Ogłoszenie z dnia 2005-10-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pomoc techniczna fazy III - "Przygotowanie rozbudowy i modernizacji Oczyszczalni Ścieków "Czajka" wraz z kolektorami" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: W zakresie merytorycznym Zadania 01: MACIEJ BIENIOWSKI, w zakresie merytorycznym Zadania 02: JAROSŁAW TROCHIMIAK, w zakresie formalno-prawnym: IWONA SZAJKOWSKA-FEDEROWICZ, JAROSŁAW SKULIMOWSKI, Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, tel. 022 6997600 (MPWiK), 022 5040800 (MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), fax 022 6997438 (MPWiK), 022 5040801 MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna Jednostka Realizująca Projekt (JRP), W zakresie merytorycznym Zadania 01: MACIEJ BIENIOWSKI, w zakresie merytorycznym Zadania 02: JAROSŁAW TROCHIMIAK, w zakresie formalno-prawnym: IWONA SZAJKOWSKA-FEDEROWICZ, JAROSŁAW SKULIMOWSKI, ul. Nowogrodzka 68 w godzinach 7:00-15:00, 02-014 Warszawa, tel. 022 6997600 (MPWiK), 022 5040800 (MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), fax 022 6997438 (MPWiK), 022 5040801 MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna Jednostka Realizująca Projekt (JRP), Magdalena Wieczorowska, ul. Nowogrodzka 68 w godzinach 7:00-14:00, 02-014 Warszawa, tel. 022 5040800, fax 022 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna Jednostka Realizująca Projekt (JRP), Magdalena Wieczorkowska, ul. Nowogrodzka 68 w godzinach 7:00-14:00, 02-014 Warszawa, tel. 022 5040800, fax 022 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna fazy III - "Przygotowanie rozbudowy i modernizacji Oczyszczalni Ścieków "Czajka" wraz z kolektorami". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: ZADANIE 01: Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka a. Przygotowanie dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) na rozbudowę i modernizację OŚ Czajka wraz z kanałem zrzutowym w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils-FIDIC). b. Przygotowanie dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-SIWZ) na budowę stacji termicznej utylizacji osadów ściekowych w OŚ Czajka w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils-FIDIC). c. Pełnienie usług doradczych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podczas procesu przetargowego, określonego w pkt. a i b. ZADANIE 02: Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka a. Opracowanie projektu budowlanego układu przesyłowego do OŚ Czajka wraz z syfonem pod dnem Wisły oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. b. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. c. Przygotowanie dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) na budowę układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły w formule "wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC). d. Pełnienie usług doradczych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podczas procesu przetargowego, określonego w pkt. c. e. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.13.30 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.49.20.00 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków Oryginalny kod CPV: 90.31.20.00 - Badania dotyczące wpływu na środowisko naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie z pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2009;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM: ZADANIE 01: Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji i OŚ Czajka- 100 000 PLN ZADANIE 02: Usługi konsultingowe w zakresie układu przesyłowego do OŚ Czajka-90 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla Zadania 01 i 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla Zadania 02. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie współfinansowane w 62% ze środków Unii Europejskiej. Sposób płatności za realizację zamówienia określony jest w SIWZ - Wzorze Umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podpiszą stosowne porozumienie i przedłożą je Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy na realizację przedmiotu zamówienia. Porozumienie winno określać co najmniej: zakres zadań każdego z Wykonawców związanych z realizacją niniejszej Umowy, termin związania porozumieniem na czas nie krótszy niż czas trwania Umowy powiększony o okres rękojmi, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik będzie również upoważniony do zaciągania zobowiązań i otrzymywania zleceń dla i w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną i każdego z osobna. Realizacja Umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z Pełnomocnikiem (dotyczy to również płatności). Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W trakcie realizacji Umowy skład i zasady organizacyjne nie mogą być zmienione bez uprzedniej zgody Zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 01 - USŁUGI KONSULTINGOWE W ZAKRESIE ROZBUDOWY I MODERNIZACJI OŚ CZAJKA Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do wykonania/uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia zespół kluczowych specjalistów/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Projektant I - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii sanitarnej; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu oczyszczalni ścieków tj. w okresie ostatnich 7 lat wykonał dokumentację projektową technologii co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys m3/d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys m sześc./d - Projektant II - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie zawodowe w dziedzinie technologii unieszkodliwiania osadów metodą termiczną, tj. w okresie ostatnich 7 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji unieszkodliwiania osadów ściekowych bądź odpadów metodą spalania. - Projektant III konstruktor - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu budynków przemysłowych, zbiorników żelbetowych i obiektów inżynierskich na sieciach wodno-kanalizacyjnych, tj. w okresie ostatnich 5 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych: oczyszczalni ścieków o wydajności minimum 50 tys. m sześc./d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys m sześc./d - Projektant IV energetyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji energetycznych dla obiektów przemysłowych lub oczyszczalni ścieków - Projektant V automatyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie w wykonywaniu projektów automatyki i sterowania obiektami SUW lub oczyszczalni ścieków tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych automatyki i sterowania dla stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wydajności minimalnej 50 tys. m sześc./d - Specjalista ds. przetargów -ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub dokumentacji przetargowych dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i doświadczenie w opracowywaniu kontraktów na prace, zgodnie z warunkami FIDIC, tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia lub dokumentacje przetargowe zakończone podpisaniem kontraktu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (w tym minimum 1 kontrakt wg FIDIC) - Prawnik - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe prawnicze; wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów; minimum 10 lat doświadczenia zawodowego. Dodatkowe kwalifikacje: doświadczenie w sprawach arbitrażowych, tj. reprezentował stronę w minimum 2 procesach arbitrażowych, z czego 1 zakończony został wygraną. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujące usługi: - opracowanie co najmniej 2 dokumentacji przetargowych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zakończonych podpisaniem kontraktu, dla zadania realizowanego wg. FIDIC na budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d lub na kompleksową modernizację części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d i - opracowanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d lub kompleksowej modernizacji części mechanicznej i biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 50 tys. m sześc./d oraz co najmniej 1 dokumentację projektową stacji unieszkodliwiania osadów ściekowych lub odpadów metodą spalania. 5. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 2 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej. DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 02 USŁUGI KONSULTINGOWE W ZAKRESIE BUDOWY UKŁADU PRZESYŁOWEGO DO OŚ CZAJKA Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm. 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do wykonania / uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia zespół kluczowych specjalistów / podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Projektant I - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci wodno-kanalizacyjnych tj. w okresie ostatnich 10 lat wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe kanałów ściekowych lub przewodów wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż DN 1000, w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotuneligu - Projektant II konstruktor - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu konstrukcji zbiorników podziemnych i obiektów wykonywanych dla potrzeb sieci wodno-kanalizacyjnej, tj. w okresie ostatnich 10 lat wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe obiektów inżynierskich na sieciach wodno-kanalizacyjnych o średnicy nie mniejszej niż DN 1000. w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotuneligu - Projektant III energetyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; posiadać doświadczenie zawodowe w projektowaniu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych instalacji urządzeń dla obiektów przemysłowych. - Projektant IV automatyk - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; posiadać doświadczenie w wykonywaniu projektów automatyki i sterowania obiektami przemysłowymi tj. w okresie ostatnich 3 lat brał udział w wykonaniu minimum 2 dokumentacji projektowych automatyki i sterowania obiektów przemysłowych - Kosztorysant - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu wycen inwestycji, tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 wyceny inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - Specjalista ds. przetargów - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub dokumentacji przetargowych dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i doświadczenie w opracowywaniu kontraktów na prace, zgodnie z warunkami FIDIC, tj. w okresie ostatnich 5 lat opracował minimum 2 Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia lub dokumentacje przetargowe zakończone podpisaniem kontraktu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej (w tym minimum 1 kontrakt wg FIDIC) - Prawnik - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe prawnicze; wpis na listę radców prawnych bądź adwokatów; minimum 10 lat doświadczenia zawodowego. Dodatkowe kwalifikacje: doświadczenie w sprawach arbitrażowych, tj. reprezentował stronę w minimum 2 procesach arbitrażowych, z czego 1 zakończony został wygraną. