Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Sosnowiec: Dostawa osprzętu do aparatu Dorc.
Numer ogłoszenia: 5767 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu , pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, faks (032) 368 20 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu do aparatu Dorc..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę osprzętu do aparatu Dorc tj : -Kaseta jednodniowa, jednorazowa sterylna, irygacyjno - aspiracyjna kompatybilna ze sprzętem DORC -Vitrektom pneumatyczny z dwoma miękkimi drenami, sterylny jednorazowy -Światłowody kompatybiilne ze sprzętem DORC -Strzykawki jednorazowe z gumowym tłokiem do podawania oleju, kompatybilne ze sprzętem DORC, używanym do wykonywania zabiegów witrektomii. -Kaniula infuzyjna z drenem do podaży oleju, z możliwością umocowania za pomocą szwu w porcie, kaniula ścięta o długości 4,0 mm -Kaniula infuzyjna z drenem do podaży oleju, z możliwością umocowania za pomocą szwu w porcie, kaniula ścięta o długości 6,0 mm -Filtr do podaży powietrza, jednorazowy, sterylny, kompatybilny ze sprzętem DORC -Zestaw do usuwania oleju silikonowego, sterylny jednorazowy, kompatybilny ze sprzętem DORC -Zestaw do podawania powietrza ( filtr + dren) jednorazowy, sterylny, kompatybilny ze sprzętem DORC -Dreny jednorazowe, sterylne I/ A, kompatybilne z kasetą jednodniową, z aparatem Dorc ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności , b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, Zamawiający żąda złożenia: 1.Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2.aktualnego odpisu z właściwego Rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wykazu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia 1. materiałów ( np. katalogów, specyfikacji technicznych, opisów merytorycznych itp.) zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych i charakterystyce oferowanego osprzętu do aparatu Dorc dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ; 2. oświadczenia Wykonawcy o klasyfikacji oferowanego wyrobu medycznego; 3. dokumentów dopuszczających zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. 93 z 2004r. poz. 896 ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, ul. Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, Dział Zamówień Publicznych, pokój B-1-6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, ul. Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, Kancelaria , pokój D-1-1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Jednorazowa sprzedaż i dostawa narzędzi chirurgicznych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





