eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyusługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie w 2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2005-11-02

POZYCJA 57734

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Puławy: usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Panstwowe - reprezentujące Skarb Państwa - Nadleśnictwo Puławy, do kontaktów: Lech Krzyżanowski, Zenon Najdyhor, ul. Żyrzyńska 8, 24-100 Puławy, tel. 048 81 8864241, fax 048 81 8864640, e-mail: nadlesnictwopulawy@lublin. lasy. gov.pl, www.lublin.lasy.gov.pl/pulawy. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie gospodarki leśnej w Nadleśnictwie w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objętych planem finansowo gospodarczym na 2006 rok. Prace dotyczą pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu oraz remontów dróg gruntowych i innych oraz innych prac. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części opis w załączniku B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar Nadleśnictwa Puławy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. euro. Zamówienie obejmuje swoim zakresem: Pozyskanie 58,9 m sześc. Odnowienie lasu i zalesienia 46 ha Pielęgnowanie lasu 371 ha. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta powinna być zabezpieczona wadium odpowiednio dla każdej części zamówienia: -dla części 1 w wysokości 5.000 zł -dla części 2 w wysokości 4.000 zł -dla części 4 w wysokości 6 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki finansowania: Środki własne nadleśnictwa. Płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Np. konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, 3. Wykonali, w okresie ostatnich 2 lat ( 2004-2005), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 300 tys. zł każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, 4. Dysponują co najmniej 10 pracownikami, w tym 10 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie ścinki drzew stojących pilarkami (warunek posiadania kwalifikacji z zakresu ścinki drzew). 5. Zatrudniali średnio rocznie w 2004 r. co najmniej 10 pracowników, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, za równoważne z zatrudnieniem pracowników traktować się będzie członków spółek i właścicieli firm bezpośrednio realizujących zamówienie. 6. Dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami (warunek minimum): - 6 pilarek - 6 ciągników zrywkowych o mocy minimum 44 KW (w tym 2 ciągniki o mocy minimum 55 KW) 7. Ubezpieczają prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, na kwotę co najmniej 50 tys. zł W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 8.Ustanowią lidera 9. Spełniają wymogi z pkt1 i 2 każdy oddzielnie; 10. Spełniają pozostałe punkty (3-7) łącznie Minimalne warunki określone w pkt. 3-6, 7 i 8 odnoszą się do jednej części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej części zamówienia muszą spełniać te warunki zwiększone odpowiednią krotnością, w zależności od tego, ile części zamówienia obejmuje ich oferta. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt III.2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust., 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych właścicieli, współwłaścicieli; oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych); 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 50 tys. zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat usług oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2710/I/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 09.02.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 09:00, Nadleśnictwo Puławy pok. 1.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obręb leśny Puławy usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz gospodarki leśnej w nadleśnictwie Puławy w 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 19,6 tys. m sześć. Pielęgnowanie lasu - 84 ha Odnowienie lasu i zalesienia - 20 ha Szczegółowy zakres w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obręb leśny Ryki usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz gospodarki leśnej w nadleśnictwie Puławy w 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 15,7 tys. m sześć. Pielęgnowanie lasu - 117 ha Odnowienie lasu i zalesienia - 10 ha 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obręb leśny Żyrzyn usługi z zakresu pozyskania i zrywki drewna oraz gospodarki leśnej w nadleśnictwie Puławy w 2006 r. 3) Zakres lub wartość: Pozyskanie drewna - 23,6 tys. m sześć. Pielęgnowanie lasu - 170 ha Odnowienie lasu i zalesienia - 16 ha Szczegółowy zakres w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.