eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Bydgoszcz: Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 57775 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36775 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koordynatora projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koordynacji projektu informatycznego oraz zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr A. Jurasza w Bydgoszczy. 2.2 Zakres usług: 2.2.1 Koordynator projektu informatycznego. a) Zakres projektu: Celem projektu jest analiza, projekt, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego w zakresie: - planowanie wizyt pacjentów w poradniach - ewidencji hospitalizacji i wizyt w poradniach - ewidencji wykonanych usług medycznych - dwustronnej transmisji danych z Narodowym Funduszem Zdrowia w celu rozliczania wykonanych usług i w zakresie pacjentów oczekujących na świadczenia medyczne - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego do nowo powstałego - integracja na poziomie bazy danych z pozostałymi systemami szpitala: Apteka - Eskulap (moduły: Ruch Chorych, Izba Przyjęć, Przychodnia; Apteczka Oddziałowa - oprogramowanie autorskie. Wszystkie dane znajdują się w bazie danych - Oracle 10.2.0.4.0-64bit), Księgowość - Simple b) Założenia projektowe: - system oparty będzie o bazę danych PostgreSQL 9.1 lub wyższej - aplikacje klienckie wykonane zostaną w języku Java w środowisku NetBeans - przewidywane aplikacje to: przychodnia - aplikacja do planowania wizyt i rozliczania wizyt przychodnia on-line - aplikacja webowa służąca do rezerwacji wizyt przez pacjentów szpitala izba przyjęć - aplikacja do rejestracji,wypisów pacjentów do ze szpitala i rozliczania usług medycznych oddział- aplikacja obsługująca przyjęcia i wypisy pacjentów na oddziałach szpitala wraz z rozliczaniem usług medycznych kontrakt - aplikacja umożliwiająca rozliczenie wykonanych usług medycznych z Narodowym Funduszem Zdrowia statystyka- aplikacji umożliwiająca generowanie wymaganych raportów sprawozdawczych do NFZ oraz jednostek szpitala c) Główne założenia funkcjonalne dotyczące poszczególnych aplikacji: Przychodnia: - definiowanie grafików pracy gabinetów - definiowanie grafików pracy lekarzy w gabinetach - definiowanie dni niepracujących dla gabinetów - ewidencja absencji pracy lekarzy - dodatkowo definiowanie grafików dla rejestracji on-line za pomocą strony WWW szpitala - rejestracja nowego pacjenta - wyszukiwanie pierwszego wolnego terminu do wybranego gabinetu i/lub lekarza - podgląd kalendarza z wolnymi terminami na trzy miesiące do przodu z możliwością przesunięcia co miesiąc na dowolną odległość w czasie - potwierdzenie przyjęcia pacjenta - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP Przychodnia On-Line: - rezerwacja terminu wizyty w wybranej poradni - przegląd planowanych wizyt - anulowanie rezerwacji Izba przyjęć: - przyjęcie pacjenta do szpitala - zapis pacjenta do kolejki oczekujących - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta ze szpitala Oddział: - przyjęcia pacjenta do oddziału - wprowadzenie rozliczenia z NFZ - podpowiadanie pozycji rozliczeniowych JGP - wypis pacjenta z oddziału Kontrakt: - oznaczanie pozycji rozliczeniowych do wysłania do NFZ - generowanie komunikatów XML - import komunikatów XML - generowanie faktur załączników do faktur - wysyłanie i odbiór komunikatów z NFZ Statystyka: - generowanie raportów do NFZ - generowanie raportów dla komórek szpitala d) Zakres obowiązków (zadania): - przeprowadzenie analizy - wykonanie pełnego i szczegółowego harmonogramu prac - prowadzenie projektu na poziomie planowania i realizacji zadań - kontrolowanie czy system jest zgodny z wymogami NFZ oraz Ministerstwa Zdrowia - zarządzanie zasobami ludzkimi zaangażowanymi w projekt - przeniesienie danych z aktualnie pracującego systemu informatycznego ESKULAP do nowego systemu - implementacja w systemie: funkcji wyznaczania grupy JGP dla hospitalizacji, ambulatorium i rehabilitacji; procesu generowania, wczytywania i walidacji komunikatów XML w komunikacji z NFZ; wczytywania umów z NFZ; pełnego procesu rozliczeń wykonanych świadczeń do NFZ w otwartym formacie danych - przygotowanie planu testów aplikacji - przygotowanie w systemie niezbędnych raportów statystycznych wymaganych przez NFZ - referowanie stanu prac na regularnych spotkaniach z dyrekcją Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę na temat działania systemu rozliczeń Szpitala z Narodowym Funduszem Zdrowia. 2.2.2 Zapewnienie usług pomocy technicznej systemu informatycznego SU nr 1: - zapewnienie usług telefonicznej pomocy technicznej systemu informatycznego Szpitala w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - w przypadku awarii niemożliwej do usunięcia zdalnie, przyjazd serwisanta na miejsce i usunięcie awarii w godzinach 15.00 do 7:25 oraz w dni wolne od pracy - zapewnienie nie mniej niż trzech serwisantów - pomoc techniczna w zakresie systemu Windows Serwer (od 2003): Active Directory, Serwer plików, Serwer aplikacji, Serwer DHCP, SITE, Polisy, Filtry WMI, Uprawnienia - pomoc techniczna w zakresie baz MS SQL, Oracle 10g, PostgreSQL (uprawnienia, użytkowników, backupów) - pomoc techniczna w zakresie systemów stacji roboczych MS Windows XP, MS Windows 7 - pomoc techniczna w zakresie konfiguracji Routera firmy Dryatek - pomoc techniczna w zakresie systemu Eskulap: Ruch chorych, Poradnia, Apteka, Administracja, Dokumentacja medyczna, Kolejki - pomoc techniczna w zakresie systemu iCENTRUM firmy MARCEL - pomoc techniczna w zakresie systemu ProMIC - obsługa i naprawa drobnych usterek stacji komputerowych, drukarek, okablowania sieci - pomoc techniczna w zakresie sieci LAN - pomoc techniczna w zakresie dostępu do usług w sieci Internet - pomoc techniczna w zakresie dostępu i obsługi aplikacji NFZ - pomoc techniczna w zakresie obsługi hostingu poczty zewnętrznej i wewnętrznej 2.3 W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.25.31.00 - Usługi pomocy komputerowej 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANTREZ Medical Software, Cygańska Góra 20/8, 80-171 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205570,81

  • Oferta z najniższą ceną: 205570,81 / Oferta z najwyższą ceną: 205570,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.