Ogłoszenie z dnia 2005-11-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pińczów: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Pińczów, do kontaktów: Zdzisław Dąbrowski, ul. 3 Maja 23, 28-400 Pińczów, tel. 041 35 722 11, fax 041 35 722 11, e-mail: nadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl, www.nadl-pinczow.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 1-8 - usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 polegające min na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna ,odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniach wczesnych, czyszczeniach późnych, melioracjach agrotechnicznych, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej, pracach w rezerwatach przyrody, turystycznym zagospodarowaniu lasu, Zadanie 9 - usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające na przygotowaniu gleby mechanicznym i ręcznym pod odnowienia i poprawki na 2007r. Zadanie 10 - usługi zakresu gospodarki leśnej na szkółce obejmujące min na: wyjęcie sadzonek, sortowanie, dołowanie, szkółkowanie, wysiew ręczny, wysiew mechaniczny, prace pielęgnacyjne, inne prace wykonywane ręcznie i mechanicznie Zadanie 11 - usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące pielęgnację szczepów świerkowych na plantacji nasiennej oraz zbiór nasion z drzewostanów nasiennych. Zadanie 12- usługi z zakresu dyżurowania w punkcie alarmowo dyspozycyjnym nadleśnictwa. Zadanie 13 - usługi z zakresu dyżurowania kierowcy samochodu przeciwpożarowego. Zadanie 14 - usługi z zakresu obsługi punktu prognostycznego zagrożenia pożarowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Pińczów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Kod CPV wg słownika 2008: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 zamówienia - Wadium o wartości: 4000,00 zł Część 2 zamówienia - Wadium o wartości: 2400,00 zł Część 3 zamówienia - Wadium o wartości: 3200,00 zł Część 4 zamówienia - Wadium o wartości: 3800,00 zł Część 5 zamówienia - Wadium o wartości: 2200,00 zł Część 6 zamówienia - Wadium o wartości: 3100,00 zł Część 7 zamówienia - Wadium o wartości: 4000,00 zł Część 8 zamówienia - Wadium o wartości: 1100,00 zł Część 9 zamówienia - Wadium o wartości: 940,00 zł Część 10 zamówienia - Wadium o wartości: 1900,00 zł Część 11 zamówienia - Wadium o wartości: 300,00 zł Część 12 zamówienia - Wadium o wartości: 100,00 zł Część 13 zamówienia - Wadium o wartości: 100,00 zł Część 14 zamówienia - Wadium o wartości: 40,00 zł 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przez zamawiającego przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadania 1-8, zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem w tym 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarką dla każdego zadania. - dysponuje maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 3 pilarkami 1 ciągnikiem rolniczym z osprzętem o mocy minimum 45KM, 1 specjalistycznym ciągnikiem do zrywki drewna metodą półpodwieszoną dla każdego zadania - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. min. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, pielęgnowanie gleby, przygotowanie gleby, ochrona lasu o łącznej wartości minimum 70 000 zł, dla każdego zadania. - w szczególności do prac na dostrzegalniach p.poż. (w zadaniu 1 i 7) osoby wykonujące muszą okazać się aktualnym orzeczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do wykonywania prac na wysokości (wydanym przez specjalistyczną placówkę zdrowotną) oraz do momentu rozpoczęcia akcji bezpośredniej muszą okazać świadectwo kwalifikacji b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 9 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 100 KM, 1 pługiem LPŻ, 1 pługiem aktywnym i 1 pogłębiaczem, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizował mechaniczne i ręczne przygotowanie gleby pod odnowienia i poprawki, o łącznej wartości 70 000 zł c) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 10 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - dysponuje osoba posiadającą uprawnienia do przeprowadzania oprysków chemicznych - dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem o mocy minimum 45 KM, , 1 wyorywaczem sadzonek, 1 opryskiwaczem, 1 pługiem dwuodkładnicowym, 1 broną talerzową i 1 broną zwykłą, 1 kultywatorem, 1 ciągnikiem do nasion ciężkich i lekkich, 1 podcinaczem korzeni, 1 głęboszem, 1 rozdrabniaczem i 1 rozrzutnikiem obornika, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. prace na szkółce leśnej, o łącznej wartości minimum 200 000 zł d) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 11 zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: - dysponuje co najmniej 1 ciągnikiem o mocy minimum 45 KM - w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. prace związane z zakładaniem i pielęgnacją plantacji nasiennej, o łącznej wartości minimum 50 000 zł. e) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 12 zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą i do momentu rozpoczęcia akcji bezpośredniej muszą okazać świadectwo kwalifikacji. f) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 13 zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą oraz posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych (prawo jazdy ). g) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 14 zamawiający uzna za warunek spełniony, gdy wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się zaświadczeń zamówienie, na podstawie przepisów zaświadczeń odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków lub wstrzymanie właściwego całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, miejsca i terminu oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. opinie, listy polecające, referencje) - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (np. świadectwo ukończenia kursu, certyfikat, zaświadczenie wydane przez uprawnioną jednostkę) - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Nadleśnictwa Pińczów, ul. 3 Maja 23 lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski o/Pińczów , konto nr. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 10:30, Siedziba Nadleśnictwa Pińczów, 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 23.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Bogucice obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, prace w rezerwatach przyrody. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Michałów obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, prace w rezerwatach przyrody. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Góry obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, prace w rezerwatach przyrody. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Sancygniów obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Bugaj obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Teresów obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Rudawa obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie leśnictwa Kazimierza obejmujące: Pozyskanie drewna, zrywkę drewna, zagospodarowanie lasu, ochronę lasu, ochroną przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 obejmujące: przygotowanie gleby pod odnowienia i poprawki planowane na 2007 rok. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2006 CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 na terenie szkółki leśnej Michałów obejmujące: Wyjmowanie sadzonek, sortowanie, szkółkowanie, siewy ręczne nasion, pielęgnowanie, siewy mechaniczne, inne prace wykonywane ręcznie i mechanicznie. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 obejmujące: Pielęgnację szczepów świerkowych oraz zbiór nasion z drzewostanów nasiennych. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 obejmujące: Dyżurowanie w punkcie alarmowo dyspozycyjnym Nadleśnictwa Pińczów. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 obejmujące: Dyżurowanie kierowcy samochodu przeciwpożarowego. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 75.25.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (Dz. U. Nr 101 poz. 444 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Pińczów w roku 2006 obejmujące: Obsługę punktu prognostycznego zagrożenia pożarowego. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.03.2006
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego w Pińczowie
- " Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw na terenie Zespołu Placówek Oświatowych w Gackach".- budżet obywatelski
- " Modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Brześciu"
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych .......
- Wycinka drzew i krzewów na potrzeby realizacji inwestycji pod nazwą Budowa ścieżki rowerowej w Gminie Gromadka
- Poprawa stanu zielonej infrastruktury na terenie Gminy Brzeg
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu działdowskiego
- "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kliniska zarządzanego przez Nadleśnictwo Kliniska, w sezonie łowieckim 2025/2026"
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.