eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie użytkowanego przez Zakład Technologii Betonów ,,CEBET" Zakład Ceramiki i Kompozytów oraz Laboratorium Badawcze Oddziału Ceramiki i Betonów AB 115 przy ul. Kupieckiej 4



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 560257237-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Warszawa: Modernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie użytkowanego przez Zakład Technologii Betonów ,,CEBET" Zakład Ceramiki i Kompozytów oraz Laboratorium Badawcze Oddziału Ceramiki i Betonów AB 115 przy ul. Kupieckiej 4
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519474-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510090083-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 000056377, ul. Postępu 9, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 843 19 65, e-mail sekretariat_warszwa@icimb.pl, faks 22 843-17-89.
Adres strony internetowej (url): www.icimb.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie użytkowanego przez Zakład Technologii Betonów ,,CEBET" Zakład Ceramiki i Kompozytów oraz Laboratorium Badawcze Oddziału Ceramiki i Betonów AB 115 przy ul. Kupieckiej 4

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-OCiB/II/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Ceramiki i Betonów w Warszawie użytkowanego przez Zakład Technologii Betonów ,,CEBET" Zakład Ceramiki i Kompozytów oraz Laboratorium Badawcze Oddziału Ceramiki i Betonów AB 115 przy ul. Kupieckiej 4 Zakres robót budowlanych obejmuje: -45000000-7 roboty budowlane, -45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, -45320000-6 roboty izolacyjne, -45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, -45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, -45321000-3 izolacja cieplna -45443000-4 roboty elewacyjne, -45421100-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, -45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, -45111300-1 roboty rozbiórkowe, -45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, -45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, -45314000-1 instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, -45312000-7 instalowanie systemów alarmowych i anten, -45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach, -45331220-4 instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, -45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45310000-3,

45331220-4,

45332000-3,

45300000-0,

45111300-1,

45111200-0,

45443000-4,

45320000-6,

45421100-5,

45112710-5,

45314000-1,

45312000-7,

45321000-3,

45330000-9,

45331000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 1 lipca 2019 do 27 listopada 2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ustępu 1 e

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 26.09.2019 ( protokół konieczności nr 1 do umowy 13/2019 z dn. 17.04.2019 r. ) stwierdzono konieczność wykonania następujących robót dodatkowych i uzupełniających do wykonania zamówienia podstawowego nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnym do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia : ze względu na bardzo zły stan istniejącej konstrukcji dachu, demontaż istniejącego pokrycia dachowego, demontaż oraz dostawa i montaż drewnianej konstrukcji dachu, montaż podkonstrukcji stalowej pod urządzenia klimatyzacji, rozbiórka pomieszczenia na naczynie wyrównawcze Na podstawie protokołu konieczności nr 2 z dnia 26.11.2019 stwierdzono konieczność wykonania następujących robót dodatkowych i uzupełniających do wykonania zamówienia podstawowego nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnym do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia : 1. ze względu na konieczność utworzenia trzech stref pożarowych w modernizowanym budynku montaż dwóch okien o odporności EI30, montaż dodatkowych drzwi o odporności EI 30, wykonanie strefy niepalnej na elewacji, zainstalowanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu 2. ze względu na wykonanie nowej konstrukcji dachu wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z masztami i otokiem wokół budynku, zainstalowanie dwóch wyłazów dachowych, montaż kominków wentylacyjnych 3. wywiercenie 6 otworów o śr.20 mm w stropie żelbetowym ze względu na konieczność przeprowadzenia instalacji chłodzącej do aparatury laboratoryjnej 4. wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń w piwnicy 5. wykonanie zasilania głównego w rurach ochronnych, podwieszonego na wysokości sześciu metrów 6. ze względu na zmianę konstrukcji klatki schodowej wymurowanie filarka z cegły, ściana murowana wys. 290cm 2 dwuteowniki - belki nadprożowe, wys. 12cm, długość 170cm, belka stalowa oparta na murze, I-20, długość 470cm obudowana płytami gips-karton z malowaniem, wycięcie stropu żelbetowego nad piwnicą, wymurowanie ścian w piwnicy, słup murowany na I piętrze belka dwuteowa, wycięcie stropu gęstożebrowego 7. ze względu na konieczność włączenia części starej instalacji centralnego wykonanie dodatkowego rozdzielacza 8. Zamontowanie dodatkowych gniazd abonenckich i przyłącza światłowodu w serwerowni 9.ze względu na zmianę aranżacji pomieszczeń laboratoryjnych wykonanie dodatkowej ściany działowej. Wartość tych prac wynosi 293 155.13, co stanowi 8% wartości zamówienia określonej pierwotnie.( wartość zamówienia jest określona w § 6 umowy) Zmiana wartości umowy zgodnie z kosztorysem na prace dodatkowe z kwoty: 3 544 037.88zł na 3 837 193.01zł wzrost o 8%

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
na podstawie par.16 pkt 3 ust. 2e umowy nr 13/2019 z dnia 17.04.2019r, zmienia się termin wykonania umowy par.3 pkt 2 na dzień 20.01.2020r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.