Og³oszenie z dnia 2025-06-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa si³owni telekomunikacyjnych i czê¶ci zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kotowska.malgorzata@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa si³owni telekomunikacyjnych i czê¶ci zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42d15e71-a59b-4a8b-b8a6-18a295346b49
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00286353
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00112267/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Dostawa si³owni telekomunikacyjnych i czê¶ci zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/215918/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Dostawa si³owni telekomunikacyjnych i czê¶ci zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej” – znak sprawy: OZP.26.1.25.2025.MKT
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c)rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
-kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
-je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na kontaktowaæ siê z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach,
w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
7. O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:
1) Ma³gorzata Kotowska – nr telefonu 81 47 81 355
e-mail: kotowska.malgorzata@lcit.lubelskie.pl
2) Maria Szczur – nr telefonu 81 44 16 533
e-mail: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. Marii Curie-Sk³odowskiej 3, I piêtro, pokój nr 1.20) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy,
b) rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie, na podstawie art. 5k w zakresie sk³adania o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania,
c) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zwi±zku z art. 7 ust. 1 w zakresie sk³adania o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania,
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zwi±zku z ustaleniem okresu przechowywania dokumentacji,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±czenie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji, i nie bêd± udostêpniane odbiorcom danych za wyj±tkiem podmiotów, które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych) oraz podmiotom ¶wiadcz±cy us³ugi wsparcia IT i serwisu, tj. podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem.
5. Dokumentacja postêpowania bêdzie przechowywana przez okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. przez 5 lat. Je¿eli natomiast dokumentacja postêpowania bêdzie stanowiæ materia³ dowodowy w tocz±cych siê postêpowaniach wówczas mo¿e byæ przechowywana przez czas trwania postêpowañ albo do czasu up³ywu terminu przedawnienia roszczeñ.
6. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych, w zakresie okre¶lonym ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.26.1.25.2025.MKT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa si³owni telekomunikacyjnych i czê¶ci zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej, tj.:
1) Etap I: 2 szt. kompletnych si³owni telekomunikacyjnych 48V;
2) Etap II: 20 szt. pojedynczych modu³ów prostownikowych;
3) Etap III: 10 szt. sterowników/uk³adów MCU 2500 wraz z kart± (sieciow± i relay);
4) Etap IV: 30 szt. modu³ów Slimline Control lub równowa¿nych;
5) Etap V: 30 szt. elektronicznych uk³adów pomiarowych.
2. Wykonawca dostarczy sprzêt fabrycznie nowy, pe³nowarto¶ciowy i wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami.
3. Oferowany sprzêt nie mo¿e byæ przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub ze sprzeda¿y.
4. Wykonawca jest zobowi±zany do:
1) dostarczenia Przedmiotu Umowy na adres:
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny
Centrum Zarz±dzania Sieci±
ul. Dobrzañskiego 3
20-262 Lublin
2) transportu, zapakowania, zabezpieczenia, ubezpieczenia, roz³adunku i wniesienia Przedmiotu Umowy do pomieszczeñ Zamawiaj±cego. Przedmiot Umowy musi byæ zapakowany w sposób uniemo¿liwiaj±cy jego zniszczenie, uszkodzenie czy zabrudzenie podczas dostawy. Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
3) dostawy w godzinach urzêdowania Zamawiaj±cego, tj. od godziny 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku.
4) dostarczenia: kart gwarancyjnych, instrukcji obs³ugi oraz innych dokumentów niezbêdnych do przyjêcia Przedmiotu Umowy lub wskazania ogólnodostêpnej strony producenta z najnowszymi dostêpnymi wersjami instrukcji/dokumentacji. W przypadku, gdy instrukcja obs³ugi/dokumentacja nie jest dostêpna w jêzyku polskim, Zamawiaj±cy dopu¶ci instrukcjê/dokumentacjê w jêzyku angielskim.
5. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31700000-3 - Urz±dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzêt i aparatura elektryczna
31153000-3 - Prostowniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj± do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podst. nast. zestawu kryteriów oceny:
KRYTERIA OCENY OFERT WAGA (%)
Cena oferty 60 pkt
Termin dostawy [wyra¿ony w dniach kalendarzowych]; suma punktów uzyskanych w poszczególnych etapach: A,B,C,D,E [maks 40 pkt] 40 pkt
A) Etap I:dostawa 2 szt. kompletnych si³owni telekomunikacyjnych 48V 8 pkt
- do 129 dni od dnia podpisania umowy 8 pkt
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy 4 pkt
- od 135 do 140 dni od dnia podpiss umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy 0 pkt
B) Etap II: dostawa 20 szt. pojedynczych modu³ów prostownikowych 8 pkt
- do 129 dni od dnia podpisania umowy 8 pkt
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy 4 pkt
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy 0 pkt
C) Etap III: dostawa 10 szt. sterowników/uk³adów MCU 2500 wraz z kart± (sieciow± i relay) 8 pkt
- do 129 dni od dnia podpisania umowy 8 pkt
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy 4 pkt
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy 0 pkt
D) Etap IV:dostawa 30 szt. modu³ów Slimline Control lub równowa¿nych 8 pkt
- do 129 dni od dnia podpisania umowy 8 pkt
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy 4 pkt
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy 0 pkt
E) Etap V:dostawa 30 szt. elektronicznych uk³adów pomiarowych 8 pkt
- do 129 dni od dnia podpis umowy 8 pkt
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy 4 pkt
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy 0 pkt
a) Cena brutto za ca³o¶æ zamówienia – max. 60,00 pkt
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie wed³ug poni¿szego wzoru:
Liczba pkt = (Cena brutto oferty najtañszej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej)x 60 pkt
b) Termin dostawy [wyra¿ony w dniach kalendarzowych] – max. 40,00 pkt (suma pkt uzyskanych w poszczególnych etapach: A,B,C,D,E)
W kryterium „Termin dostawy” najwy¿sza liczba punktów, jak± mo¿na uzyskaæ to 40 pkt. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje wcze¶niejszy termin dostawy otrzyma wiêksz± ilo¶æ punktów, odpowiednio:
A) Etap I: dostawa 2 szt. kompletnych si³owni telekomunikacyjnych 48V;
- do 129 dni od dnia podpisania umowy – 8 pkt,
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy – 4 pkt,
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy – 0 pkt.
B) Etap II: dostawa 20 szt. pojedynczych modu³ów prostownikowych;
- do 129 dni od dnia podpis umowy – 8 pkt,
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy – 4 pkt,
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy – 0 pkt.
C) Etap III: dostawa 10 szt. sterowników/uk³adów MCU 2500 wraz z kart± (sieciow± i relay);
- do 129 dni od dnia podpisania umowy – 8 pkt,
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy – 4 pkt,
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy – 0 pkt.
D) Etap IV: dostawa 30 szt. modu³ów Slimline Control lub równowa¿nych;
- do 129 dni od dnia podpisania umowy – 8 pkt,
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy – 4 pkt,
- od 135 do 140 dni od dnia podpisa umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy – 0 pkt.
E) Etap V: dostawa 30 szt. elektronicznych uk³adów pomiarowych;
- do 129 dni od dnia podpisania umowy – 8 pkt,
- od 130 do 134 dni od dnia podpis umowy – 4 pkt,
- od 135 do 140 dni od dnia podpis umowy, przy czym 140 dni to max dopuszczalny termin dostawy – 0 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca winien za³±czyæ do oferty (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) w osobnym pliku (Przedmiotowe ¶rodki dowodowe) zawieraj±ce:a) karty katalogowe (i/lub inne dokumenty, np. wydruki ze stron internetowych producentów, karty katalogowe producentów, o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego) zaoferowanych przez Wykonawcê produktów wraz z opisem i danymi technicznymi umo¿liwiaj±cymi porównanie ich z parametrami wymaganymi w tre¶ci Za³±cznika nr 1 do SWZ stanowi±cego Opis przedmiotu zamówienia.
