eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-11

Ogłoszenie nr 560216713-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

Będzin: Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531581-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500182097-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Będzin Arena Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36760553000000, ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48539302320, e-mail biuro@bedzinarena.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bedzinarena.pl/index.php/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie "pod klucz" w modelu zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Zaprojektowanie i budowa wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu w Będzinie". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sporządzenie Dokumentacji Projektowej, b) wykonanie Prac Budowlanych, - wraz z uzyskaniem oraz wykonaniem wszelkich decyzji, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, opinii, warunków technicznych, innych aktów administracyjnych oraz rozstrzygnięć jak również wraz z przygotowaniem i wykonaniem innych czynności niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia w systemie "pod klucz", w tym w szczególności zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, zgłoszenia rozbiórki (lub zezwolenia na rozbiórkę), pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. 3. Dokumentacja Projektowa zostanie sporządzona w trzech fazach: 1) Faza Założeń Projektowych - obejmująca sporządzenie Założeń Projektowych; 2) Faza Dokumentacji Budowlanej - obejmująca: a) sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej, na którą składają się : - projekt budowlany wszystkich obiektów budowlanych dla wszystkich branż, zawierający komplet opinii, uzgodnień, warunków i innych dokumentów, w stanie nadającym się do załączenia go do wniosku o pozwolenie na budowę (Projekt Budowlany) - informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - dokumentacja dotycząca inwentaryzacji drzew, b) uzyskanie ostatecznego i niezaskarżalnego przed sądami administracyjnymi pozwolenia na budowę; 3) Faza Dokumentacji Wykonawczej - obejmująca: a) sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich obiektów budowlanych dla wszystkich wymaganych branż, w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji tych obiektów (Projekt Wykonawczy), b) sporządzenie projektów aranżacji wnętrz dotyczących pomieszczeń i wyposażenia wymienionych Programie Funkcjonalno- Użytkowym. 4. Na dokumentację dotyczącą inwentaryzacji drzew składa się: - pisemna opinia dendrologiczna zawierająca co najmniej (1) określenie nazwy drzew i krzewów w języku polskim i łacińskim; (2) pomiary dendrometryczne: (3) określenia stanu sanitarnego drzew i krzewów; (4) 3 uwagi i zalecenia dotyczące pielęgnacji, zalecenia wycinki lub przesadzenia; (5) zalecenia dotyczące zabezpieczenia drzew i krzewów na placu budowy (6) część graficzna przedstawiająca lokalizację drzew i krzewów w formie mapy, z zaznaczeniem drzew i krzewów, które mają podlegać usunięciu, - dokumentacja fotograficzna drzew i krzewów, - ostateczne i niezaskarżalne przed sądami administracyjnymi zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów (jeżeli będzie wymagane). 5. Na wykonanie Prac Budowlanych składa się: a) wykonanie robót rozbiórkowych dotychczasowych obiektów budowlanych (Roboty Rozbiórkowe), b) wykonanie robót budowlanych mających za przedmiot budowę wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu (Roboty Budowlane) jak również sprawowanie nadzoru autorskiego w toku realizacji Robót Budowlanych, c) dostawa i montaż wyposażenia, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, e) uzyskanie bezwarunkowego, ostatecznego i niezaskarżalnego przed sądami administracyjnymi pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Suplemencie do Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca przyjmując do wykonania ww. przedmiot umowy obowiązany jest wykonać go ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu umowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki nie rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca objętego przedmiotem umowy. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: W terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia realizacji, odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz pracowników, w szczególności osób wykonujących prace fizyczne związane w wykonywaniem robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych wchodzących w zakres odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, niezależnie od tego, czy roboty te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. Pracownicy fizyczni). Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby ujęte w wykazie pracowników, o którym mowa powyżej były zatrudnione w okresie realizacji odpowiednio, Robót Rozbiórkowych oraz Robót Budowlanych, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm), z tym że liczba tych osób nie powinna być mniejsza niż 30.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71000000-8,

45100000-8,

79932000-6,

79934000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
16 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Główną przyczyną dokonania rewizji projektu względem PFU była konieczność przekształcenia wielofunkcyjnego obiektu sportowego na halę przystosowaną do rozgrywek w zawodach klasy PLPS. Aby spełnić wymagania dla rozgrywek tej rangi, hala powinna posiadać: - dodatkowe 2 x pomieszczenie szatni dla zawodników, łącznie projektuje się 5 szt. (wg wymagań PZPS; PFU przewiduje 3 szatnie), - dodatkową salę konferencyjną (wg wymagań PZPS dla PLPS S.A.; PFU nie przewiduje), - dodatkową szatnię dla obsady pomocniczej (wg wymagań PZPS dla PLPS S.A.; PFU nie przewiduje), - dodatkową szatnię dla komisarza i głównego sędziego (wg wymagań PZPS dla PLPS S.A.; PFU przewiduje jedną szatnię ogólną dla sędziów), - układ klimatyzacji hali (wg wymagań PLPS S.A.; w PFU klimatyzacja została uwzględniona tylko w sali VIP), - rozbudowany monitoring + inne wymagania pod kątem imprez masowych (w PFU jedynie TV dozorowa; brak m.in. kamer z detekcją twarzy), - stanowisko dla telewizji (celem transmisji rozgrywek) W związku z powyższym dokonano także licznych zmian związanych z poprawą funkcjonalności, estetyki i bezpieczeństwa w ramach obiektu oraz zagospodarowania terenu, wprowadzając korekty po uzgodnieniach rozwiązań z Inwestorem oraz z rzeczoznawcami (m.in. rzeczoznawca ds. ppoż i ds. sanitarnych) m.in.: - Rozbudowano hol wejściowy łączący skrzydło południowe z północną (w PFU hol nie miał możliwości bezpiecznej i komfortowej obsługi dużej ilości widzów) - Uwzględniono rzeczywistą wymaganą liczbę stałych miejsc na trybunach (cz. rys PFU - 1980 miejsc, stan projektowany - 2033 miejsc, różnica 53 miejsca) - Dodano rozwiązania przeciwpożarowe (ewakuacja) osób z trybun (element nie rozwiązany w PFU) - Dodano pomieszczenie reżyserki (element nie rozwiązany w PFU) - Dodano lożę VIP z wglądem na halę sportową, przeprojektowano trybunę (na prośbę inwestora celem zwiększenia funkcjonalności i prestiżu hali sportowej) - Dodano dźwigi osobowe z wglądem na halę sportową (na prośbę inwestora celem zwiększenia funkcjonalności i prestiżu hali sportowej) - Dodano kotłownię gazową (na prośbę inwestora celem zmniejszenia kosztów eksploatacji obiektu i więszej możliwości sterowania ciepłem w obiekcie) - Zwiększony telebim zewnętrzny, umożliwiający oglądanie z projektowanej trybuny i skweru za rzeką - Zaprojektowano miejsce gromadzenia odpadów stałych (element nie rozwiązany w PFU) - Zaprojektowano miejsca postojowe dla autobusów (element nie rozwiązany w PFU) - Zaprojektowano drogę ppoż. (element nie rozwiązany w PFU) - Ponadto dostosowano zadany w PFU układ funkcjonalny do obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego oraz w zakresie dostosowania obiektu do wymagań dla imprez masowych, dostosowania poszczególnych pomieszczeń w tym. szatnie dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie kontroli antydopingowej, pomieszczenie opieki medycznej, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia techniczne.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.