Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-14
Bielsko-Biała: Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Oddziału ZUS w Bielsku - Białej
Numer ogłoszenia: 56444 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Oddziału ZUS w Bielsku - Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Oddziału ZUS w Bielsku - Białej: Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34 (budynek A i B); Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Traugutta 2; Inspektorat ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29; Inspektorat ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2; Zestawienie powierzchni: Powierzchnia wewnętrzna pozioma objęta sprzątaniem: 1)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34 (budynek A i B); - powierzchnia sprzątania 5 161,01 m2 2)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Traugutta 2 - powierzchnia sprzątania 3 275,04 m2 3)Inspektorat ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29 - powierzchnia sprzątania 3 310,51 m2 4)Inspektorat ZUS z Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 - powierzchnia sprzątania 2 083,75 m2 Łączna powierzchnia sprzątania: 13 830,31 m2 Powierzchnia zewnętrzna utwardzona (terenu): 1)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34 (budynek A i B); - powierzchnia sprzątania 1 194,97 m2 2)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Traugutta 2 - powierzchnia sprzątania 1 115,00 m2 3)Inspektorat ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29 - powierzchnia sprzątania 484,40 m2 4)Inspektorat ZUS z Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 - powierzchnia sprzątania 848,19 m2 Łączna powierzchnia: 3 642,56 m2 Powierzchnia zewnętrzna zielona: 1)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34 (budynek A i B); - powierzchnia sprzątania 160,04 m2 2)Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Traugutta 2 - powierzchnia sprzątania 860,99 m2 3)Inspektorat ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29 - powierzchnia sprzątania 120,00 m2 4)Inspektorat ZUS z Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 - powierzchnia sprzątania 154,00 m2 Łączna powierzchnia: 1 295,03 m2.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 743,00 zł. 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu 3.2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w banku PKO BP 98 1020 5590 0000 0802 9020 7015, z zalecanym tytułem przelewu: Wadium w postępowaniu na utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Oddziału ZUS w Bielsku - Białej. 5.Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (w przypadku formy pieniężnej), natomiast w przypadku formy innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34, budynek A, V piętro, pokój nr 526, w Centrum Zamówień Publicznych. 6.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 6.2.innej niż pieniądz, dołączyć kopię dokumentu do oferty. 7.Z dokumentu wniesionego w formie, o której mowa w pkt 3.2-3.5, powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie - w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10.Okoliczności i zasady zwrotu, zatrzymania oraz zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej 2 usługi świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, w sposób ciągły (minimum 5 dni w tygodniu) polegające na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej * o łącznej powierzchni wewnętrznej obiektu nie mniejszej niż 7 000 m2. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie - (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 ze zm.) - tj. urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp. - z wyłączeniem magazynów, hipermarketów, hal, wiat, parkingów. - co najmniej 2 usługi, świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegające na sprzątaniu powierzchni zewnętrznej (terenu) nie mniejszej niż 3 000,00 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami pełniącymi funkcję nadzorczą serwisu sprzątającego, które posiadają przynajmniej 6-cio miesięczny staż pracy (po jednej osobie na każdy obiekt). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz osób z informacją o podstawie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaze, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami pełniącymi funkcję nadzorczą serwisu sprzątającego, które posiadają przynajmniej 6-cio miesięczny staż pracy (po jednej osobie na każdy obiekt). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz osób z informacją o podstawie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada wymagane warunki ekonomiczne i finansowe, tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: a)kartę oferty wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b)formularz cenowy - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; c)zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzającego, że w procesie świadczenia usług sprzątania stosowana jest norma jakościowa ISO 9001 (w przypadku jeżeli Firma go posiada); d)zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu; e)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; f)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Posiadanie wdrozonego systemu zarządzania jakością ISO 9001 - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku - Białej, 43-350 Bielsko - Biała, ul. Krasińskiego 34, Centrum Zamówień Publicznych, piętro V, pok.526.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku - Białej, 43-350 Bielsko - Biała, ul. Krasińskiego 34 Centrum Zamówień Publicznych, piętro V , pok. 526.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach ekologicznych w ramach projektu (...) Dostawa do CEE Ekosynteza ul. Grotowa 11, Bielsko-Biała - 5 części postępowania.
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej
- Dostawa licencji na program antywirusowy
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
- Rozbudowa budynku szkoły o szyb windowy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój i wzrost potencjału szkół Powiatu bielskiego prowadzących kształcenie zawodowe"
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z zielenią oraz przebudową oświetlenia w ramach projektu modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Pużaka
- 69/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w SUKIENNICACH
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.