0 m -1.000 szt., 12) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 95.000 m2, 13) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 95.000 m2. 16. Przebudowa drogi wewnętrznej na ulicy Dworskiej, na działce nr 390/3, 406 w Równem: 1) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm -126.000 m2, 2) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 126.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm -126.000 m2. 17. Przebudowa drogi gminnej nr 114506 R, nr działki 167, 332, 471 w Wietrznie: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) (150.00*2.50)+(75.00*3)+17 - 617.000 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem (150.00*2.50)+(75.00*3)+17-617.000 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (150.00*2.50)+(75.00*3)+17 - 617.000 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 2 cm grubości po zagęszczeniu Krotność = 2, (150.00*2.50)+(75.00*3)+17 - 617.000 m. 18. Wykonanie nakładki asfaltowo-bitumicznej na drodze gminnej Nr 114513 R, na działkach nr 3639 i 1284 w Teodorówce: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) 270*4 - 1080 m2, 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 270*4 - 1080 m2, 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 270*4 - 1080 m2, 4) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu 270*4 - 1080 m2. 19. Przebudowa drogi wewnętrznej, wykonanie nakładki asfaltowej na działce nr 270/7 w Dukli: 1) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI 125.00*3.00 - 375.000 m2, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm 125*3*0.07 - 26.250 m3, 3) rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV - 105 m, 4) ława pod krawężniki z oporem 105.00*0.30*0.30 - 9.450 m3, 5) krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 105 m, 6) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 2 szt., 7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 1 szt., 8) ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 20 m, 9) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm 125.00*3.00 - 375.000 m2, 10) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm 125.00*3.00 - 375.000 m2.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45232130-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Strony mogą dokonywać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót zgodnie z technologią, normami, innymi przepisami jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, c) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności, zezwoleń, uzgodnień itp. do których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli okres załatwienia sprawy przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, o ile Wykonawca nie ponosi za to odpowiedzialności, d) odmowy wydania przez właściwe organy zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) niemożności wykonania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub wstrzymuje wykonanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2) Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy lub zmianę wynagrodzenia lub przedłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zastosowania materiałów i urządzeń lub technologii wykonania lub rozwiązań technicznych bądź technologicznych innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej o ile są one korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy a pozwolą na zaoszczędzanie kosztów realizacji lub skrócenia terminu realizacji lub obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskania lepszej jakości robót, c) zmian technologicznych, korzystnych dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są spowodowane: - pojawieniem się materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, skrócenia terminu realizacji, obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości wykonanych robót, - pojawieniem się nowszych technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania i eksploatacji przedmiotu umowy, d) wystąpienia odbiegających w istotny sposób od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewypałów, napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, e) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 3) Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązał się do osobistego wykonania robót lub części robót. 5. Zamawiający dopuszcza za zgodą Zamawiającego, dokonanie zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu nie gorszych paramentów technicznych, wytrzymałościowych itp. oraz możliwości zmiany wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji. 6. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-19, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.