Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-06-27
Og³oszenie nr 565953-N-2019 z dnia 2019-06-27 r.
Politechnika Koszaliñska: Wstawienie okien w fasadzie aluminiowej w budynku A Politechniki Koszaliñskiej przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Koszaliñska, krajowy numer identyfikacyjny
17030000000000, ul.
ul. ¦niadeckich
2
,
75-453
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
(094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail
szp@tu.koszalin.pl, faks
(094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (URL): bip.tu.koszalin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.tu.koszalin.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.tu.koszalin.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pisemnie w wersji papierowej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz.1481 oraz z 2018r. poz.106, 138, 650, 1118 i 1629) osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Politechnika Koszaliñska, Kancelaria Uczelni (parter), ul. ¦niadeckich 2, 75-453 Koszalin.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wstawienie okien w fasadzie aluminiowej w budynku A Politechniki Koszaliñskiej przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie
Numer referencyjny:
24/PNOG/SZP-2/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wstawienie okien w fasadzie aluminiowej w budynku A Politechniki Koszaliñskiej przy ul ¦niadeckich 2 w Koszalinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej - za³±czniku nr 3 do SIWZ, tj. w przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Kod Klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych Instalowanie ram okiennych. 3. Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór / projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45421112-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o warto¶ci do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ bêd± prace z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia lub niezbêdnych do wykonania zamówienia, czynno¶ci wskazane rodzajowo w za³±czniku nr 2 do SIWZ, których szczegó³owy opis zawarty zosta³ w przedmiarze robót za³±cznik nr 3 do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 70
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek: a) je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u okien o warto¶ci co najmniej 50 000 z³ brutto w ramach jednej umowy wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy robota ta zosta³a wykonana w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczona; b) je¿eli wyka¿e osoby skierowane do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca, jest zobowi±zany
wskazaæ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania tj.: - Kierownika robót budowlanych, który musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: posiadaæ uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub posiadaæ równowa¿ne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach okre¶lonych zgodnie z przepisami polskiego prawa* *W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane s± uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z pó¼n.zm). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna warunek okre¶lony w rozdziale V pkt.1 ppkt.2) 2.3 litera a) i b) za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿± ³±cznie spe³nianie wymaganego warunku.
Uwaga: W przypadku wykazania przez Wykonawców, warto¶ci niezbêdnych do oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp, mo¿e wezwaæ wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczno¶ci w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (z³o¿ony zgodnie ze wzorem wykazu stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (z³o¿ony zgodny ze wzorem wykazu stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±: 1) Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SIWZ 2) O¶wiadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) - wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ 5) Kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji szczegó³owej. Kalkulacja szczegó³owa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej, jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nak³adów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów po¶rednich i zysku. W kosztorysie nale¿y podaæ ceny jednostkowe robót. Podatek od towarów i us³ug nale¿y doliczyæ na koñcu kosztorysu ofertowego. Nie wykazywaæ pozycji dotycz±cych robót towarzysz±cych i tymczasowych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia Za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadku braku w ofercie kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± kalkulacji szczegó³owej, oferta wykonawcy bêdzie podlegaæ odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy PZP jako, ¿e jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 500,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±c piêæset z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| okres gwarancji w pe³nych miesi±cach | 20,00 |
| minimalizacja liniowa wspó³czynnika przenikania ciep³a | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa nie mo¿e byæ sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2. Pozosta³e warunki umowne okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia. 4. Zamawiaj±cy zgodnie z art.144 ust.1 ustawy prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian istotnych postanowieñ zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, tj.: 1) w zakresie zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w umowie w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT - wysoko¶æ wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wysoko¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie aktualnej stawki podatku VAT obowi±zuj±cej na dzieñ powstania obowi±zku podatkowego. 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego lub przerw w wykonywaniu robót powsta³ych na skutek okoliczno¶ci, za które nie odpowiada Wykonawca lub w przypadku, je¿eli Zamawiaj±cy dokonuje istotnej zmiany przedmiotu zamówienia, w tym dotycz±cej wyst±pienia robót dodatkowych, który w jego ocenie wymaga dodatkowego czasu na realizacjê zamówienia. Podstaw± dokonania zmian, o których mowa w pkt. 4 ppkt.2) bêdzie protokó³ konieczno¶ci okre¶laj±cy wyst±pienie okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wprowadzenie zmiany terminu umownego; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania czê¶ci robót; 4) W przypadku zmiany osoby skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia podanej w SIWZ dla przeprowadzonego postêpowania. W takim przypadku WYKONAWCA zobowi±zany jest wskazaæ osobê do realizacji zamówienia posiadaj±ce kwalifikacje, do¶wiadczenie nie ni¿sze ni¿ wymagane w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 5) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotycz±cego podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 6) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 7) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 8) wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 9) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu art.144 ust.1 e ustawy Pzp; 10) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 i w przypadku zamówieñ na roboty budowlane jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 11) w okoliczno¶ciach, o których mowa w ppkt.2, 3 ustalaj± nowe terminy umowne z tym, ¿e wielko¶æ zmian musi byæ powi±zana z przyczyn± jaka j± spowodowa³a. Podstaw± dokonania zmian, bêdzie protokó³ konieczno¶ci wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wprowadzenie zmian. Wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy nak³ada na wykonawcê obowi±zek przed³u¿enia terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i jego wymagalnej wysoko¶ci. 5. Nie stanowi± natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany zwi±zane z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych). 6. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom sk³adaj±cym ofertê wspóln± (tzn. wykonawcy okre¶lonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy za¿±da z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 2. Ponadto, Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy za¿±da: a) wniesienia przez wykonawcê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej (ceny brutto) podanej w ofercie; b) kopie uprawnieñ budowlanych osób skierowanych do realizacji zamówienia, c) za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby samorz±du zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia (w przypadku konieczno¶ci wpisu do w³a¶ciwej Izby na podstawie obowi±zuj±cych przepisów). 3. Klauzula informacyjna dotycz±ca danych osobowych z art.13 lub art.14 RODO zawiera rozdzia³ XXII SIWZ.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa terenowego wózka wid³owego z napêdem na 4 ko³a wraz z osprzêtem do Regionalnego Zak³adu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ci±gu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji pad³ych zwierz±t wolno ¿yj±cych (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka wid³owego ".
- Us³ugi wywozu na wysypisko nieczysto¶ci sta³ych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarz±dzanych przez ZBM w Koszalinie
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





