Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 560265309-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Skwierzyna: Budowa szybu windowego i dostawa dźwigu osobowego wraz z rozbudową o wiatrołap oraz poszerzenie otworów drzwiowych do pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Przemysłowej 42 w Skwierzynie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593110-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510209388-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 21044162900000,
ul. ul. Przemysłowa
42,
66-440
Skwierzyna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 170 431, e-mail
dpsskwierzyna@wp.pl, faks
957 170 431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wrota.lubuskie.pl/dps_skwierzyna/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szybu windowego i dostawa dźwigu osobowego wraz z rozbudową o wiatrołap oraz poszerzenie otworów drzwiowych do pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Przemysłowej 42 w Skwierzynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.DAE.261.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego i dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego wraz z rozbudową o wiatrołap oraz poszerzenie otworów drzwiowych do pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Przemysłowej 42 w Skwierzynie. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Zakres prac w szczególności dotyczy wykonania: - robót ziemnych, - odwodnienia wykopów, - podbicia fundamentów, - ław fundamentowych, - wanny szczelnej, - wieńców, - stropu żelbetowego szybu windowego, - dachu, - poszerzenia otworów drzwiowych i wymiany drzwi - dostawy i montażu dźwigu osobowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót i dokumentacja techniczna. Uwagi: a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. c/ wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zakres robót zgodny jest z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót i dokumentacją techniczną. Załączone do SIWZ przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza naniesienie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub modyfikacji ich treści. Zawarte w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji,wobec czego kosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagi ogólne: W przedmiarach robót - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych i instalacji. Zgodnie z § 2 ust. 10 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia i instalacji (robotnicy budowlani i instalatorzy). Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 10 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
42416100-6,
45313100-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 26.09.2019 r. do dnia 29.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu zakończenia robót ; § 4 ust. 1 pkt 1.1) lit b), ust. 9 umowy o "Budowę szybu windowego i dostawę dźwigu osobowego wraz z rozbudową o wiatrołap oraz poszerzenie otworów drzwiowych do pokoi mieszkańców w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Przemysłowej 42 w Skwierzynie"
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem warunków atmosferycznych, o których mowa w piśmie Wykonawcy z dnia 25.11.2019 r., które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 3 ust. 1 Umowy otrzymują brzmienie:
"1. Strony ustalają następujący termin zakończenia robót najpóźniej do dnia 13.12.2019 r.".
Do § 7 dodaje się ust. 9 w brzmieniu:
Wykonawca zobowiązany jest wystawić faktury na następujące dane Zamawiającego: Powiat Międzyrzecki Dom Pomocy Społecznej ul. Przemysłowa 42 66-440 Skwierzyna NIP: 5961543170.
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych
- Budowa placu manewrowego, zjazdu z działki oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Rynek w Skwierzynie
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





