eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027



Ogłoszenie z dnia 2019-10-10

Ogłoszenie nr 560216359-N-2019 z dnia 10-10-2019 r.

Koszalin: Remont części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574454-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510183228-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 17030000000000, ul. ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail szp@tu.koszalin.pl, faks (094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

28/PNOG/SZP-1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Remont części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027 w zakresie określonym w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Dokumentacji projektowej - załączniku nr 3 do SIWZ Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45214410-7 Roboty budowlane w zakresie politechnik 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny


II.4) Główny kod CPV: 45214410-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45111000-8,

45233222-1,

45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 59 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiebiorstwo Usługowo-Wykonawcze "TOKADA" inż. Tomasz Pawłowski, tomek.pawel@wp.pl, ul. Młyńska 17/10, 75-052, Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 154216.97 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót budowlanych dodatkowych obejmuje naprawę zapadlisk nawierzchni asfaltowej z podbudową i robotami rozbiórkowi. Obejmuje około 40m2 nawierzchni. Zmiana Wykonawcy spowodowałoaby istotną niedogodność i zwiekszenie kosztów dla Zamawiajacego.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wartośc zmiany nie przekracza 50% wartosci zamówienia okreslonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót budowlanych dodatkowych związanych z remontem części ciągów pieszych oraz wejścia do budynku A z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, dz. nr 328/2 obr. 0027 realizowanych na podstawie umowy nr 28/PNOG/ATI/2019 z dnia 29.08.2019 r. obejmuje naprawę zapadlisk nawierzchni asfaltowej z podbudową wraz z robotami rozbiórkowymi. Obejmuje około 40m2 nawierzchni.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks z dnia 04.10.2019r., wprowadza do umowy nr 28/PNOG/ATI/2019 następujące zmiany: 1.Określoną w § 2 treść: Integralną częścią niniejszej umowy stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia wraz z załącznikami zastępuje się treścią: Integralną częścią niniejszej umowy stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz protokół konieczności z dnia 30.09.2019r. 2. Określoną w § 3 pkt.3. Termin zakończenia przedmiotu umowy: 59 dni od podpisania umowy. zastępuje się treścią: Termin zakończenia przedmiotu umowy: 15 listopada 2019r. 3.§ 5 ust.1 otrzymuje brzmienie: "Wynagrodzenie umowne za przedmiot umowy zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym wynosi oraz protokółem konieczności z dnia 30 września 2019 r. wynosi: 1) netto: 166 514,69 zł (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy pięćset czternaście złotych 69/100 zł) 2) brutto z podatkiem VAT w wys. 23%: 204 813,07 zł (słownie: dwieście cztery tysiące osiemset trzynaście złotych 07/100 zł)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.