eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej; Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej; Zadanie III: Dostawa 0,9 % roztworu soli fizjologicznej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-08-04



Og³oszenie nr 564563-N-2017 z dnia 2017-08-04 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Lublinie: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej; Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej; Zadanie III: Dostawa 0,9 % roztworu soli fizjologicznej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43102941200000, ul. ul. I Armii Wojska Polskiego  8 , 20078   Lublin, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 815 328 932, , e-mail przetargi@rckik.lublin.pl, , faks 815 325 318.
Adres strony internetowej (URL): www.rckik.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.rckik.lublin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rckik.lublin.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat, p. 217


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej; Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej; Zadanie III: Dostawa 0,9 % roztworu soli fizjologicznej
Numer referencyjny: RCKiK.DZ-3321/36/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej Zadanie III: Dostawa 0,9 % roztworu soli fizjologicznej

II.5) G³ówny kod CPV: 33.69.25.00 - P³yny do¿ylne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 193958,60
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu na zadanie I i II jest wykazanie siê przez Wykonawcê do¶wiadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawy odpowiadaj±cej swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia. Za dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy uzna dostawê p³ynów antykoagulacyjnych o warto¶ci zamówienia brutto: Zadanie I: min. 20.000,00 PLN brutto; Zadanie II - min. 50.000 PLN brutto,* * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania siê og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie- zgodnie z za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ. Dowodami takimi mog± byæ: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y lub s± wykonywane (je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji to mo¿e to byæ o¶wiadczenie Wykonawcy). Uwaga: W przypadku, gdy przedstawione w wykazie dostawy obejmuj± szerszy zakres, ni¿ dostawy wskazane w SIWZ, wymaga siê od Wykonawcy jednoznacznego okre¶lenia w ww. dokumencie warto¶ci dostaw w wymaganym zakresie. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzaj±ce czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Dotyczy Zadania III: Wa¿ne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (jedn. tekst Dz.U.2016.2142) 2. Dotyczy Zadania I i II: Z uwagi na zastosowane kryterium oceny ofert "Jako¶æ przedmiotu zamówienia" (waga 35%), w którym ocena zostanie dokonana w oparciu o parametry oceny opisane w za³±czniku 1.2 do SIWZ - na podstawie testowanych próbek do³±czonych do oferty - dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego nale¿y z³o¿yæ ju¿ wraz z ofert± zgodnie z sekcj± III.7 pkt. 2.3 - 2.6 Og³oszenia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ - nale¿y je z³o¿yæ w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.(nie dotyczy przypadku gdy wp³ynie tylko jedna oferta) W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w/w dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do z³o¿enia wraz z ofert±. Dotyczy wszystkich Zadañ 2.1 Zestawienie parametrów granicznych za³±cznik Nr 1.1 do SIWZ i Formularz cenowy (za³±cznik nr 2 do SIWZ), 2.2 Wykaz dotycz±cy czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Za³±cznik Nr 6 do SIWZ) - je¿eli dotyczy. Dotyczy Zadania I i II: 2.3 Deklaracja wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela o spe³nianiu wymagañ zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne. 2.4 Aktualny Certyfikat jednostki notyfikowanej, przy wspó³udziale której przeprowadzono procedurê oceny zgodno¶ci oferowanych wyrobów medycznych - je¿eli oferowany wyrób medyczny zosta³ wymieniony w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.). 2.5 Zg³oszenie wyrobu medycznego do Prezesa URPLWMiPB lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub inny dokument potwierdzaj±cy wype³nienie obowi±zku wynikaj±cego z art. 58 cyt. ustawy a w przypadku niepodlegania obowi±zkowi dokonania zg³oszenia/ powiadomienia o¶wiadczenie zawieraj±ce podstawy braku tego obowi±zku. 2.6 Ulotka informacyjna ( wraz z rysunkami) opisuj±c± sposób u¿ycia. oraz 2.7 Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ni¿ej podanych ilo¶ciach: a) Zadanie I: P³yn ACD-A do trombaferezy automatycznej - nie mniej ni¿ 3 opakowania jednostkowe b) 4% roztwór cytrynianu sodu w 0,9 % roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej-nie mniej ni¿ 3 opakowania jednostkowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy stanowi za³±cznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany w ni¿ej podanym zakresie, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 cyt. ustawy: a. w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia netto, która bêdzie wynikaæ ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatku od towarów i us³ug VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowi±zywaæ bêdzie nowa stawka podatku z dat± wprowadzenia jej w ¿ycie przepisami, a zmiana kwoty netto warto¶ci umowy z tego tytu³u jest akceptowana przez strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ i zmiany umowy. b. w czê¶ci dotycz±cej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonuj±cego przedmiotow± dostawê) w zwi±zku z wewnêtrzn± reorganizacj± w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci lub wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej. c. w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia, która bêdzie wynikaæ z wprowadzenia przez Wykonawcê nowych, ni¿szych w stosunku do obowi±zuj±cych w umowie, cen za przedmiot zamówienia, d. zmiana nazwy w³asnej, numeru katalogowego i sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia- zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ze zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego zestawów, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e. zmiana terminów wa¿no¶ci - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z konieczno¶ci± przyspieszenia dostawy, trudno¶ci produkcyjnych, trudno¶ci ze zwalnianiem serii i nie bêdzie mia³a wp³ywu na stopieñ wykorzystania wyrobu, f. zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnêtrzne) - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowych, celnych, opó¼nieñ zwi±zanych ze zwalnianiem serii, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu, g. zmiany terminu obowi±zywania umowy - w przypadku gdy w okresie obowi±zywania umowy nie zostanie zamówiona przez Zamawiaj±cego ca³kowita ilo¶æ przedmiotu zamówienia, okre¶lona w umowie, dopuszcza siê przed³u¿enie okresu obowi±zywania umowy na okres nie d³u¿szy ni¿ dodatkowe 6 miesiêcy. h. zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±ce wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia; i. powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych "si³a wy¿sz±"), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; j. zmiany wynikaj±ce z powstania niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy a tre¶ci± oferty i/lub SIWZ. 3. Wy¿ej wymienione zmiany z zastrze¿eniem, o którym mowa w ust. 2 lit. a mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu stron i zostan± wprowadzone do umowy aneksem. 4. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji Umowy, w przypadku: a. zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. Je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia na pisemny, uargumentowany wniosek Wykonawcy, b. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ waloryzacji wynagrodzenia na pisemny, uargumentowany wniosek Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie I: Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa P³ynu ACD (A) do trombaferezy automatycznej 'a 500 ml w ilo¶ci 4.000 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofert60,00
jako¶æ przedmiotu zamówienia35,00
termin dostawy5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie II: Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9% roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa 4% roztworu cytrynianu sodu w 0,9% roztworze NaCl do plazmaferezy automatycznej o pojemno¶ci 250 ml w ilo¶ci 12.000 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty60,00
jako¶æ przedmiotu zamówienia35,00
termin dostawy5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie III. Dostawa 0,9% roztworu soli fizjologicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa 0,9% roztworu soli fizjologicznej
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty95,00
termin dostawy5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.