Ogłoszenie z dnia 2006-11-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: budowa ekranów akustycznych przy drogdze krajowej nr 86, odc. w Wojkowicach Kościelnych na działkach nr 2609, 813/4, 753/2, 753/2, 2608, 753/6 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, do kontaktów: Czesław Bagiński, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2086287, fax 032 2598710, e-mail: czbaginski@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ekranów akustycznych przy drogdze krajowej nr 86, odc. w Wojkowicach Kościelnych na działkach nr 2609, 813/4, 753/2, 753/2, 2608, 753/6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojkowice Kościelne, woj. śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę ekranów akustycznych przy drodze krajowej nr 86 w m. Wojkowice Kościelne na działkach nr 2609,813/4, 753/2, 2608, 753/6 w gminie Siewierz. 2. Przebudowę urządzeń elektroenergetycznych związaną z przebudową ekranów jak: w p. 1. Ad. 1. Zadanie obejmuje budowę ekranów akustycznych w postaci ściany z paneli dźwiękochłonnych zamontowanych w słupach o przekroju dwuteowym. Słupy te posadowione są na fundamentach w postaci pali wielkośrednicowych śr. 800 mm o długości 4,5 m. Z powyższym zadaniem związane jest między innymi wykonanie częściowej rozbiórki ogrodzenia w obrębie szkoły na działce nr 753/6 oraz rozbiórka ok. 20 m. betonowej bariery ochronnej. W zakres zadania wchodzi również wykonanie ok. 430 m barier ochronnych SP-09 oraz odwodnienia na dl. ok. 426 m. Ad. 2. Przebudowywane ekrany akustyczne kolidują z urządzeniami uzbrojenia terenu. W obrębie zadania występują następujące linie i urządzenia elektroenergetyczne wymagające przebudowy i zabezpieczenia: E 1 - skrzyżowanie z napowietrzną linią niskiego napięcia E 2 - skrzyżowanie z napowietrzną linią niskiego napięcia E 3 - skrzyżowanie z napowietrzną linią średniego napięcia E 4 - skrzyżowanie z kablową linią niskiego napięcia E 5 - skrzyżowanie z kablową linią niskiego napięcia E 6 - skrzyżowanie z istniejącym wolnostojącym złączem kablowym E 7 - zbliżenie z kablową linią niskiego napięcia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 p. 1-3. oraz spełniać warunki dodatkowe. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1) w pkt 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 2 : 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, 2) w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Mają zastosowanie odpowiednio przepisy pkt 6 pp l) 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 - 7 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający udzielenie takiego pełnomocnictwa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres: między 60 000,00 a 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000, 00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki podane w niniejszym punkcie należy traktować jako minimalne. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) roczny przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 1 mln zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1) i 2) spełniają łącznie. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował minimum l osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku kierownika budowy. Osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i 3 letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w kierowaniu budowami w zakresie robót drogowych na drogach min. klasy GP lub mostowych dla obiektów w ciągu dróg min. klasy GP. Wykonawca musi udokumentować, że osoba skierowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy - jako kierownik budowy zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła) minimum 1 zadanie polegające na budowie ekranów akustycznych, lub l zadania, którego jednym z elementów była budowa ekranów akustycznych. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej Potencjał techniczny Lp / Wyszczególnienie (minimalne parametry)/ Min. liczba jednostek 1 / 2 / 3 A / Sprzęt 1. / Wiertnica do pali wierconych wielkośrednicowych śr. 800 bez pozostawienia rur ochronnych/ 1 SZT. 2. / Koparka o poj. łyżki 0,6 m sześć. / 1 SZT. 3. / Dźwig o min. udźwigu 25 T / 1 SZT. 4. / Zestaw do wbijania i montażu barier energochłonnych / 1 SZT. B / Środki transportu 1./ Samochód samowyładowczy o ładowności minimum 10t. / 1 SZT. 2. / Samochody ciężarowy skrzyniowy o ładowności minimum 10t. / 1 SZT. 3. / Zestaw dłużycowy / 1 SZT. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi w poniższej tabeli. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania polegające na budowie ekranów akustycznych, lub zadania, których jednym z elementów była budowa ekranów akustycznych, o łącznej wartości budowy ekranów nie niższej niż 1,5 mln zł. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie dokumentów i oświadczeń złożonych w przez Wykonawcę z minimalnymi warunkami udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sprawozdanie finansowe Wykonawcy za ostatni rok obrotowy, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż określona w opisie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 4. Wykaz narzędzi i urządzeń wymaganych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 1 i 2, winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3 i 5 oraz informacje do przedstawienia w oświadczeniach wymienionych w pkt 3 - 5, winien dostarczyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy wykazują spełnienie warunku, same zaś oświadczenia składane są przez pełnomocnika. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączać do oferty dokument potwierdzający udzielenie takiego pełnomocnictwa
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: wersja papierowa 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na konto Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40- 017 Katowice- Kredyt Bank S.A., II Oddział Katowice nr konta 72 1500 1445 1214 4006 0635 0000. Kwota bezzwrotna, nie obejmuje kurierskiej, dowód wpłaty oraz zamówienie należy przesłać pocztą na adres podany w p.I.1) lub faksem na numer podany w p.I.1). lub doręczyć osobiście. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2006, godzina 10:15, pokój nr 104, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Katowice, ul. Myśliwska 40-017 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.10.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





