Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszków: przebudowa Pałacyku SOKÓŁ przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie (obiekt wpisany do rejestru zabytków) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Pruszków, do kontaktów: Jolanta Kotlarek, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, e-mail: bzp@miasto.pruszkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pruszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Pruszkowie, Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotlarek Marcin Gawryś, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, 7587948. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Pałacyku SOKÓŁ przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie (obiekt wpisany do rejestru zabytków). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pruszków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zadanie 1. Wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę na podstawie posiadanej koncepcji uzgodnionej przez Konserwatora Zabytków. zadanie 2. Wykonanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem nwestorskim i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót. zadanie 3. Realizacja przebudowy Pałacyku na podstawie wykonanego projektu z wycięciem niezbędnych drzew bez wykonania innych robót ogrodniczych na terenie parku i bez wykonania docelowego ogrodzenia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów wystawiania sztuki Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.21.21.21 - 45.21.21.21 Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zadanie 1. Wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę na podstawie posiadanej koncepcji uzgodnionej przez Konserwatora Zabytków. zadanie 2. Wykonanie projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót. zadanie 3. Realizacja przebudowy Pałacyku na podstawie wykonanego projektu z wycięciem niezbędnych drzew bez wykonania innych robót ogrodniczych na terenie parku i bez wykonania docelowego ogrodzenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum: - 2 zamówień na obiektach kubaturowych (rozpoczęte i zakończone), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej z przedstawionych prac min. 3 000 000,00zł. - 1 zamówienia na obiekcie zabytkowym (remont lub prace konserwacyjne). b/ dysponują osobami należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: 1/ osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania we wszystkich specjalnościach niezbędnych przy realizacji projektu tj. - architektoniczne, - konstrukcyjno-budowlane, - drogowe, - telekomunikacyjne, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2/ osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami we wszystkich specjalnościach niezbędnych przy realizacji robót tj. - architektoniczne, - konstrukcyjno-budowlane, - drogowe, - telekomunikacyjne, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3/ kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, lub - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego i zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o posiadaniu kwalifikacji w zakresie kierowania pracami w obiektach zabytkowych. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ posiadają zdolność kredytową lub środki własne w wysokości min. 2 000 000,00 zł. b/ przedłożą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 1 000 000,00 zł. 4/ Udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, co najmniej 4 letniej gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową oraz co najmniej 5 letniej gwarancji na izolację przeciwwodną piwnic i dachów. 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (informacja winna zawierać w treści żądaną kwotę tj. 2 000 000,00 złotych) (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia) 5/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 7/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca 8/ Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania we wszystkich specjalnościach niezbędnych przy realizacji projektu i należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9/ Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami we wszystkich specjalnościach niezbędnych przy realizacji robót i należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10/ Oświadczenie o dysponowaniu kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004. lub - uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego i zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o posiadaniu kwalifikacji w zakresie kierowania pracami w obiektach zabytkowych i należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 12/ Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna/y na dzień składania ofert 13/ Oświadczenie o udzieleniu: - co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, - co najmniej 4 letniej gwarancji i rękojmi na dokumentację projektową - co najmniej 5 letniej gwarancji na izolację przeciwwodną piwnic i dachów
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: cena Spacyfikacji w wersji papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 12:00, Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 sala 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; RPOWM 2007-2013 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





