Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tyczyn: rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów w Rzeszowie - Etap I - roboty budowlane Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp.z o.o., do kontaktów: Teresa Kamińska, Biała 238, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, fax 017 8613003, e-mail: mpgk@mpgk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpgk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp.z o.o., Teresa Smoczyńska, Biała 238, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. 017 8613019, fax 017 8613003, www.mpgk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp.z o.o., Teresa Kamińska, Biała 238, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. 017 8613017, fax 017 8613003, www.mpgk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp.z o.o., Teresa Kamińska, Biała 238, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. 017 8613001, fax 017 8613003, www.mpgk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów w Rzeszowie - Etap I - roboty budowlane. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rzeszów ul. Ciepłownicza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów w Rzeszowie - Etap I" - roboty budowlane Zakres zamówienia obejmuje: 1) Modernizację i rozbudowę istniejącej hali przeładunkowej odpadów na obiekt sortowni, 2) Adaptację istniejącej hali przeładunkowej odpadów w celu ustawienia sortowniczej linii technologicznej, 3) Adaptację istniejącej wiaty na pomieszczenie socjalno-sanitarne dla pracowników zakładu wraz z częścią warsztatową i magazynową, 4) Adaptację istniejącego magazynu na magazyn z rozdrabniarką, 5) Budowę placu na ustawienie linii z przesiewania odpadów z czyszczenia ulic i placów wraz z instalacjami elektrycznymi i wodno-kanalizacyjnymi, 6) Budowę zbiornika na gaz propan zasilającego kotłownie w istniejącym pomieszczeniu socjalno-sanitarnym oraz w adoptowanym magazynie na pomieszczenie socjalno-sanitarne, 7) Budowę infrastruktury towarzyszącej, w tym: - doprowadzenie wody do budynków - kanalizacja sanitarna - kanalizacja deszczowa - kanalizacja technologiczna - sieci elektryczne - sieci gazu propan 8) Budowę dróg wewnętrznych, placów, chodników wraz z ogrodzeniem terenu zakładu, 9) Budowę przyłącza wodociągowego z ul. Ciepłowniczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł. (trzydzieści tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Udzielą pełnej rękojmi/gwarancji na okres 3 lat od zakończenia inwestycji (lata 2008-2010). 3. Posiadają średni roczny obrót w ciągu ostatnich 3 lat (lata 2004-2006), w wysokości nie mniejszej niż 5. 000. 000 zł. 4. Dysponują środkami finansowymi gwarantującymi sprawny przebieg prac, tj. posiadają zdolność kredytową, minimalna ilość środków finansowych będąca w dyspozycji Wykonawcy winna wynosić 1. 000. 000 zł. 5. Posiadają ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 6. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (lata 2002-2006) co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 3.000.000 zł. każde. 7. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami, 2) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.) (zał. nr 1), 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat (lata 2002-2006)przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - na zał. nr 3. 9) wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację robót, na załączniku nr 4 z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane stosownych specjalności (do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, technologicznej), zaświadczenie o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, opis doświadczenia). 10) bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanych dokumentach albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunków zysków i strat, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata. 11) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 1.000.000 zł. - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12) ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 13) kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 14) wstępny harmonogram robót, 15) wzór umowy podpisany przez wykonawcę, 16) dowód wpłacenia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.12.2006, godzina 10:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów sp. z o.o. Biała 238, pok. 334.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Z/2.18/I/1.2/26/06 ,,Rozbudowa Zakładu Utylizacji Odpadów w Rzeszowie - Etap I" objęty dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - ZPORR w ramach Priorytetu 1. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.10.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





