eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkwierzynaDostawa dwóch agregatów prądotwórczych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5062b5e7-bdd1-4f2c-aae4-5af0812106f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041798/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5062b5e7-bdd1-4f2c-aae4-5af0812106f0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną:
1) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”)
lub
2) za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail: zp@skwierzyna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem referencyjnym postępowania.
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanych na skrzynkę Zamawiającego wynosi 10 MB. Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny zawierać dane pozwalające w sposób jednoznaczny zidentyfikować Wykonawcę.
Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w formularzu ofertowym i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym przez nich pełnomocnikiem.
Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia lub ofert.
Za wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 2.11 Zamawiający nie dopuszcza komunikacji w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Daria Mazur – Podinspektor w Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego– nr tel. 095 7216517;
2) w zakresie formalno-prawnym: Bartosz Wawrzyniak – Kierownik Referatu Zamówień Publicznych – nr tel. 095 7216529, e-mail: zp@skwierzyna.pl
Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Pzp, prowadzi się pisemnie.
Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skwierzyna ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna nr tel./fax:+48 95 721 65 10 / 95 721 65 39;
■ Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych: dr n. prawn. Bartosz Pawelczyk – radca prawny; Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik spółka cywilna ul. Robocza 40 61-577 Poznań , e-mail: inspektor@rodo-krp.pl , nr tel.: 792 304 042 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych” o sygn.: ZP.271.15.2025 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp;
■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.);
■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
■ nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dwóch fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych.

1. Dostawa i montaż fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego z automatycznym rozruchem dla Stacji Uzdatniania Wody – Trzebiszewo.

Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
a) dostawę agregatu prądotwórczego o parametrach nie gorszych niż:
• Moc maksymalna ESP 22 kVA/ 18 kW,
• Moc znamionowa PRP 20 kVA / 16 kW,
• Moc silnika 22,0 kW,
• Pojemność silnika 2,3 l,
• Napięcie wyjściowe 400/230 V,
• Częstotliwość 50 Hz,
• Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą, wyposażony w automatyczny, elektroniczny regulator prędkości obrotowej silnika,
• Rodzaj paliwa: diesel,
• Zbiornik paliwa zapewniający co najmniej 8 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym,
• Kontrola napięcia na trzech fazach,
• Klasa izolacji uzwojeń - H,
• Pełna stabilizacja napięcia (AVR),
• Gotowość pracy w trybie ręcznym i automatycznym,
• Agregat w obudowie przystosowanej do eksploatacji na zewnątrz, odporny na czynniki atmosferyczne, przystosowany do pracy i rozruchu w niskich temperaturach oraz przystosowany do pracy ciągłej,
• Przystosowany do samoczynnego startu w razie zaniku napięcia zasilania
z sieci energetyki

b) Rozładunek i montaż agregatu prądotwórczego przy Stacji Uzdatniania Wody w Trzebiszewie
• układ SZR do agregatu na przełączniku 100A 4P bez sterownika wraz z drogą kablową między układem, a agregatem;
• wpięcie układu SZR do istniejącej instalacji.
c) Agregat musi być fabrycznie nowy, dostarczony z zestawem płynów eksploatacyjnych oraz zestawem akcesoriów niezbędnych do pierwszego uruchomienia oraz pracy – do pierwszego serwisu producenta bez żadnych dodatkowych zakupów.
d) Przeprowadzenie szkolenia dla osób posiadających uprawnienia do obsługi agregatu prądotwórczego.
e) Gwarancja agregatu prądotwórczego powinna być nie mniejsza niż 5 lat od daty uruchomienia i odbioru sprzętu.
f) Przeprowadzanie nieodpłatnych, corocznych, okresowych przeglądów agregatu prądotwórczego w okresie gwarancyjnym.
g) Wymagane dokumenty agregatu prądotwórczego:
• Instrukcje obsługi w języku polskim oraz angielskim.
• Dokumentacja DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa).
• Wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE.
• Karty gwarancyjne.
• Karty katalogowe producenta (w języku polskim) potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Montaż agregatu prądotwórczego przy Stacji Uzdatniania Wody w Trzebiszewie
Zamawiający wymaga zainstalowania dostarczonego agregatu na zewnątrz budynku.
W tym celu niezbędne jest:
1. przy wymaganych gabarytach agregatu oraz jego masie całkowitej, do decyzji Wykonawcy (z uzgodnieniem z Zamawiającym) ustawienie agregatu na 4 bloczkach fundamentowych lub na utwardzonym terenie (np. kostka brukowa);
2. wykonanie stosownych instalacji elektrycznych niezbędnych do podłączenia
i uruchomienia agregatu, zgodnie z zaleceniami producenta agregatu;
3. instalacja dostarczonego agregatu;
4. podłączenie SZR (Automatycznego Przełącznika Rezerwy Zasilania), zapewniającego przełączenie zasilania podczas zaników napięcia bez zakłóceń elektrycznych,
5. przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego rozruchu technologicznego (Wykonawca pokrywa koszty paliwa i zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu
– minimum 30 litrów paliwa);
6. przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia,
7. wykonanie dokumentacji powykonawczej wdrożonych instalacji i systemów.


2. Dostawa fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego posadowionego na przyczepie platformowej, spełniającego warunki agregatu mobilnego.

Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
a) dostawę agregatu prądotwórczego posadowionego na przyczepie platformowej
o parametrach nie gorszych niż:
• Moc znamionowa 200 kVA/160 kW,
• Moc awaryjna ESP 220 kVA/176 kW,
• Napięcie 400 V/230 (możliwość bezpośredniego odbioru prądu z agregatu),
• Częstotliwość 50Hz,
• Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą, wyposażony w automatyczny, elektroniczny regulator prędkości obrotowej silnika,
• Rodzaj paliwa: diesel,
• Zbiornik paliwa zapewniający co najmniej 10 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym,
• Prądnica (synchroniczna, bezszczotkowa)
• Klasa izolacji uzwojeń - H,
• Praca ręczna oraz automatyczna,
• Automatyczny panel sterowania – mikroprocesorowy system automatycznego załączania i wyłączania oraz dozoru parametrów pracy,
• Układ podgrzewania płynu chłodzącego,
• Elektroniczny regulator napięcia AVR,
• Akumulatory rozruchowe wraz z układem ładowania,
• Tłumik wydechu spalin o podwyższonej tłumienności,
• Wyłącznik główny z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym i przeciążeniowym generatora,
• Spełniona norma emisji spalin Stage V,
• Agregat w obudowie przystosowanej do eksploatacji na zewnątrz, odporny na czynniki atmosferyczne, przystosowany do pracy i rozruchu w niskich temperaturach oraz przystosowany do pracy ciągłej.

Fabrycznie nowa przyczepa platformowa o parametrach nie gorszych niż:
• układ jezdny: 2x1800 kg (tandem),
• wymiary ładunkowe dopasowane do wielkości agregatu,
• koła: 185R14,
• dopuszczalna masa całkowita (DMC): od 1500 do 2500 kg, co 50 kg masa,
• koło podporowe 300 kg,
• zaczep kulowy ze wskaźnikiem bezpieczeństwa,
• kliny pod koła,
• przygotowanie konstrukcji pod montaż agregatu,
• tylne podpory stabilizacyjne.

h) Agregat musi być fabrycznie nowy, dostarczony z zestawem płynów eksploatacyjnych oraz zestawem akcesoriów niezbędnych do pierwszego uruchomienia oraz pracy – do pierwszego serwisu producenta bez żadnych dodatkowych zakupów.
i) Przeprowadzenie szkolenia dla osób posiadających uprawnienia do obsługi agregatu prądotwórczego.
j) Gwarancja agregatu prądotwórczego powinna być nie mniejsza niż 5 lat od daty uruchomienia i odbioru sprzętu.
k) Przeprowadzanie nieodpłatnych, corocznych, okresowych przeglądów agregatu prądotwórczego w okresie gwarancyjnym.
l) Przyczepa platformowa musi posiadać wszystkie wymagane dokumenty do rejestracji w kraju (badanie techniczne, wyciąg ze świadectwa homologacji lub zwolnienie z homologacji, jeśli takie zostało wydane, 30-dniowe ubezpieczenie OC).
m) Wymagane dokumenty agregatu prądotwórczego:
• Instrukcje obsługi w języku polskim oraz angielskim.
• Dokumentacja DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa).
• Wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE.
• Karty gwarancyjne.
• Karty katalogowe producenta (w języku polskim) potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

UWAGA: Na każdym z dwóch agregatów prądotwórczych muszą być umieszczone logotypy (w formie wodoodpornej naklejki) znajdujące się z załączniku nr 6 do SWZ.

Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, wymaganiach normatywnych itp. ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają, co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą dowody równoważności oferowanych przez niego urządzeń w stosunku do tych określonych w dokumentacji zamówienia, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanych dwóch agregatów prądotwórczych i przyczepy (załącznik nr 1b do SWZ) celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.

Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SWZ i stanowi kryterium oceny ofert.

Zamówienie realizowane zgodnie z SWZ i warunkami opisanymi w umowie (załącznik nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert (C+Pgw).
Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy od daty odbioru.
Zamawiający dopuszcza przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości maksymalnie o 12 miesięcy.
Wykonawca, który nie przedłuży minimalnego okresu gwarancji jakości otrzyma w kryterium (Pgw) 0 (zero) punktów. Wykonawca, który przedłuży minimalny okres gwarancji jakości o 12 miesięcy otrzyma w kryterium (Pgw) 40 (czterdzieści) punktów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- Zamawiający nie stawia warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie stawia warunku
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale. VII. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
5. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
6. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;

Zamawiający w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 w zw. z art. 266 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przedmiotowym środkiem dowodowym, który należy złożyć wraz z ofertą jest formularz specyfikacji technicznej oferowanych dwóch agregatów prądotwórczych i przyczepy (załącznik nr 1b do SWZ).
3. W formularzu, o którym mowa w ust. 2 wykonawca wskaże producenta i model oferowanych agregatów prądotwórczych i przyczepy, opis jego parametrów technicznych oraz co najmniej inne istotne informacje wymagane w treści formularza.
4. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlegać będzie odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Formularz specyfikacji technicznej oferowanych dwóch agregatów prądotwórczych i przyczepy (załącznik nr 1b do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się wypełnione i podpisane dokumenty:
a) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ - oryginał podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
- arkusz cenowy (wg załącznika nr 1a do SWZ)
- formularz specyfikacji technicznej oferowanych dwóch agregatów prądotwórczych i przyczepy (wg załącznika nr 1b SWZ) – przedmiotowy środek dowodowy,
b) oświadczenie składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru załącznik nr 2 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
c) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców składających ofertę wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
d) jeżeli dotyczy - oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnika, o którym mowa w lit. c;
e) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wykonawcy wypełniają załącznik nr 3 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu oraz Wykonawcy wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 4;
2) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z rozdziału VII ust. 7 pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowiązani są, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym składa je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V ust. 2 SWZ.
5) Zgodnie z treścią art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp „3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”.
3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy (w formie aneksu) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postępowania.
Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się w § 13 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie sfinansowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata
2025-2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.