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w pkt. 9.2.1.4.a). powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dz.u. z 2003 r. nr 207, poz. 2016; ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz.u. z 1995 r. nr 8, poz. 38; ze zm.). Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Wykonawca przedłoży zaświadczenia o wpisach na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób przewidzianych do realizacji zamówienia (specjalistów kluczowych), wydane przez tę izbę, z określonym terminem ważności. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujące usługi: - wykonanie co najmniej 2 dokumentacji projektowych kolektorów ściekowych o średnicy nie mniejszej niż DN1000 mm w tym co najmniej 1 z nich w technice mikrotunelingu, na które uzyskano pozwolenie na budowę. - opracowanie co najmniej 2 dokumentacji przetargowych lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zakończonych podpisaniem kontraktu, dla zadań realizowanych wg. FIDIC na budowę kolektorów ściekowych lub przewodów wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż DN1000. 5. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnąć w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obroty w kwocie minimum 2 mln PLN.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 01 - USŁUGI KONSULTINGOWE W ZAKRESIE ROZBUDOWY I MODERNIZACJI OŚ CZAJKA a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). f. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). DLA WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 02 - USŁUGI KONSULTINGOWE W ZAKRESIE BUDOWY UKŁADU PRZESYŁOWEGO DO OŚ CZAJKA a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę: - w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 2 mln PLN - Zadanie 01 - w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych obrotów w kwocie minimum 2 mln PLN - Zadanie 02 Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej: - 1 mln PLN - Zadanie 01 - 1 mln PLN - Zadanie 02 Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości: - 1 mln PLN - Zadanie 01 - 1 mln PLN - Zadanie 02 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę o wielkości minimum 100% wartości ceny ofertowej - dla Zadania 01 i Zadania 02. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (specjalistów kluczowych) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia ogłoszenia o przetargu w biuletynie zamówień publicznych (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców; Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie (Zadanie 01); Tak (Zadanie 02) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w pkt. 9.2.1.4.a). Instrukcji dla Wykonawców powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dz.u. z 2003 r. nr 207, poz. 2016; ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. nr 8, poz. 38; ze zm.). Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Dokumenty wymagane od osób, które będą wykonywać zamówienie podane są w SIWZ. Wykonawca przedłoży zaświadczenia o wpisach na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób przewidzianych do realizacji zamówienia (specjalistów kluczowych), wydane przez tę izbę, z określonym terminem ważności. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 150 - 129974 z dnia 04.08.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2004/S 163 - 140694 z dnia 21.08.2004. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: I/JRP/K-04A/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 144 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Publiczna sesja otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 11:00, Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S. A. Siedziba Jednostki Realizującej Projekt, ul. Nowogrodzka 68, III piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszwie" Memorandum Finansowe 2000/PL/16/P/PE/020. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00, 74.23.20.00, 74.23.13.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZADANIE 01 Usługi konsultingowe w zakresie rozbudowy i modernizacji OŚ Czajka - przygotowanie dokumentacji przetargowych (SIWZ) na: rozbudowę i modernizację OŚ Czajka wraz z kanałem zrzutowym oraz budowę stacji termicznej utylizacji osadów ściekowych w OŚ Czajka - w formule "zaprojektuj i wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils-FIDIC). 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.00.00, 74.23.20.00, 74.21.00.00, 74.23.13.30, 90.31.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ZADANIE 02 Usługi konsultingowe w zakresie budowy układu przesyłowego do OŚ Czajka - Opracowanie projektu budowlanego układu przesyłowego do OŚ Czajka wraz z syfonem pod dnem Wisły oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, przygotowanie dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) na budowę układu przesyłowego wraz z syfonem pod dnem Wisły w formule "wykonaj" wg "Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego", drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania opublikowanego w 1999 r. przez Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils-FIDIC), pełnienie usług doradczych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego podczas procesu przetargowego, sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.