Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Pszczyna: utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Pszczyna w okresie od 01.01.2007 r. do 31.12.2008 r. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon w Pszczynie, do kontaktów: Mrzyk Wiesław, ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128444 w. 34, 30, fax 032 2128444, e-mail: rdk4@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl/oddziały/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon Pszczyna w okresie od 01.01.2007 r. do 31.12.2008 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: drogi krajowe Nr 1,81,52,69 administrowane przez Rejon w Pszczynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na ciągach dróg administrowanych przez Rejon w Pszczynie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Utrzymanie sygnalizacji świetlnych drogowych: 18 szt Utrzymanie sygnalizacji świetlnych ostrzegawczych: 9 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na całość zadania: 2400 zł /zadanie Nr 1 - 1400zł i zadanie Nr 2 - 1000 zł/. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki szczegółowe 1. Doświadczenie Oferent musi udokumentować że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat (tj. w okresie 2003, 2004, 2005) roboty o zakresie, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (utrzymanie sygnalizacji, przebudowa, naprawa, remont, itp.). Oferent powinien wykazać, że zrealizował co najmniej 3 podobne zadania w każdym roku przez okres ostatnich trzech lat oraz wybudował lub przebudował przynajmniej 3 sygnalizacje świetlne w ciągu trzech ostatnich lat. 2. Potencjał kadrowy Oferent musi wykazać że dysponuje personelem zatrudnionym na umowę o pracę z min 2-letnim stażem pracy dla danego asortymentu robót: a) Minimum 1 osobę kadry kierowniczej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającej aktualny wpis na listę do Izby Samorządu Zawodowego a także aktualne ubezpieczenie OC . b) Minimum 3 osoby przeszkolone i posiadające kwalifikacje do samodzielnych przeglądów, napraw i programowania sterowników typu ASR i MSR. c) Minimum 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacjach awaryjnych. d) Razem minimum 6 osób do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Potencjał ekonomiczny finansowy Oferent musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł 4. Potencjał techniczny Oferent ubiegający się o przydzielenie zamówienia musi wykazać że dysponuje w pełni sprawnym sprzętem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia a mianowicie: a) 2 oznakowane samochody "Pogotowie sygnalizacji" b) 1 podnośnik koszowy. c) 1 samochód dostawczy. d) Koparkę samojezdną. e) Lokalizator do lokalizacji uszkodzeń kabli. f) Stanowisko do testowania i przeprogramowania paneli wykonawczych sterowników SSU, MSR, ASR. g) Sprzęt niezbędny do usuwania awarii: młot pneumatyczny, 2 piły do cięcia asfaltu. h) 2 rezerwowe sterowniki. i) Warsztat elektroniczny kompletnie wyposażony i przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych. j) Oprogramowanie do ściągania danych z monitoringu sygnalizacji. Oferent winien zapewnić całodobowy dyżur w niedzielę i święta, a czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili powiadomienia nie dłuższy niż 30 minut. W tym celu powinien posiadać minimum: a) 2 numery telefoniczne sieci komórkowej b) 2 linie telefonu stacjonarnego c) pocztę elektroniczną. Lokalizacja bazy powinna być w odległości gwarantującej rozpoczęcie prac naprawczych w ciągu 30 minut od otrzymania zgłoszenia. Prawo dysponowania nieruchomością potwierdzona umową najmu, dzierżawy lub aktem własności. 5. Wykonanie zamówienia Nie dopuszcza się podwykonawców w zakresie utrzymania i napraw sygnalizacji świetlnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja) muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki szczegółowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków. Jeżeli wszystkie oferty spełniać będą stawiane warunki , Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: cena - znaczenie 100 % Przy porównywaniu oferowanych cen Zamawiający będzie dokonywał porównania ofert zadaniami, na które złożone zostały poszczególne oferty. W przypadku gdy cena oferty będzie najkorzystniejsza tylko dla jednego z zaoferowanych zadań Zamawiający przydzieli oferentowi to zadanie dla którego stwierdzi ze oferta była korzystniejsza. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4) - 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie (np. referencje). 7. Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do informacji tej winny być dołączone kopie następujących dokumentów: - uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - aktualny w dniu składania wniosku w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - aktualny w dniu składania wniosku w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew na podstawie faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 10:30, 43-200 Pszczyna ul. Bielska 32 pok. nr 11 (I piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na ciągach Dróg Krajowych administrowanych przez Rejon Pszczyna w okresie od 01.01. 2007r. do 31.12.2008 r. ZADANIE NR 1. 1) Krótki opis: ZADANIE NR 1 Utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na terenie Bazy Materiałowej Pszczyna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00, 45.31.60.00, 45.31.00.00, 45.22.38.00. 3) Wielkość lub zakres: utrzymanie sygnalizacji świetlnych drogowych - 12 szt. utrzymanie sygnalizacji ostrzegawczych - 3 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na ciągach Dróg Krajowych administrowanych przez Rejon Pszczyna w okresie od 01.01. 2007r. do 31.12.2008 r. ZADANIE NR 2. 1) Krótki opis: ZADANIE NR 1 Utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych na terenie Bazy Materiałowej Skoczów i Żywiec. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00, 45.31.60.00, 45.31.00.00, 45.22.38.00. 3) Wielkość lub zakres: utrzymanie sygnalizacji świetlnych drogowych - 10 szt. utrzymanie sygnalizacji ostrzegawczych - 6 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego 5- Programu Maluch+ 2022-2029 - wyposażenie pomieszczeń złobka"
- ZP/32/2025 - dostawy obłożeń operacyjnych oraz jednorazowej odzieży medycznej dla Szpitala Joannitas w Pszczynie (postępowanie powtórzone po unieważnianiu części: 3, 9 i 10 z procedury ZP/28/2025)
- Zakup ładowarki teleskopowej dla KP PSP w Pszczynie
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci przedszkolnych w 2026 r.
- Zakup nowego samochodu dostawczego (zaopatrzeniowego)
- Zakup i dostawa biblioteki taśmowej do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Dostawa i montaż hali obrony ludności w m. Dobrzyca
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





