Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Nidzica: Wzmocnienie ścian fundamentowych i wykonanie otoku instalacji odgromowej wokół budynku Ratusza Miejskiego w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 57137 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie ścian fundamentowych i wykonanie otoku instalacji odgromowej wokół budynku Ratusza Miejskiego w Nidzicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wzmocnienie ścian fundamentowych i wykonanie otoku instalacji odgromowej wokół budynku Ratusza Miejskiego w Nidzicy. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zamówienia opisano w zaproszeniu do udziału w negocjacjach do, którego załączono przedmiar robót oraz projekt umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY "KRUPIŃSKI JAN" Daniel Krupiński
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY "KRUPIŃSKI JAN" Daniel Krupiński
- Krupiński Daniel działający pod nazwą Zakład Budowlany Krupiński Jan Krupiński Daniel, ul. Miłoleśna 5N, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120345,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140170,20
Oferta z najniższą ceną: 140170,20 / Oferta z najwyższą ceną: 140170,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): W wykazie zadań inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich) przewidzianych do realizacji w 2012 roku, stanowiącym załącznik nr 3 do budżetu Gminy na 2012 rok, zabezpieczono środki finansowe na remont ratusza w Nidzicy w kwocie 700 000,00 zł. UMOWA nr 272.13.2011 o roboty budowlane objęte zamówieniem podstawowym została zawarta w dniu z 22 sierpnia 2011 roku w Nidzicy z Krupińskim Danielem działającym pod nazwą Zakład Budowlany Krupiński Jan Krupiński Daniel z siedzibą 86-300 Grudziądz, ul Miłoleśna 5N. Z §7 ust. 6 i 7 przedmiotowej umowy wynika, że: -w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, tzn. nie przewidzianych w projekcie budowlanym, o którym mowa w §1 niniejszej umowy, nie przekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia i niezbędnych do jego prawidłowego wykonania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe ustalone w kosztorysie ofertowym dla zamówienia podstawowego a w przypadku ich braku - bieżące ceny regionalne materiałów i sprzętu. Rozliczenie tych robót nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych przygotowanych przez Wykonawcę a zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. -rozpoczęcie wykonania robót o których mowa powyżej może nastąpić wyłączenia na podstawie pisemnej umowy o zamówienie dodatkowe pod rygorem nieważności. Umowa taka zostanie zawarta na podstawie protokołu konieczności zatwierdzonego przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru oraz kosztorysu ofertowego dla zamówienia dodatkowego sporządzonego przez Wykonawcę i zweryfikowanego przez Inspektora Nadzoru. W trakcie wykonywania zamówienia podstawowego, po odsłonięciu ściany fundamentowej stwierdzono zły stan ścian fundamentowych, co potwierdzono w protokole z narady budowy z dnia 26.10.2011r. Konieczne okazało się wzmocnienie tych ścian. Projektant został zobowiązany do sporządzenia rysunków wykonawczych pokazujących sposób wykonania tego wzmocnienia. Ponadto w trakcie robót wykonano wykop odsłaniając uziemienie instalacji odgromowej. Stwierdzono, że w celu zapewnienia prawidłowego uziemienia należy wykonać otok instalacji odgromowej. Zgodnie z §7 ust. 7 w/w umowy, w dniu 20.01.2012 roku spisano protokół konieczności na powyższą okoliczność i zatwierdzono zakres i sposób wykonania zamówienia dodatkowego obejmującego wzmocnienie ścian fundamentowych i wykonanie otoku instalacji odgromowej wokół budynku Ratusza Miejskiego w Nidzicy. Na etapie projektowania przebudowy i remontu ze zmianą sposobu użytkowania Ratusza Miejskiego w Nidzicy, bez konieczności poniesienia znacznych nakładów na odkrycie i ponowne tymczasowe wykonanie chodnika niemożliwe było określenie stanu murów fundamentowych oraz stanu uziemienia. Poza tym, Projektant analizując stan techniczny ścian fundamentowych od wewnątrz budynku w trakcie prac projektowych nie widział przesłanek wskazujących na konieczność dokonania odkrywek ścian fundamentowych od zewnątrz i oceny ich stanu technicznego. Z całą pewnością należy stwierdzić, że wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od opisanego powyżej zamówienia dodatkowego. Powyższe potwierdzono ww protokole konieczności.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 45 o szyb dźwigu osobowego
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- Dostawa naziemnego zbiornika do celów przeciwpożarowych o pojemności 300m3 wraz z jego montażem i niezbędnymi pracami budowlanymi na terenie stacji przeładunkowej w miejscowości Gola, gmina Gostyń
- Wymiana więźby i nieszczelnego pokrycia dachu wraz z naprawą kominów na budynku zabytkowej synagogi - siedziby GOK w Modliborzycach.
- "Przebudowa pomieszczeń ratusza miejskiego - Remont Dachu"
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.