Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Elbląg: Udzielenie i obsługa kredytu
Numer ogłoszenia: 57932 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: usługi udzielania kredytu 2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 684 593 PLN, który przeznaczony zostanie na częściowe pokrycie planowanego deficytu, powstałego w wyniku zaplanowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych, tj. 1. termomodernizacji budynku Powiatowego Urzędu Pracy - 432 536 PLN, 2. termomodernizacji budynków gminnych przy ul. Królewieckiej 46-48 - 252 057 PLN. 3. Zamawiający wymaga: - przekazania kredytu w transzach na podstawie dokumentów płatniczych, - okresu kredytowania od maja 2008r. do grudnia 2017r., - sposobu płatności odsetek: miesięcznie, w ostatnim dniu roboczym miesiąca, rozpoczynając od miesiąca, w którym Wykonawca postawi transze do dyspozycji Zamawiającego, - spłaty kredytu w 108 ratach po 6 338,82 PLN, płatnych miesięcznie w ostatnim dniu miesiąca począwszy od stycznia 2009r.. 4. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługę polegającą na udzieleniu i obsłudze kredytu. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b. posiadanie uprawnienia do wykonywania czynności bankowych c.posiadanie uprawnienia do udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych wraz z premią termomodernizacyjną 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6 SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1)a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1)b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3. i 6.4. SIWZ 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1)c. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.5. SIWZ 4. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2), 3) i 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Aktualnego odpis ze statutu banku. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Dokumentów stwierdzających uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (zaświadczenie Komisji Nadzoru Bankowego, Narodowego Banku Polskiego lub inny dokument). Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Umowy o współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie udzielania kredytów na realizację przedsięwzięć termomodernizacyjnych z premią termomodernizacyjną. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wymagany przez Wykonawcę sposób zabezpieczenia kredytu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: DATA ZAKOŃCZENIA: 31/12/2017 Przekazanie środków na rachunek Zamawiajacego w transzach na podstawie dokumentów płatniczych (faktur) Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/20/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu medycznego
- ZP/19/2025 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu".
- Dostawa miękkich opakowań sterylizacyjnych w 4 pakietach na okres 18 miesięcy na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS z zestawem baterii zewnętrznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonanie instalacji elektrycznej i przyłączeniowej dla Budynku Głównego Urzędu Miejskiego (...)
- Remont nawierzchni odcinka drogi dojazdowej dz. 69 w m. Adamowo - etap I
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W WILKOWIE.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa wraz z uruchomieniem kredytu obrotowego w rachunku dla SPSZOZ "Zdroje" - IV postępowanie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2025 r. planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
- UDZIELENIE GMINIE PRUSICE KREDYTU KRÓTKOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 3 317 622,21 ZŁ
- "Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Sokołowskiego oraz podległych jednostek organizacyjnych".
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Długoterminowy kredyt w wysokości 2.100.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego na 2025 r. deficytu Gminy Śmigiel oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.