W przypadku niez³o¿enia w wymaganym terminie, o którym mowa powy¿ej, przedmiotowych ¶rodków dowodowych Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Karty katalogowe (i/lub inne dokumenty, np. wydruki ze stron internetowych producentów, karty katalogowe producentów, o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego) zaoferowanych przez Wykonawcê produktów wraz z opisem i danymi technicznymi umo¿liwiaj±cymi porównanie ich z parametrami wymaganymi w tre¶ci Za³±cznika nr 1 do SWZ stanowi±cego Opis przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e wymagaæ przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy, § 9 Zamiany Umowy:1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w przypadku:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci niewynikaj±cych z winy Wykonawcy ani Zamawiaj±cego, których mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkuj±cych tym, i¿ zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu Umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy;
2) w przypadku aktualizacji rozwi±zañ maj±cych zastosowanie w realizacji niniejszej Umowy ze wzglêdu na postêp technologiczny, zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku:
1) okre¶lonym w ust. 1 pkt 2 – odpowiednio do tego, jaki wp³yw na zachowanie terminu maj± okoliczno¶ci w nim opisane;
2) zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od ¿adnej ze Stron Umowy uniemo¿liwiaj±cych zachowanie terminu jej wykonania – odpowiednio do tego, jaki wp³yw na termin wykonania Przedmiotu Umowy bêd± mia³y te okoliczno¶ci;
3) wyst±pienia przeszkód, utrudnieñ spowodowanych przez osoby lub podmioty trzecie;
4) realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z Przedmiotem niniejszej Umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ. Zmiana w tym przypadku mo¿e byæ przeprowadzona o czas niezbêdny
do usuniêcia przeszkody w realizacji Przedmiotu Umowy w powi±zaniu z zasadami dokonywania p³atno¶ci.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e Umowa stanowi inaczej.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, jest wyst±pienie przez wnioskuj±cego o ich dokonanie w Umowie do drugiej Strony Umowy
z wnioskiem na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Wniosek powinien zawieraæ propozycjê zmian i stosowne uzasadnienie, poparty dokumentacj±, je¶li taka istnieje, niezw³ocznie po powziêciu wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach bêd±cych podstaw± dokonania zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/215918/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
C.d. sekcji 4.2.10.) Terminy w postêpowaniu: Maksymalnie do 140 dni od dnia podpisania Umowy przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w postepowaniu.C.d. sekcji 3.6. ust.2 pkt 1 - (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania w zak³adce „Archiwalne”).
1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 t. j.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 6.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 6 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 6, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7. Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 6, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
cd sekcji 4.3.1)
W przypadku niezaznaczenia ¿adnej z opcji lub zaznaczenia wiêcej ni¿ jednej opcji w kryterium Termin dostawy [oddzielnie dla ka¿dego Etapu], Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca deklaruje dostarczenie sprzêtu w terminie max, wynosz±cym do 140 dni od dnia podpisania umowy i w takiej sytuacji otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Punkty w kryteriach zostan± przyznane na podstawie info uzyskanych z Formularzy ofert.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materacy blatów sto³ów TruSystem 7500 na potrzeby COZL.
- RDW we W³odawie. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 816 od km 97+271 do km 97+355 w zakresie drogi dla pieszych w Uhrusku
- Dostawa infrastruktury sieciowej dla Zespo³u Szkó³ nr 13 w Lublinie
- Dostawa prze³±czników sieciowych i listew zasilaj±cych
- Us³ugi sprz±tania pomieszczeñ dla Telewizji Polskiej S.A. Oddzia³ Terenowy w Lublinie w likwidacji w okresie 18 miesiêcy
- Dostawa 6 szt. komputerów do symulatora lotu dronem do szkó³ ponadpodstawowych Powiatu Lubelskiego w ramach realizacji projektu "Laboratorium Innowacji 3D w szko³ach powiatu lubelskiego"
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
- Dostawa maszyn, urz±dzeñ, przyrz±dów, narzêdzi i pomocy dydaktycznych stanowi±cych wyposa¿enie "Pracowni instalacji, maszyn i napêdów elektrycznych"
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Bi³goraju - Czê¶æ I
- Zakup i dostawa sprzêtu oraz wyposa¿enia do pracowni technicznych Zespo³u Szkó³ nr 3 w Kra¶niku
- Doposa¿enie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w ¯³obku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa zestawów æwiczeniowych do pracowni monta¿u maszyn i inteligentnych instalacji elektrycznych w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
wiêcej: Prostowniki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.