Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-06-01
Og³oszenie nr 566805-N-2018 z dnia 2018-06-01 r.
Gmina Wiêcbork: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Zakrzewku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wiêcbork, krajowy numer identyfikacyjny
9235096100000, ul.
ul. Mickiewicza
22
,
89410
Wiêcbork, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
523 897 207, e-mail
inwestycje@wiecbork.pl, faks
523 897 212.
Adres strony internetowej (URL): http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miejski w Wiêcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Wiêcbork, Sekretariat pokój nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Zakrzewku
Numer referencyjny:
SB.271.9.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Zakrzewku. Zgodnie z ustaw± z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowê jak równie¿ zg³oszenia robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê. Budynek przeznaczony do termomodernizacji jest obiektem o 2 kondygnacjach naziemnych i czê¶ciowym podpiwniczeniem. Dach p³aski, na czê¶ci wy¿ej obiektu krokwiowy, konstrukcji drewnianej, na czê¶ci ni¿ej obiektu stropodach monolityczny. Pokrycie - papa bitumiczna. Pow. zabudowy budynku: 352,20 m2, Wysoko¶æ obiektu: 9,63 m, Kubatura budynku (ca³kowita): 2 893,00 m3, Ilo¶æ kondygnacji naziemnych: 2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególno¶ci: termomodernizacjê dachu i ¶cian zewnêtrznych, wymianê czê¶ci stolarki okiennej, wymianê obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, wykonanie kolorystyki zewnêtrznej oraz pozosta³e roboty budowlane niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotowego zadania - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. Roboty budowlane bêd± prowadzone na terenie obiektu budowlanego, w którym prowadzone s± zajêcia lekcyjne. Ponadto czê¶æ obiektu szkolnego u¿ytkowana jest jako pomieszczenia mieszkalne. Wobec powy¿szego, na czas realizacji zadania nale¿y zapewniæ bezpieczn± i swobodn± komunikacjê do budynku. Wycenê nale¿y wykonaæ w oparciu o STWiOR, dokumentacjê projektow±, oraz zakres robót wynikaj±cy z w³asnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzysz±cych nie objêtych dokumentacj± (np.: roboty rozbiórkowe - demonta¿ i utylizacja papy). Za³±czony przedmiar robót jest jedynie materia³em pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy zaleca aby ka¿dy z wykonawców dokona³ wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem przetargu, tak¿e uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa siê na koszt w³asny Wykonawcy. UWAGA: Je¿eli w SIWZ i za³±cznikach do specyfikacji wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp., jak równie¿ ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ "równowa¿nych" pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie z opracowan± dokumentacj± oraz zapewniaj± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych) przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, zosta³y okre¶lone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (za³±cznik nr 6 do SIWZ).
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45111300-1 |
| 45453000-7 |
| 45443000-4 |
| 45261000-4 |
| 45421132-8 |
| 45262522-6 |
| 45312310-3 |
| 45421160-3 |
| 45311200-2 |
| 45262100-2 |
| 45261320-3 |
| 45442100-8 |
| 45421160-3 |
| 45233250-6 |
| 45262100-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
- osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
Kierownik robót powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) (pkt 9.3 ppkt 2 lit. "a" SIWZ) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa wy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Wykonawca, który w niniejszym postêpowaniu polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 3. Wykonawca winien z³o¿yæ wraz z ofert±: - Wype³niony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, - O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ), - O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SIWZ), - Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Je¿eli w imieniu podmiotu dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 2 SIWZ (je¿eli dotyczy), - Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium.
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Termin wniesienia wadium.
1) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium uznaje siê za wniesione, je¿eli:
a) wnoszone w formie pieni±dza znalaz³o siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
b) wnoszone w pozosta³ych formach orygina³y dokumentów zosta³y z³o¿one w Urzêdzie Miejskim w Wiêcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium nale¿y do³±czyæ do oferty, przy czym:
a) Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego z dopiskiem "Wadium - Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Zakrzewku, Nr sprawy: SB.271.9.2018", BS Wiêcbork Nr rachunku 22 8162 0003 0000 3564 2000 0050,
b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Wiêcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Wiêcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopiê dokumentu po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y za³±czyæ do oferty.
3. Formy wniesienia wadium.
1) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
2) Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Zwrot wadium.
1) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 5 ppkt 2).
2) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
3) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4) Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
5. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
6. Inne postanowienia dotycz±ce wadium.
Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce okoliczno¶ci: 1) zmiana wynagrodzenia na skutek: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, Zmiana wysoko¶ci stawki podatku VAT spowoduje odpowiedni± zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w ujêciu brutto, od daty wprowadzenia zmiany. Zmianie ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowi±zywania zmienionej stawki, przy czym zmiana bêdzie dotyczyæ tej czê¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna byæ stosowana zmieniona stawka podatku. 2) konieczno¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: a) konieczno¶ci wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót powsta³ej z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci bêd±cej nastêpstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) wyst±pienia si³y wy¿szej (w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, embarga przewozowe, katastrofy), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, c) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Fakt ten musi zostaæ zg³oszony niezw³ocznie Zamawiaj±cemu; d) wyst±pienia opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, f) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. Opó¼nienia, o których mowa w ppkt 2 musz± byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiaj±cego. W przedstawionych w ppkt 2 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju. 3) zmiana na stanowisku kierownika robót. Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê kierownika robót, w nastêpuj±cych przypadkach: a) ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych, b) je¿eli zmiana tej osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ppkt 3, nowa osoba powo³ana do pe³nienia ww. obowi±zków musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ppkt 3, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje ona nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tej osoby w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni od daty z³o¿enia wniosku przez Zamawiaj±cego. 4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, je¶li bêdzie ona korzystna dla Zamawiaj±cego. Bêd± to, przyk³adowo okoliczno¶ci: a) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy, b) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, c) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. Zmiany, o których mowa w ppkt 4, musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez Zamawiaj±cego w porozumieniu z projektantem na pi¶mie. Zmiany o których mowa w ppkt 4 niniejszego paragrafu, nie spowoduj± zmiany ceny wykonania przedmiotu umowy. Strona wnosz±ca o zmiany inicjuje zmianê pisemnie w postaci wniosku. Wniosek musi zawieraæ opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany (je¿eli wymaga), a w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy uzasadnienie z powo³aniem zmian przepisów oraz wp³yw zmian na wysoko¶æ umownego wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wiêcbork reprezentowana przez Burmistrza Wiêcborka z siedzib± przy ul. Mickiewicza 22, 89-410 Wiêcbork, tel. /52/ 389 72 07, e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl, inwestycje@wiecbork.pl ; - kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wiêcbork: e-mail: bip@wiecbork.pl, tel. /52/ 389 52 02; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: SB.271.9.2018, pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Zakrzewku" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI WIÊCBORK
- Wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej czê¶ci pomieszczeñ II piêtra budynku g³ównego Szpitala Powiatowego w Wiêcborku
- Dostawa ¶rodków ochrony osobistej jednorazowego u¿ytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
wiêcej: przetargi WIÊCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





