Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 560279638-N-2019 z dnia 20-12-2019 r.
Łódź: "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii oraz Dostosowanie kompleksu budynków Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii do aktualnych wymogów p.poż w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590985-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510218715-N-2019.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92-213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii oraz Dostosowanie kompleksu budynków Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii do aktualnych wymogów p.poż w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/71/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 1 - "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - III etap: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej" - III etap prac Zlokalizowanych przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacja BIOZ" oraz "Dokumentacja projektowa" i "Książki przedmiarów" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.10.2019 - 19.12.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: * Pakiet 1 - "Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - III etap: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej" - III etap prac. Zlokalizowanych przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ENBUD Jacek Kwiatkowski ,
,
ul. 18 stycznia 6C, ,
95-015,
Głowno, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zgłaszamy konieczność wykonania następujących robót dodatkowych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie ujętych w wycenie) 1. Zwiększenie ilości części robót wykończeniowych (...) 2. Wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej a nie ujętych w przedmiarach robót (n.p. montaż umywalki w pokoju przygotowawczym, montaż zaprojektowanych drzwi wewnętrznych w pokoju przygotowawczym i gabinecie zabiegowym, gniazda zasilające i komputerowe oraz blat roboczy w punkcie pielęgniarskim) 3. Wykonanie prac które wyniknęły w trakcie realizacji robót podstawowych, takich jak montaż zasilania kurtyn pożarowych, montaż klap pożarowych i elementów sterujących na kanałach wentylacji mechanicznej stwierdzonych w trakcie murowania ściany oddzielenia pożarowego, montaż dodatkowych elementów sterujących w realizowanej aktualnie instalacji sygnalizacji pożaru związanych z istniejącą kontrolą dostępu w drzwiach znajdujących się na drodze pożarowej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonana w/w robót wraz z ich zakresem określone zostały w notatkach spisywanych na bieżąco ( w dniach 07, 08, 13 października 2019 r.) w obecności przedstawicieli Użytkownika obiektu, Inspektora Nadzoru, Projektanta, Kierownika Budowy
Wykonanie robót koniecznych dodatkowych na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby te prace wykonać po zakończeniu inwestycji.
Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót dodatkowych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie).
Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia.
Do dokonania wyceny posługujemy się następującymi założeniami: - Należy wyliczyć cenę roboty "pierwotnej", a więc roboty która miała być pierwotnie wykonana, - należy wyliczyć cenę roboty "zamiennej" - należy wyliczyć różnicę między tymi cenami - Wyliczenia cen "pierwotnej" i zamiennej" należy dokonać w oparciu o następujące założenia: a) Ceny jednostkowe robot będą przyjmowane z "kosztorysu ofertowego" a ilości wykonanych w tym czasie robót - z książki obmiaru. b) W przypadku, gdy wystąpią roboty, na które nie określono w "kosztorysie ofertowym" cen jednostkowych, tzn. takie. których nie można rozliczyć kosztorysowo, roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: 1/ ceny czynników produkcji (R,M,S,Ko,Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej zwaloryzowanych zgodnie ze wskaźnikiem zmian cen produkcji budowlano-montażowej ustalanych przez Prezesa GUS i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP "Monitor Polski" począwszy od daty podpisania umowy podstawowej. 2/ w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy pkt. 1, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 3/ podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR, zastosowane zostaną Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. c) Ilość robót, które miały być wykonane "pierwotnych" należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, d) Ilość robót "zamiennych", należy przyjąć z książki obmiarów.
Wykonawca przedstawił kosztorys na kwotę 62 635,84 zł. brutto. Inspektor nadzoru po zweryfikowaniu zakres prac zamiennych zatwierdził w/w kwotę.
Po zakończeniu prac zostanie wykonana dokumentacja powykonawcza.
Ustalono czas wykonania prac do 19.11.2019 r. t.j. w terminie wykonania robót podstawowych
Powyższe w formie aneksu do umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa instalacji elektrycznej na potrzeby podtrzymania zasilania rezerwowego urządzeń IT w pomieszczeniach serwerowni w Bibliotece Głównej UKW
- Przebudowa i remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy ul. Sądowej 9 w Lublińcu
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





