Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Urszulin: Zakup wraz z dostawą węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni: Zespołu Szkół w Urszulinie, Szkoły Podstawowej w Wytycznie i Wereszczynie oraz budynku Ośrodka Zdrowia w Urszulinie.
Numer ogłoszenia: 56829 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, fax 082 5713001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni: Zespołu Szkół w Urszulinie, Szkoły Podstawowej w Wytycznie i Wereszczynie oraz budynku Ośrodka Zdrowia w Urszulinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie w Kopalni Węgla Kamiennego w Bogdance i dowiezieniu pojazdem samochodowym opału do Zespołu Szkól w Urszulinie ,Szkół podstawowych w Wytycznie i Wereszczynie, oraz budynku Ośrodka Zdrowia w Urszulinie w ilości łącznie 400 ton.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu, składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Umowę wykonawców, jeżeli występują w postępowaniu o udzielenie zamówienia wspólnie. W przypadku utworzenia konsorcjum - umowę konsorcjum. Umowa musi obowiązkowo wskazywać cel gospodarczy do realizacji którego zostało powołane konsorcjum. Cel ten powinien pokrywać się z zakresem przedmiotu zamówienia. Okres na jaki zostanie zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin wykonania zamówienia. 3) Ofertę przetargową z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A). 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B). 5) Wykaz posiadanych środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia spełniających wymogi do przewozu i rozładunku opału (wzór - zał. C). 6) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - zał. D).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsurszulin.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać; - w Zespole Szkół w Urszulinie, ul. Szkona 23, 22-234 Urszulin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23 22-234 Urszulin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej"
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Świadczenie usług polegających na odpłatnym odbiorze i przewozie przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela z miejsca wskazanego przez Zamawiającego uporządkowanych przesyłek(...)z podziałem na 2 części
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.